پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2323 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1914×
گزارش مراسم تودیع ومعارفه فرماندار پاوه
شناسه : 1550

روز پنجشنبه مورخ ۹۳/۰۲/۱۱ حضور کلیه مسئولین سطح شهرستان پاوه در سه راهی بیمارستان قدس پاوه، خبر از تغییر و تحولی می داد که امید می رود تأثیرات مثبت خویش را در آینده ای نزدیک و آن هم در دیار اهورایی پاوه نظاره گر باشیم. خبرگزاری پاوه پرس؛ روز پنجشنبه مورخ ۹۳/۰۲/۱۱ حضور کلیه مسئولین […]

ارسال توسط :
پ
پ

روز پنجشنبه مورخ ۹۳/۰۲/۱۱ حضور کلیه مسئولین سطح شهرستان پاوه در سه راهی بیمارستان قدس پاوه، خبر از تغییر و تحولی می داد که امید می رود تأثیرات مثبت خویش را در آینده ای نزدیک و آن هم در دیار اهورایی پاوه نظاره گر باشیم.

ابراهیم رضایی بابادی

خبرگزاری پاوه پرس؛ روز پنجشنبه مورخ ۹۳/۰۲/۱۱ حضور کلیه مسئولین سطح شهرستان پاوه در سه راهی بیمارستان قدس پاوه، خبر از تغییر و تحولی می داد که امید می رود تأثیرات مثبت خویش را در آینده ای نزدیک و آن هم در دیار اهورایی پاوه نظاره گر باشیم.

 

همه ی مسئولین محترم گرد هم آمده بودند تا در مراسم تودیع حاج حسین خدرویسی فرماندار قبلی و معارفه جناب آقای پرویز ایده پور فرماندار جدید شهرستان پاوه شرکت نمایند. برگزاری مراسم استقبال با حضور استاندار محترم و هیئت محترم همراه در سه راهی بیمارستان و در ادامه ی آن ادای ادب و احترام به ساحت مقدس شهدا یادمان شهدای ۲۶ مرداد پاوه سرآغاز این تغییر و تحول بود.

 

به گزارش خبرگزاری پاوه پرس، در این مراسم اعضای شورای محترم تأمین، شورای محترم اداری، قضات محترم دادگستری، روحانیون معزز، شوراهای محترم اسلامی شهر و روستا، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی، بخشداران حضور داشتند و استقبال گرمی را از جناب آقای مهندس ابراهیم رضایی بابادی استاندار محترم و هیئت محترم همراه به عمل آوردند.  

 

در ادامه مراسم صدرالذکر، شاهد حضور استاندار محترم و معاونت محترم سیاسی، مشاور عالی استاندار و مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری و مدعوین محترم در سالن جلسات فرمانداری پاوه بودیم، و رسماً مراسم تودیع و معارفه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز گردید.

 

صباح ولدبیگی بخشدار محترم مرکزی به عنوان مجری برنامه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه، توجه حاضرین را به پخش کلیپی معطوف نمود، کلیپی که با بیوگرافی شهرستان و موقعیت های گردشگری و …، نمایش حماسه حضور مردم و استقبال بی نظیر از رهبر معظم انقلاب (۲۵ آبان سال ۹۰) و نیز گزارش تصویری از عمران و توسعه شهرستان در دوران ۴ ساله تصدی جناب حاج آقا خدرویسی فرماندار پاوه نمایش داده شد.

تودیع و معارفه فرماندار پاوه3

حاج حسین خدرویسی فرماندار پاوهبا تکریم مناسبت های پیش رو و عرض خیرمقدم به استاندار محترم و هیئت محترم همراه و تجلیل از همراهی علماء به ویژه امام جمعه محترم شهرستان، تعامل اعضای شورای تأمین، اداری و … به خدمات ارائه شده ی نظام در این خطه مرزی پرداخت و آن را درخور توجه دانست، خدماتی که در اکثر شاخص ها منطقه را متمایز تر از سایر مناطق نموده است.

 

مسعود صمدی دادستان محترم شهرستان به نیابت از اعضای محترم شورای تأمین، شورای اداری و مردم فهیم منطقه از تلاش ها و مساعی ارزنده جناب آقای خدرویسی در دوران خدمت به نیکی یاد نمود و برای این مدیر نظام در سایر عرصه ها آرزوی توفیق نمود و انتصاب جناب آقای ایده پور را به عنوان فرماندار پاوه تبریک و توفیق و تعالی را در خدمت به مردم خوب شهرستان پاوه برای ایشان آرزو نمود.

