پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2334 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
فرماندار پاوه : لزوم توجه ویژه به رفع مشکلات
شناسه : 4005

نشست شورای اداری شهرستان پاوه صبح روز سه شنبه مورخ ۱۶ با حضور امام جمعه پاوه ، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان برگزار شد.   فرماندار پاوه به حضور گسترده گردشگران در پاوه اشاره کرد و گفت: بدلیل جاذبه های گردشگری منطقه شاهد آمار روز افزون مسافرین و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست شورای اداری شهرستان پاوه صبح روز سه شنبه مورخ ۱۶ با حضور امام جمعه پاوه ، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار پاوه به حضور گسترده گردشگران در پاوه اشاره کرد و گفت: بدلیل جاذبه های گردشگری منطقه شاهد آمار روز افزون مسافرین و گردشگران بخصوص در ایام تعطیلات هستیم. که باید برای بهره مندی از این پتانسیل به زیرساختها و رفع مشکلات حوزه گردشگری توجه ویژه شود و این مهم در اولویت قرار گیرد.

🔹دکتر اردشیر رستمی افزود: زیر ساختها در حوزه گردشگری آنچنان باید و شد برای شهرستان پاوه فراهم نیست و از طرف دیگر نظارت بیشتری باید بر اماکن اقامتی صورت بگیرد تا با وجود نارضایتی هایی که از جانب مسافران گزارش میشود روبرو نشویم.

🔹وی با بیان اینکه لزوم برنامه ریزی دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات از اهم موارد است گفت: یکی از گلایه هایی که در شهرستان وجود دارد، نداشتن برنامه های فرهنگی در شهرستان است به طوری که برنامه های فرهنگی از جانب اداره ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی را شاهد نیستیم.

🔹فرماندار پاوه با اشاره به تعطیلات تابستانی مدارس گفت: آموزش و پرورش هم برنامه ریزی های لازم را برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان داشته باشند و نقش آنها پررنگ باشد.

🔹رستمی با اشاره به مطالبات مردم در حوزه ورزش گفت : اداره ورزش و جوانان برنامه های ورزشی برای جوانان داشته باشند و انتظار داریم استخر سرپوشیده هرچه سریعتر به مرحله بهره برداری برسد تا خدمتی در ایام تابستان برای مردم داشته باشیم.

🔹فرماندار پاوه به موضوع مالیاتهای اخیر و چند برابری برای صنوف شهرستان اشاره کرد و خواستار توضیح و تببین و تشریح آن توسط مدیر امور مالیاتی شهرستان پاوه برای مردم شد.

🔹وی در پایان گفت: همه دستگاههای اداری علاوه بر تکلیفی که دارند در پیشگاه الهی نیز مسئولیت دارند. و باید پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

🔹فرماندار پاوه همچنین از ادارات خواست برنامه ها و فعالیت‌ها و خدمات انجام گرفته خود را از طریق رسانه ها به مردم اعلام کنند و پاسخگوی مطالبات مردم در رسانه ها باشند

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.