پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2323 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1914×
شبی با کارگران شهرداری پاوه (خدا قوت …)
شناسه : 1641

قدمت آسفالت بعضی از کوچه ها ونیز چاله وچوله های موجود بحدی است که واقعاً لکه گیری جواب نداده وحتی هم مکفی قضیه هم نخواهد بود. اما در این شرایط از اینکه مردم فهیم شهرمان با درک متقابل بر وضعیت مالی شهرداری پر نمودن چاله وچوله های موجود را به جای روکش کامل پذیرایند، خود […]

ارسال توسط :
پ
پ

قدمت آسفالت بعضی از کوچه ها ونیز چاله وچوله های موجود بحدی است که واقعاً لکه گیری جواب نداده وحتی هم مکفی قضیه هم نخواهد بود. اما در این شرایط از اینکه مردم فهیم شهرمان با درک متقابل بر وضعیت مالی شهرداری پر نمودن چاله وچوله های موجود را به جای روکش کامل پذیرایند، خود جای تقدیر وتشکر وافر دارد و در این راستا باید بر شعور ودرایت مردم خوب مان همچنان احسنت ها نثار نمود.

آسفالت در شب

خبرگزاری پاوه پرس، قدمت آسفالت بعضی از کوچه ها ونیز چاله وچوله های موجود بحدی است که واقعاً لکه گیری جواب نداده وحتی هم مکفی قضیه هم نخواهد بود. اما در این شرایط از اینکه مردم فهیم شهرمان با درک متقابل بر وضعیت مالی شهرداری پر نمودن چاله وچوله های موجود را به جای روکش کامل پذیرایند، خود جای تقدیر وتشکر وافر دارد و در این راستا باید بر شعور ودرایت مردم خوب مان همچنان احسنت ها نثار نمود.

 

شهردار پاوه در جریان لکه گیری دو روز اخیر گفت: بیش از ۱۰۰ تن آسفالت به تناسب نیازدر موقعیت های مکانی مصرف شده است ، سلام خسروی در این رابطه تصریح نمود، برای این امر اعتبار خاصی تخصیص نیافته وشهرداری بناچار واز محل اعتبارات داخلی هزینه این فعالیت عمرانی را بالغ بر ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و در حد ضرورت تأمین نموده است.

 

هر چند که تسویه ی کامل بدهی های معوقه شهرداری زمانبر است، لکن شهرداری پاوه همچنان افتخار می نماید لنگ انگان امورات خود را به پیش می برد، به امید آنکه بتواند خدمتی هرچند اندک را در راستای وظایف محوله به این مردم قدردان داشته باشد.

 

به هر حال گذشته از مشکلات فرارو ، نگاه وحالت کارگران سخت کوش شهرداری پاوه که تا پاسی از شب کوچه پس کوچه های زمین شهری وشهرک ظفر را با مساعی وصف ناپذیر خویش طی طریق می نمودند تا آسفالت گرم را به موقع درسطحی مورد انتظار بگسترانند قابل تقدر بود، صرف شام در زیر نور چراغ کم سو شاید برای بعضی ها شاعرانه باشد، اما نمی توان چنین تصوری را برای  این زحمت کشان تصور نمود.

 

آشغال

بگذریم به نمایندگی از شما خداقوتی خدمت این قشر کم ادعا نثارنمودیم واز اینکه شاهد درد و رنج ناشی از پاشیدن قیردر چشمان یکی از کارگران معزز ( کاک فاروق ) بودیم ، ما نیز به همدردی پرداختیم تا شاید تسلی را فراهم آورده باشیم … حال سوال این است آیا دیگران به این رنج ها ومرارت های وارده واقفند، تا چه حد به این مصائب احساس همدردی می نمایند…. ؟

 

تأملی بر کارکرد یکی از همشهریان محترم مان به شرح تصویر روبرو داشتیم که یک دوجین کتب و اوراق تحصیلی فرزندش را بجای اینکه در سطل خالی آشغال بریزد درجدول می ریخت، هرچند که به حفظ حرمت فقط تصویر عملکرد بازخود نشان داده می شود، اما علاوه بر آلودگی دیداری و تبعات ناشی از پیامد کار سوال این است که بجز این کارگران چه کسی باید در تنظیف محیط زیست مان به ما کمک نمایند، چرا باید کار مضاعفی را برای آنان تعریف نمائیم؟ و چراهای دیگر که قطعاً عملکرد خودمان را زیر سوال می برد.

 

واضح است هدف ونگارش محتوا نه در جهت نکوهش و مذمت رفتار های وارده عده ای معدود بوده ( که همگی به سبب عینیت بر این امر واقفیم ) بلکه تأملی است بر واکنش های مترتب برموضوعی است که من و توی نوعی شاهد چنین رویدادهایی هستیم وبی تفاوت از آن می گذریم.

 

در اینجا از خواننده سطوردرخواست می نماید به خاطر رضای حق تعالی ودر همراهی و همکاری با این قشر سخت کوش هر انحرافی را از جانب هر شخصی مشاهده می نمائیم بدون بروز حساسیت امر به معروف ونهی از منکر داشته باشیم ، درآن شرایط است که هریک از ماها با حرکتی کوچک، گام بزرگی را درجهت تکریم این قشر پر تلاش معمول داشته ایم.

 

آسفالت

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.