پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2334 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
فوت جوانی در پی بروز اتفاقی ناگوار
شناسه : 1061

بامداد روز جمعه مورخ ۹۲/۰۸/۱۷ کسب اطلاع حاصل گردید که اتفاقی ناگوار و منجر به فوتی در ملاندر روی داده است . متعاقب آن به منظور بررسی موضوع تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان به عمل آمد و صحت وسقم موضوع استعلام گردید. سرهنگ پرویز اسدی ضمن اظهار تأسف از بروز پیش آمد مذکور […]

ارسال توسط :
پ
پ

بامداد روز جمعه مورخ ۹۲/۰۸/۱۷ کسب اطلاع حاصل گردید که اتفاقی ناگوار و منجر به فوتی در ملاندر روی داده است . متعاقب آن به منظور بررسی موضوع تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان به عمل آمد و صحت وسقم موضوع استعلام گردید.
سرهنگ پرویز اسدی ضمن اظهار تأسف از بروز پیش آمد مذکور افزود:

برای مشاهده گزارش تصویری ازتشیع وتدفین جوان نوسودی اینجا کلیک نمایید …

 

متأسفانه حوالی ساعت ۳ بامداد وسیله ی نقلیه سواری در محل ایست وبازرسی ملاندر به دستور ایست مامور مربوطه اعتنا ننموده و راننده وسیله نقلیه در مواجه با وضعیت پیش آمده به سرعت به طرف نوسود برمی گردد، متواری شدن وسیله نقلیه سواری با تیراندازی نگهبان شب همراه بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: وسیله نقلیه به روستای کمادره رفته ودر آنجا مشخص می گردد متأسفانه جوانی بنام احسان پیام فرزند محمد (۲۲ ساله) از ناحیه پشت مورد اصابت قرار گرفته ودر دم فوت نموده است .راننده ماشین سواری L90  نیز به نام کاوان حیدری از ناحیه دست مجروح می گردد که در اسرع وقت به مرکز درمانی پاوه منتقل می گردندو خوشبختانه وضعیت مصدوم رضایت بخش واز بیمارستان ترخیص گردید.

سرهنگ پرویز اسدی ضمن اظهار همدردی مجدد، مراتب تأسف و تسلیت خویش را خدمت خانواده محترم متوفی اعلام نمود،و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمود .

سرهنگ اسدی در ادامه قول مساعد داد از طریق مراجع قضایی مراتب مورد نظر را پیگیری نموده وحق وحقوق خانواده محترم متوفی محفوظ وقابل پیگیری می باشد.

***

کاک محمد پیام پدر متوفی از فرهنگیان بازنشسته نوسود می باشند ، ایشان فرهنگی متعهد ، متدین وبا ایمان هستند که در فعالیت های اجتماعی وجلسات و تجمعات مختلف به عنوان شهروندی نمونه حضوری پررنگ و فعال داشته است.

وی ازمعتمدین شهر نوسود هستند که همواره مشاوره ی فکری اش به مدد آمده و در تسهیل تصمیمات مقتضی همتی مضاعف داشتند، همواره در معیت جمعی از دلسوزان شهر در فعالیت های غام المنفعه و… با جمع آوری ، حسنات، خیرات، صدقات و…  به عنوان مددکاری مخلص در جهت کمک به خانواده نیازمندان  ادای وظیفه نموده است .

با شنیدن خبر مذکور ، متأثرشده وبا تماس تلفنی به دوستان وآشنایان… مراتب مورد نظر اطلاع رسانی گردید وخویش نیز سراسیمه جهت همدردی به غسالخانه ملامقصود رفتیم . کاک محمد پدر متوفی که حالت عادی نداشت و واقعه را درعالم خواب و رویا تجسم و دنبال می نمود ، مرتب آرزو می نمود که این خوابی بیش نباشد.

کاک محمد در ادامه افزود : تاکنون فرزندم از نوسود خارج نشده است ، دست تقدیر باعث گردید که این اتفاق صورت گیرد . ظاهراً فرزندم در معیت دوستش در ساعت ۲:۳۰ از شهر نوسود عازم پاوه می شوند .

کاک محمد افزود: ازدیر آمدن فرزندم نگران بودم تا اینکه احسان در آخرین پیامک ارسالی در ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد بدین مضموم  بنده را خطاب می دهد و چنین می گوید: سلام پدر به پاوه می روم LCD  می برم زود بر می گردم ، نگران نشی .

باروشن شدن هوا به مرور مردم نیز از شهر نوسود و پاوه در محل غسالخانه حاضر می شدند ، با پیگیری های به عمل آمده مجموعه حاضر و مسئولین امر، کارشناس اسلحه صبح هنگام از کرمانشاه عازم پاوه می شود و درغسالخانه به بررسی موضوع و تکمیل پرونده می پردازد هم زمان آقای محمدزاده قاضی کشیک ودکتر لطفی پزشک قانونی و سیامک خدامرادی همراه دکتر ضمن تقدیر از اهتمام ویژه آن بزرگواران در اسرع وقت با انجام مراحل قانونی تمهید مقدمات لازم را برای صدور مجوز دفن صادر می نمایند.

