پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2323 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1914×
سلام خسروی به عنوان شهردار پاوه معرفی شد.
شناسه : 1367

رأس ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۹۲/۱۲/۱۸ در سرسرای فرمانداری پاوه با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای (تأمین ، اداری، شورای اسلامی شهر) و پرسنل شهرداری پاوه، جلسه معارفه سلام خسروی و تقدیر از مساعی جمال ابراهیمی (شهردار قبلی) و محمدامین امینی (سرپرست شهرداری) پاوه برگزار گردید. معارفه ای که قریب ۳ ماه، بحث […]

ارسال توسط :
پ
پ

رأس ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۹۲/۱۲/۱۸ در سرسرای فرمانداری پاوه با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای (تأمین ، اداری، شورای اسلامی شهر) و پرسنل شهرداری پاوه، جلسه معارفه سلام خسروی و تقدیر از مساعی جمال ابراهیمی (شهردار قبلی) و محمدامین امینی (سرپرست شهرداری) پاوه برگزار گردید.

معارفه ای که قریب ۳ ماه، بحث و چالشی را در سطح شهر پاوه (شهروندان، مسئولین شهرستان و استان) به وجود آورد، موضوعی که اگر مقداری تأمل به عمل می آمد و ضوابط و مقررات مربوطه در انتخاب شهردار مراعات می گردید، شاید ماههای قبل،  این امر بدون چالش های فرا رو که متأسفانه هزینه بردار نیز بود به سهولت انجام می گرفت.

 

شهروندان در جریان هستند، سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر در چارچوب قوانین مصوب بر نحوه انتخاب شهردار به استناد مواد آیین نامه ای که قانونگزار برای این امر وضع نموده بود، معترض شدند و در این راه حتی با سختی های هم مواجه گردیدند.

 

در جریان معارفه، مسئولین امر و جمعی دیگر بیاناتی در این رابطه ایراد نمودند، که در ادامه بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز سخنانی را مطرح نمودند که حساسیتی را در پی داشت و حتی جلسه تا دقایقی متشنج گردید (فضای جلسه سنگین احساس می شد، همین امر نیز در ایجاد حساسیت موثر واقع گردید …) اما نهایت امر با گذشت از کاستی های گذشته به امید آینده ای روشن تعدیلی در نگرش و برخورد به وجود آمد و در محیطی توأم با آرامش جلسه معارفه ختم به خیر گردید.

 

در این میان شاید همانطوریکه بارها اعلام شد، ما از قبل و الان نیز با آقای خسروی مشکلی نداشتیم هر چند بر شخص ایشان نیز نقدهایی داشتیم. اما از این تاریخ باید همه ی افراد جامعه آنچه را در توان دارند در همراهی و همکاری با شهردار جدید به خاطر مصلحت شهر وشهروندان ارجمندش مایه بگذارند، موفقیت سلام خسروی، دیگر موفقیت و شکست ایشان و یا گروه خاصی نیست، پس لاجرم همه ی ما با تلاش بیشتر و کاربست خرد و اندیشه ی جمعی باید بتوانیم خلاء های گذشته را جبران و به سمت و سوی آینده روشن پیش برویم. (این ظرفیت نیز واقعاً وجود دارد)

 

بعضی از اعضای شورای شهر چند سالی با آقای خسروی کار نمودند، ایشان را شخصی سالم و مدیر می دانند، این دو شخیصه کافی است که به آینده امیدوار باشیم. اما برای موفقیت جناب آقای خسروی لازم است که هم ایشان و هم همه ما، نکاتی را مورد توجه داشته باشیم. اول آنکه اشخاصی که خویش را حامی می پنداشتند و می پندارند، باید از دخالت هایی که باعث، معذوریت ایشان باشند به جد بپرهیزند و در واقع اجتناب نمایند. شهردار باید همه ی افراد جامعه را با یک نگرش ببینند و مورد توجه قرار دهند، و در واقع خویش را وام دار شخص و یا اشخاصی نداند، چرا که آقای خسروی از امروز دیگر شهردار شهر پاوه است و شهردار گروه خاصی نیست.

 

در این راستا از همه اشخاصی که از سر دلسوزی برای این شهر مایه گذاشته اند (شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی وسایر خادمین به مردم) تقدیر و تشکر به عمل می آید و در این میان نباید از مساعی آقای امینی سرپرست شهرداری و پرسنل تلاشگر شهرداری که در این چند ماه به اندازه یکسال کاری، برونداد فعالیت آنان می باشد، واقعاً غافل ماند، عزیزانیکه علی رغم مشکلات مالی و … بسیار موفق عمل نمودند.

 

در نهایت امر، انتخاب آقای سلام خسروی را به عنوان شهردار شهر تاریخی و فرهنگی پاوه تبریک عرض می نماییم و برای ایشان در خدمتگزاری به مردم خوب این دیار آرزوی توفیق و سعادت می نماییم.

 

  معارفه شهردار  1

معارفه شهردار

منبع تصاویر : سایت هزارماسوله

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.