سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2338 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
صفحه اصلی » گروه »
شناسه : 345

وب سایت پینوس برگزار می کند : نخستین جشنواره وبلاگ نویسی پینوس وبلاگ ها یکی از عمومی ترین ابزارهای اجتماعی برای تبادل و اشتراک افکار و اندیشه در میان کاربران اینترنتی محسوب می گردند. استفاده از این ابزارها سبب گردیده تا کاربران وب را ، تنها برای دسترسی و کسب اطلاعات مورد استفاده قرار ندهند، […]

ارسال توسط :
پ
پ
وب سایت پینوس برگزار می کند :

نخستین جشنواره وبلاگ نویسی پینوس

وبلاگ ها یکی از عمومی ترین ابزارهای اجتماعی برای تبادل و اشتراک افکار و اندیشه در میان کاربران اینترنتی محسوب می گردند. استفاده از این ابزارها سبب گردیده تا کاربران وب را ، تنها برای دسترسی و کسب اطلاعات مورد استفاده قرار ندهند، بلکه آنها را قادر ساخته تا در فرایند تبادل اطلاعات، تولید محتوا و خرد جمعی مشارکت نمایند. در سال های اخیر وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی در شهرستان پاوه رشد چشمگیری برخوردار بوده ، به طوری که در سطح کشوری توانسته است رتبه های برتر وبلاگ ها را از آن خود سازد.

برای مشاهده ی توضیحات کامل و ثبت نام در جشنواره به ادامه مطلب مراجعه نمایید …
از این رو وب سایت پینوس در نظر دارد به مناسبت دومین سالگرد تاسیس این پایگاه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه ، اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاوه ، هم زمان با آغاز سال جدید و نو شدن طبیعت دیدگاه نویی را فرا روی وبلاگ نویسان عزیز شهرستان گشوده و بستری جهت بروز استعداد ها و ارتقا بینشی آنها بردارد لذا در این جهت در نظر دارد مسابقه ای با عنوان نخستین جشنواره اینترنتی وبلاگ نویسی پینوس برگزار نماید .

هم اکنون این پایگاه از کلیه علاقمندان ، وبلاگ نویسان و نویسندگان دعوت می نماید در این مسابقه شرکت نموده و آثار خود را از طریق وب سایت ثبت نمایند.

اهداف جشنواره  :
 • تحقق بخشی و تبیین جایگاه شهروند الکترونیک و شهر الکترونیک در بین شهروندان
 • ترغیب و تشویق قشر جوان و فرهیخته به استفاده بهتر از خدمات آن لاین و جهت دهی به آنها
 • ایجاد بستر مناسب ارائه مطالب مفید و کاربردی در حوزه وبلاگ نویسی
 • معرفی شهر پاوه در فضای مجازی

موضوعات اصلی :

بخش عمومی :
•  فرهنگ شهروندی ( فرهنگ رانندگی ، ترافیک ، تاکسی رانی ، هوای پاک و بهداشت شهر ، آلودگی صوتی ، زیبایی و زشتی های معماری شهری و . . . )
در این موضوع از کلیه علاقمندان ، وبلاگ نویسان و نویسندگان شهرهای پاوه، جوانرود ، روانسر ، ثلاث و باباجانی و … دعوت مینماییم که در این مسابقه شرکت نموده و آثار خود را از طریق وب سایت ثبت نمایند.

بخش اختصاصی :
شهرستان پاوه از نگاه وبلاگ ( فرهنگ بومی ، آداب و رسوم ، گویش ، بازی های محلی ، غذاهای محلی ، هنر در پاوه ، جاذبه های گردشگری طبیعی ، مشاهیر و نام آوران پیشین یا معاصر و . . . )
در این موضوع از کلیه علاقمندان ، وبلاگ نویسان و نویسندگان شهرهای پاوه، نودشه ، نوسود ، باینگان  و روستاهای تابعه دعوت مینماییم که در این مسابقه شرکت نموده و آثار خود را از طریق وب سایت ثبت نمایند.

