چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2338 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
توسل
شناسه : 2208

نویسنده : نادیا دانشمهر   /   تنها اوست که به فریادها می رسد و نجات میدهد  …  خداوند سبحان تنها کسی است که فریاد داد خواهان رامی شنود واز توسل متو سلام آگاه است. اگر بخواهد درماندگان وناتوانان رابه رحمت خود هر کجا و هرگونه که بوده،چه مسلمان و چه کافر باشند ناعل می گرداند. مسلما […]

ارسال توسط :
پ
پ

نویسنده : نادیا دانشمهر   /   تنها اوست که به فریادها می رسد و نجات میدهد  …  خداوند سبحان تنها کسی است که فریاد داد خواهان رامی شنود واز توسل متو سلام آگاه است.


اگر بخواهد درماندگان وناتوانان رابه رحمت خود هر کجا و هرگونه که بوده،چه مسلمان و چه کافر باشند ناعل می گرداند.
مسلما هیچ کس در جهان هستی عیرازخدا وجود ندارد که هم پناه دهد وهم خود به کسی پناه نبرد،از همه کس بی نیاز باشد و همه به اونیازمند باشند،و تنها اوست که همه و همه حتی مشرکین جاهلی پیش از اسلام درمواقع خطر و اهوال و شداید به خدا پناه میبرند و نجات کشتی طوفان زده ی خویش را از خداوند قادر می طلبند و همه کافر و مومن به او روی می آورند وتنها از او نجات می خواهند زمانی که خداسختیها را از آنها دور می سازد مومنان سپاسگزار ومشرکان، دوباره همان راه شرک و فساد را درپیش می گیرند..

انسان بایستی به موجودی متوسل شود که مقید به مکان و زمان نباشد وخود خالق مکان و زمان و همه چیز ،همه جا حاضر ناظر، آگاه به همه ی کارها وامور ،همه چیز در دست او،ومالک نفع وزیان می باشد که این هم تنها مختص خدای سبحان است وبس،واگر کسب این صفات رابه موجودی غیر از خدا نسبت دهد ،مشرک است وبه عبارت دیگر ،کسی که به غیر از خدا اگاهانه ویا از روی ندانستن متوسل شود ،دچار شرک شده است!

هرکه منظور خود از غیر خدا می طلبد
او گدایی است که حاجت زگدا می طلبد
زهر است عطای خلق هرچند که دوا باشد
حاجت که می خواهی آنجا که خدا باشد؟؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.