پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2340 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
هتل لاله به زودی در هجیج
شناسه : 3523

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه: هتل لاله اورامانات ماه آینده در هجیج افتتاح می شود. حامد سپهری در نشستی خبری که  برگزار شد از افتتاح یک هتل در روستای هجیج پاوه خبر داد. مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه در بخشی ازسخنانش در این نشست به پتانسیل‌های منطقه اورامانات به عنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه: هتل لاله اورامانات ماه آینده در هجیج افتتاح می شود. حامد سپهری در نشستی خبری که  برگزار شد از افتتاح یک هتل در روستای هجیج پاوه خبر داد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه در بخشی ازسخنانش در این نشست به پتانسیل‌های منطقه اورامانات به عنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب کشور اشاره کرد و گفت: وجود یک اقامتگاه در منطقه اورامانات برای اسکان گردشگران ضروری بود که پس از شناسایی نقاط مختلف به این نتیجه رسیدیم که در روستای هجیج و در کنار سد داریان این اقامتگاه را ایجاد کنیم.

 

سپهری افزود: برای ایجاد این اقامتگاه مهمانسرای شرکت آب نیرو را در روستای هجیج شناسایی کردیم که بلاتکلیف مانده بود و پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌ها و موافقت مسئولان شرکت آب نیرو این مهمانسرا به شرکت توسعه گردشگری استان واگذار شد.

 

وی با بیان اینکه شرکت توسعه گردشگری اکنون بهره‌بردار این هتل است، گفت: تجهیز و بازسازی این هتل را انجام داده‌ایم و اکنون در مراحل نهایی قرار دارد و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: اسم هتل هجیج را لاله اورامانات نامگذاری کرده‌ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.