مرحوم احسان پیام در محل غسل و نماز میت اداء می گردد و در نهایت با مشایعت مردم خوب منطقه در زادگاه خویش (نوسود) به خاک سپرده شد. و مراسم ترحیم آن مرحوم نیز دربعدازظهر روز جمعه و روز شنبه مورخ ۹۲/۰۸/۱۸ در محل مسجد احمدسلطان نوسود ( حوضه لاره ) برگزار می گردد.

ملاحسین عینی امام جمعه نوسود نیز در مراسم ترحیم آن مرحوم ضمن اظهار تسلیت به خانواده محترم وبستگان آن مرحوم افزود: شخصی بدون دستور مافوق اقدام به تیر اندازی نموده و منجر به چنین اتفاق ناگواری گردیده که در نهایت موجبات بروز نگرانی مردمی را فراهم نموده است.

وی در ادامه تصریح نمود : خوشبختانه همه می دانیم اتفاق مذکور ناشی از قتل ، جرم سیاسی ، مواد مخدر ،مشروبات الکلی ، نزاع و درگیری و… نبوده بلکه برای تأمین معیشت دو دستگاه تلویزیون LCD   حمل نموده که با مامور جوانی نا آگاه مواجه شده و با تیراندازی ، خانواده ای را داغدار و مردمی را متأثر نموده است.

ملاحسین عینی افزود: ما عمل شخص را متوجه جمع نمی دانیم و مسئولین ودولت از بروز چنین اتفاقاتی نگران هستند و مراتب را محکوم می نمایند.

امام جمعه نوسود ضمن ابلاغ مراتب تأسف وهمدردی مسئولین محترم شهرستان با بیان آیات و احادیثی از پیامبر اسلام (ص) والدین محترم را توصیه به صبر نمود و صبر را از ویژگی انسان های معتقد و مسلمان برشمرد. وازطرفی به نیابت از خود وخانواده محترم متوفی از همراهی وهمگامی مردم متدین و با شرفپاوه، نوسود، و روستاهای تابعه   که از پاسی از شب با حضور در بیمارستان ، غسالخانه، مراسم کفن ودفن و مراسم تعزیه همراهی نمودند تقدیر وتشکر نمود.

دراین راستا  حمید نادری رئیس شورای اسلامی شهر نوسود در تماس با خبرگزاری پاوه پرس اعلام نمود شورای اسلامی شهر نوسود  و خانواده متوفی بیانه ای مشترک صادر نموده اند که در این بیانیه ضمن محکوم نمودن حادثه مورد نظر از مسئولین محترم درخواست پیگیری موضوع را نمودند.

نادری افزود خانواده متوفی جنایت مذکور را ناشی از فردی بی مسئولیت دانسته که بدون مجوز از مسئولین مافوق اقدام به تیراندازی نموده و ما همچنان تأکید می نماییم ، فرد خاطی را مستوجب بازخواست دانسته واز مسئولین محترم مربوطه تقاضای پیگیری حادثه ناگوار از مراجع ذیربط را داریم.

منبع : پاوه پرس

 

ثبت دیدگاه

3 دیدگاه برای “فوت جوانی در پی بروز اتفاقی ناگوار”
  1. انالله و انا الیه راجعون
    واقعه تاسف باری بود.خدابه خانواده محترم صبر جمیل و اجر جزیل عنایت بفرماید.شایسته است این دعای ماثور پیامبر را همیشه بخوانیم تا بلکه خداوند به ما رحم کند و از فتنه های دنیا و آخرت نجاتمان دهد.”اللهم انا نعوذ بک عذاب النار و عذاب القبر و نعوذ بک من فتنه الحیاه و الممات و المسیح الدجال”

    پاسخ
  2. سلام علیکم ، یا صابر یا الله گیان به خانواده کاک احسان ،دوستانش ، اهالی نوسود صبر بده خواگیان تحمل همچین ظلمی برامون خیلی سنگینه ، امیدمون به عدالت توست ، ( ما دیگه به بی خیالی مسئولان به کشتن وحشیانه انسانها که به چشم مرغ بهشون نگاه میکنن عادت کردیم خواهشا دم از مسئولیت و پیگیری نزنید که حالمون به هم میخوره ،هرچند موضوع کاک پورمند رو پیگیری کردید و به سربازش درجه ندادید تا انتقام کاک احسان رو هم بگیرید .. مسئولان بی فکر و بی خیال ان شاء الله به درد خانواده های کاک مصطفی و کاک محمد گرفتار بشید تا شاید یه ذره وجدان به خواب زده تون بیدار بشه .. ) زبان ام از بیان این همه بی مسئولیتی و بی وجدانی بند آمده است . اعظم الله اجرکم و احسن عزاءکم و غفر لمیتکم .

    پاسخ
  3. از خداوند متعال خواستارم از گناهانش درگذرد و به خانواده صبر جمیل عنایت فرماید
    :(:(:(

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.