پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2323 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1914×
مهمترین گل تاریخ تکذیب شد !
شناسه : 3089

تیم ملی ایران در دقیقه ۶۰ بازی روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید اما داور مسابقه بعد از دیدن تصاویر ویدئویی گل را مردود اعلام کرد. به گزارش" ورزش سه"، بعد از گل اسپانیا، تیم ملی ایران بازی خیلی خوب و شجاعانه ای را به نمایش گذاشت و توانست در چند مورد روی حرکات […]

ارسال توسط :
پ
پ

تیم ملی ایران در دقیقه ۶۰ بازی روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید اما داور مسابقه بعد از دیدن تصاویر ویدئویی گل را مردود اعلام کرد.

به گزارش" ورزش سه"، بعد از گل اسپانیا، تیم ملی ایران بازی خیلی خوب و شجاعانه ای را به نمایش گذاشت و توانست در چند مورد روی حرکات مهدی طارمی روی دروازه اسپانیا خطرساز شود. طارمی که در یک صحنه با یک ضربه سر دروازه دخه آ را تهدید کرده بود این بار با یک توپ ربایی از آن مدل توپ گرفتن های مخصوص خودش توپ را از بازیکن اسپانیا بقاپد. طارمی با آن پیچ و تاب های استثنایی که به بدنش می دهد توانست از بین دو بازیکن اسپانیا عبور کرده و در نهایت با خطای آندره س اینیستا متوقف شد.



ضربه ایستگاهی در منطقه ای خوب نصیب ایران شد و رامین رضاییان و احسان حاج صفی پشت ضربه ایستادند. ضربه ای که با مکس و تاخیر زیادی همراه بود ، در نهایت حاج صفی تا مقابل توپ دوید اما رامین آن را روی دروازه سانتر کرد. ضربه سر طارمی توپ را مقابل سعید عزت اللهی انداخت و هافبک دفاعی تیم ملی ایران توپ را محکم به تور دروازه اسپانیا دوخت.



این صحنه آنقدر سریع اتفاق افتاد که حتی بازیکنان و تماشاگران جشن شادی گرفتند اما آندرس کنها داور اروگوئه ای که یک بار دیگر در بازی فرانسه برابر استرالیا از تصاویر ویدئویی استفاده کرده و برای فرانسه پنالتی گرفته بود این بار گل ایران را مردود و اعلام کرد. کمک داور پرچم زده و آفساید عزت اللهی را گرفته بود. صحنه پراسترس و پرهیجانی بود و شاید کمتر یادمان بیاید که در فوتبالمان چنین لحظه پراضطرابی را تجربه کرده باشیم. اما در آن ثانیه ها همه در انتظار تصمیم داور اروگوئه ای بودند تا بدانند گل ایران را قبول می کند یا نه.



داور گل ایران را آفساید اعلام کرد و وقتی تصاویر آهسته پخش شد مشخص شد که در زمانی که ضربه سر طارمی زده شد عزت اللهی در منطقه آفساید قرار داشت. این تلخ ترین آفساید تاریخ فوتبال ایران بود چرا که اگر آفساید اعلام نمی شد آن وقت تیم ایران با آن گل می توانست به بازی برگردد.



اما این گل با وجود آنکه مردود اعلام شد اسپانیا را از آن تب و تاب انداخت چرا که فهمید ایران تیم خطرناکی است که ممکن است از کوچکترین روزنه ها گل بسازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.