 

در ادامه مهندس ابراهیم رضایی بابادی استاندار محترم استان در سخنان مبسوطی که گزارش کامل آن متعاقباً تقدیم حضور کاربران ارجمند می گردد به ویژگی های پاوه و توفیقات نظام در عرصه های بین المللی، مهار تورم، اهتمام به بازارچه شوشمی ، توسعه گردشگری، و … پرداخت.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تجلیل از تلاش های حسین خدرویسی فرماندار قبلی، پرویز ایده پور را به عنوان فرماندار پاوه معرفی نمود.

 

پرویز ایده پورکه شروع خدمت اش (۱۸ بهمن سال ۱۳۶۲) در شهرستان پاوه آغاز گردیده بود، خاتمه ی آن را در پاوه به فال نیک گرفت و افزود: شاید سرنوشت اینجانب هم همان بوده که به این مردم و در این منطقه خدمت بکنم ( شروع در اینجا و اتمام خدمتم هم در این شهرستان باشد.)

پرویز ایده پور2

فرماندار پاوه در ادامه افزود:با افتخار میگویم پاوه را خیلی خوب می شناسم و خودم را غریبه نمی دانم. خدمت استاندار عزیز و سایر حضار عرض می کنم که پاوه مولود انقلاب نیست بلکه دژ انقلاب و دژ ایران است. زاگرس اول ایران است و پاوه اول زاگرس. پاوه برگ اصلی در صفحات تاریخ ایران است. پاوه مزین است به خون شهدا و خون چمران، همت و کاظمی.

 

پرویز ایده پور در ادامهاز زحمات جناب آقای خدرویسی تجلیل نمود و برای مساعی ایشان و تمام فرمانداران پیشین صمیمانهقدردانی نمود.

 

ایده پور آزمایش و خطا را برای شهرستان های اورامانات به صلاح ندانست و اظهار نمود که حقیقتاً بنده برای آزمایش و خطا به این دیار نیامده ام.

 

وی در ادامه تصریح نمود: تمام چالشهای مدیریتی در این حوزه را در اکثر شهرستان های استان گذرانده ام. تخصص و تحصیلات لازم را دارم، فقط تنها چیزی که بنده را خوشحال تر خواهد کرد امید به همکاری شماست.

 

فرماندار پاوه گفت: در این شهرستان همه چیز به خوبی پیش می رود اما آمار بی کاری تا حدودی سرنایی است که گوش مدیران اجرایی را حقیقتا می خراشد و خوشایند نیست. امیدوارم با اندک تجربه و تخصصی که در وجودم است بتوانم بر سپاه بیکاری غلبه بکنم و ان شاالله حرکتی دسته جمعی انجام دهیم.

 

 پرویز ایده پور در ادامه افزود: برای مشکلان بیکاری، معیشتی و اقتصادی مردم همان جمله مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۱۳۹۳ که فرمودند: مدیریت جهادی یعنی اینکه من تنها نه همه باید باشند، کافی دانست.

 

بعد از اتمام مراسم حاضرین به گرمی حاج حسین خدرویسی را بدرقه نمودند تا بار دیگر ثابت نمایند این دیار برخلاف رسم های معمول همچنان که خوش استقبال هستند، خوش بدرقه هم می باشند، صفت نیکویی که باید همچنان به نام این دیار مزین گردد.

 

 
در این مراسم آنچه عیان بود عدم حضور حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه محترم پاوه وجناب آقای دکتر منوچهری نماینده محترم اورامانات در مراسم تودیع ومعارفه فرمانداران محترم بود. عدم حضور نماینده منطقه نیز به سبب همراهی معاون محترم وزیر امور خارجه در پیگیری و بازدید میدانی از مرز تیله کو عنوان گردید و استاندار محترم از پیگیری مصرانه ایشان در خصوص حوزه استحفاضی تقدیر وتجلیل نمودند.

 

خبرگزاری پاوه پرس نیز آرزوی توفیق این برادر ارجمند را در ادامه فعالیت های کاری مسئلت می نماید و انتصاب شایسته ی جناب آقای ایده پور را به عنوان فرماندار پاوه تکریم می نهند و در ادامه ضمن آرزوی سعادت و بهورزی برای مدیری که همه به نیکی از آن یاد می نمایند. …

 

امید وافر دارد، در سایه اهتمام وهمراهی جمعی توفیقات حاصله بنحوی رقم خورد که پایان بخش فعالیت کاری اش، کارنامه ی درخشان زینت بخش و ره توشه بدرقه ی راهش باشد. آمین یارب العالمین

تودیع و معارفه فرماندار پاوه4

تودیع و معارفه فرماندار پاوه5

تودیع و معارفه فرماندار پاوه6

تودیع و معارفه فرماندار پاوه7

تودیع و معارفه فرماندار پاوه9

تودیع و معارفه فرماندار پاوه10

تودیع و معارفه فرماندار پاوه

تودیع و معارفه فرماندار پاوه2

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.