قوانین جشنواره :
 – مطالب ارسالی میتواند به شکل معرفی ، خاطره ، تحلیل ، گزارش ، دلنوشته ، و … بوده و به نحوی با یکی از موضوعات جشنواره ارتباط داشته باشد.
–  وبلاگ های شرکت کننده از لحاظ محتوا و فرم می بایست تابع قوانین کشور باشند.
 – به مطالب و عکس های انتشار یافته ای که توسط نویسنده وبلاگ تهیه شده باشد امتیاز ویژه ای تعلق خواهد گرفت .
–  در صورت استفاده نویسنده از مطالب دیگر وبلاگ ها منبع ذکر شود.
–  هر فرد فقط میتواند در هر موضوع ( فرهنگ شهروندی ، شهرستان پاوه از نگاه وبلاگ ) با یک وبلاگ در مسابقه شرکت کند.
– آثار شرکت داده شده در مسابقه می بایست طی فاصله زمانی ۱۵ اسفند ماه ۹۱ تا ۱۰ فروردین ماه ۹۲ تولید شده باشد.
نکته : در موضوع " شهرستان پاوه از نگاه وبلاگ " شرکت کنندگان می توانند با وبلاگ های فعلی خود شرکت نمایند اما مطالب منتشر شده در بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۰ فروردین بررسی می شود فقط ، و اولویت امتیاز با کسانی خواهد بود که وبلاگ جدید در این بازه زمانی ساخته اند .
– علاوه بر محتوا ، که از ملاک های اصلی ارزیابی خواهد بود، نوآوری و خلاقیت در آثار تولید شده ، استفاده از فیلم ، کلیپ ،  تصویر یا تصاویر مرتبط ، قابل دسترس بودن مطالب در بازه زمانی کوتاه ، تعداد بازدیدها ، پویایی نظرات ، به روز رسانی مستمر و منظم وبلاگ ، در ارزیابی مورد نظر خواهد بود.

جوایز جشنواره:
با انتخاب هیئت داوران سه اثر برگزیده در هر موضوع انتخاب و به افراد برتر جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهند شد .

تقویم زمانی:
– ثبت نام از تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۱ لغایت ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۲
– دوره زمان بررسی و انتخاب آثار برتر بعد از اتمام مهلت ارسال آثار
– تاریخ برگزاری اختتامیه ، اعلام اسامی هیئت داوران و اهدای جوایز متعاقبا از طریق وب سایت جشنواره اعلام خواهد شد.

ثبت نام:
علاقه مندان جهت تکمیل فرم ثبت نام و شرکت در این جشنواره به نشانی اینترنتی Penous.Com/reg.php و برای پیگیری اخبار جشنواره به نشانی اینترنتی Weblog.Penous.Com   مراجعه نمایند.

 

وب سایت جشنواره : Weblog.penous.com
سیستم ثبت نام جشنواره : Penous.com/reg.php
شماره پیامک :   30009900099728
شماره تماس :  09189977628
پست الکترونیک : Weblog@Penous.Com

ثبت دیدگاه

4 دیدگاه برای “فراخوان جشنواره وبلاگ نویسی پینوس”
  1. سلاوو ریزم هه یه،به ریز ئوسامه هیوادارم به خته وه ر بی،تقویمه که یچو زور جوانه

    پاسخ
  2. سڵام کاکه زیره ک گیان ده ستا وه ش بۆ .فره سپاست که روو په ی باسه یه که نیابێته ره .سڵام کاکه گیان ده ستا وه ش بۆ .فره سپاستا که رمێ.

    هورامان هانه به رچه م

    پاسخ
  3. ماهر روز یک قدم به مرگ به مرگ نزدیک می شویم به خداوند چقدر؟؟

    پاسخ
  4. لطفا معلوم کنید دقیق مهلت ارسال تا ۱۰ فروردین است یا ۱۳ چرا تمدید کردید دلیل خاصی داره لطفا تاریخ دقیق معرفی سایت های برتر رو بگید .

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.