آخرین اخبار

سقوط خودرو به دریاچه سد داریان+تصاویر

به گزارش سلام پاوه : بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران ، پاییز غم انگیز با مرگ پیمان رشیدی و فرزند ده ساله اش برای مردم پاوه غم انگیز تر از همیشه آغاز شد. شامگاه روز گذشته خبری به گوش رسید مبنی بر مفقود شدن یک پدر […]

اشتراک گذاری
03 مهر 1397
2 بازدید
کد مطلب : 1764

به گزارش سلام پاوه : بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران ، پاییز غم انگیز با مرگ پیمان رشیدی و فرزند ده ساله اش برای مردم پاوه غم انگیز تر از همیشه آغاز شد.

شامگاه روز گذشته خبری به گوش رسید مبنی بر مفقود شدن یک پدر و فرزند دلبندش این خبر سریعا با واکنش گروههای امدادی از هلال احمر گرفته تا نهادهای نظامی و مردمی روبرو شد و سریعا اکیپهای جستجو و امداد با کمک های قابل تقدیر مردمی در محل حاضر شدند . حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته یک دستگاه خودروی پراید (هاچ بک ) با دو سرنشین به دریاچه سد داریان در محور روستای هجیج به روستای ناو سقوط می کند .

 

منتاسفانه در این حادثه مرگبار فرزند و پدری جان خود را از دست می دهند . مرحوم پیمان رشیدی ۴۱ ساله به همراه دخترش وانیا رشیدی ده ساله قربانی سقوط این خودرو به داخل دریاچه سد داریان می شوند.

 

تلاشهای همه جانبه ای صبح امروز با همت مردم و مسئولان و حضور غواصان بومی و  همچنین بهمن پرورش غواص ارزنده استان کرمانشاه برای پیدا کردن جسد این دو عزیز ادامه پیدا کرد که سرانجام ساعتی پیش جسد بی جان این پدر و دختر عزیزش در میان آبهای محصور شده سیروان خروشان در دریاچه سد داریان پیدا می شود تا پاییز پاوه امسال غم انگیزتر از همیشه برای مردمان این دیار آغاز شود.

 

مرگ دو عزیزی که تمام شهرستان را بهت زده و غم انگیز کرده است . پیمان عزیز عکاس ، فعال فرهنگی و اجتماعی و حامی همیشگی فرهنگ و ادب شهرستان پاوه در غروبی تلخ و دردناک به همرا وانیا دختر معصوم و عزیزش جان به جان آفرین تسلیم می کند.

 

جوانی شایسته ، اخلاق مدار و متدین که روی خوشش با مردم و عکسهای ثبت شده دوربینش که در فضای مجازی دست به دست می شود زبانزد خاص و عام بود .

 

همین چند مدت پیش بود که تازه ترین عکسش را در فضای مجازی و رسانه های شهرستان منتشر کرد و نوشت “فاصله خانه های دنیایی تا خانه های ابدی شاید در چندین ثانیه باشد… انسانیت داشته باشیم ” عکسی که تصویری از شهر پاوه و آرمستان حاجی ماموستا ضیایی در محله سرده پاوه بود. که خود بیانگر همه چیز است.

 

 

 

آری پیمان عزیز تو و فرزندت انسانیت را لبریز بودید و امروز با اندوهی دردناک از خانه دنیایی به خانه ابدی رفتی . بغض و اشک و ماتم مردمان این دیار تنها گوشه ای بسیار کوچک از غم بسیار زیادی است از سفر تو به دیار ابدی .

 

قلم ما قاصر و ضعیف تر از آن است که احساس و ناراحتی و غم خود و مردمان این دیار را در فراغ تو پیمان عزیز و دختر دلبندت توصیف کند. خداوند روحت را قرین رحمت کند و  همچون کودک معصومت به بهشت برین ببرد و به خانواده ات صبر دهد.

 

تو همیشه در قلبهای ما، همانند تصاویر زیبای ثبت شده دوربینت و همانند تمامی انسانیت و محبت و اخلاق نیکویت می مانی.

 

 

 

 

 

 

 

منبع :  سایت خبری سلام پاوه

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *