پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2334 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
بیشترین تعداد تصادفات در جاده “روانسر–پاوه”
شناسه : 486

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه بیان داشت : سرعت غیر مجاز اصلی ترین عامل مرگ و میر جاده ای در استان است . به گزارش پایگاه خبری پلیس ، خسروانی درخصوص آمار تلفات و تصادفات جاده ای عنوان کرد : گزارشها حکایت از آن دارد که اصلی ترین عامل تصادفات […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه بیان داشت : سرعت غیر مجاز اصلی ترین عامل مرگ و میر جاده ای در استان است . به گزارش پایگاه خبری پلیس ، خسروانی درخصوص آمار تلفات و تصادفات جاده ای عنوان کرد :

گزارشها حکایت از آن دارد که اصلی ترین عامل تصادفات فوتی و جرحی در جاده ها ، عدم رعایت سرعت مجاز از سوی رانندگان است .

وی اضافه کرد : در فروردین ماه سالجاری شاهد ۶۹ مورد تصادف جاده ای بودیم که اغلب منجر به جراحات عمیق و یا فوت شده است .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به فواید تردد با ناوگان عمومی و ترغیب برای استفاده از آن بیان داشت : آمار نشانگر این بوده که بیش از ۵۰ مورد از ۶۹ مورد تصادفات مربوط به خودروهای سواری و شخصی بوده است .

خسروانی افزود : بیشترین تعداد تصادفات در حوزه های" کرمانشاه – خسروی "،"کرمانشاه – سنندج" و" روانسر – پاوه" به وقوع پیوسته و همانطور که اشاره شد ، بیشترین سوانح ناشی از عدم رعایت قوانین به ویژه رعایت سرعت مجاز بوده است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.