چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2340 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
تجلیل از سوران قمری عضو تیم ملی کونگ فوتوا
شناسه : 1665

طی مراسمی از ورزشکار ارزنده و با اخلاق شهرستان در مسجد صلاح الدین ایوبی واقع در شهرک فرهنگیان با حضور جمعی از مسئولین و مردم تجلیل و تقدیر به عمل آمد. خبرگزاری پاوه پرس؛ طی مراسمی از ورزشکار ارزنده و با اخلاق شهرستان در مسجد صلاح الدین ایوبی واقع در شهرک فرهنگیان با حضور جمعی […]

ارسال توسط :
پ
پ

طی مراسمی از ورزشکار ارزنده و با اخلاق شهرستان در مسجد صلاح الدین ایوبی واقع در شهرک فرهنگیان با حضور جمعی از مسئولین و مردم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از سوران قمری

خبرگزاری پاوه پرس؛ طی مراسمی از ورزشکار ارزنده و با اخلاق شهرستان در مسجد صلاح الدین ایوبی واقع در شهرک فرهنگیان با حضور جمعی از مسئولین و مردم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش خبرگزاری پاوه پرس،” سوران قمری” ورزشکار ارزنده و جوان شهرستان چندی پیش در مسابقات کشوری کونگ فو توا که در شهر سنندج برگزار گردید موفق به کسب رتبه نخست شد و توانست جواز حضور در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را کسب نماید.

 

هوشیار عبدالله زاده رئیس هیأت هنرهای رزمی و گونک فوشهرستان پاوه ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات نمازگزاران معزز به تشریح سجایای اخلاقی ورزشکار نمونه شهرستان جناب آقای سوران قمری پرداخت .

 

عبدالله زاده در ادامه تصریح نمود: این جوان رعنای شهرمان در مسابقات کشوری فدراسیون هنرهای رزمی کونگ فو جمهوری اسلامی که در تیرماه سال جاری با حضور ورزشکاران ۳۰ استان کشور درشهر سنندج برگزار گردید، موفق گردید در وزن ۷۳- کیلوگرم، گردن آویز طلا را تصاحب نماید وبه عنوان قهرمان کشور به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در آید.

 

رئیس هیأت هنرهای رزمی و گونک فوشهرستان پاوه در ادامه ضمن تبریک مجدد برای قهرمان نامی شهرمان به تجلیل از مربی دلسوزش پرداخت و افزود: استاد محمد نازار محمودی یکی از شخصیت های محترمی است که زمینه پرورش و تعالی جناب آقای سوران قمری را فراهم آورده است ، ورزشکاری که به سبب تمرین و ممارست فراوان همچنان موفق گردید برای چهارمین سال متمادی به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نائل آید.

 

به پاس تقدیر و تجلیل از قهرمان دیارمان ، مراسمی معنوی پس از اتمام نماز تراویح در مسجد صلاح الدین ایوبی با همت و تلاش هوشیار عبدالله زاده رئیس هیئت کونگ فو شهرستان و شورای اسلامی شهر پاوه و مساعدت هیئت امنای مسجد صلاح الدین همراه با اهداء جوایزی برگزار گردید.

 

این مراسم درعین سادگی ، به سبب حضور مردم محله ، دوستان و… انجام آن بسیار مهم و با ارزش مشاهده گردید، در ادامه برنامه سوران قمری درمیان اوج احساسات هم محله هایش جوایز قهرمانی اش را از دست مسئولین حاضر، اعضای شورای اسلامی شهر و امام جماعت مسجد صلاح الدین دریافت نمود.

 

امیدوار است جوانان شایسته دیارمان با الگو نمودن سوران قمری در زندگی خویش در کنار تدین و اخلاق شایسته اش سفیر ورزشی شهرمان به اقصی نقاط دنیا باشند امری که به واسطه تلاش و مساعی ورزشکار خوب شهرمان شدنی احساس می شود.

 

۱- فرماندار محترم شهرستان پاوه، آقای پرویز ایده پور / لوح تقدیر و مبلغ سیصد هزار تومان
۲- شورای اسلامی شهر و شهرداری پاوه / لوح تقدیر و یک عدد ربع سکه بهار آزادی
۳- جمعیت مبارزه با اعتیاد شهرستان پاوه (ژیانه وه) / لوح تقدیر و مبلغ یکصد هزار تومان
۴- رئیس محترم اتاق اصناف شهرستان پاوه، آقای بهروز شفیعی / لوح تقدیر و مبلغ یکصد هزار تومان
۵- اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه / لوح تقدیر و یک عدد ربع سکه بهار آزادی
۶- هیئت کونگ فو استان کرمانشاه / مبلغ سیصد هزار تومان
۷- هیئت گونگ فو شهرستان پاوه / مبلغ دویست هزار تومان
۸- آقای تحسین قادری / مبلغ یکصد هزار تومان

 

 گزارش تصویری / مسجد صلاح الدین ایوبی

 

تقدیر از سوران قمری1 تقدیر از سوران قمری2 تقدیر از سوران قمری3 تقدیر از سوران قمری4 تقدیر از سوران قمری5 تقدیر از سوران قمری6 تقدیر از سوران قمری7

 

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “تجلیل از سوران قمری عضو تیم ملی کونگ فوتوا”
  1. از دست اندر کاران این مراسم متشکرم. پاسداشت زحمات این جوان ارزشمند شهرمان و دلسوزان همراش از سوی مسئولین می تواند روزنه امیدی باشد برای جذب بیشتر جوانان به سمت ورزش و فراهم شدن بستر های قهرمانی برای آنان.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.