پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2323 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1914×
۳۰۰ هزار تومان پاداش به ازای هر نفر باسواد
شناسه : 516

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه از اجرای طرح ریشه کنی بی سوادی با مشارکت بانوان کرمانشاهی خبرداد و گفت: به این افراد به ازای هر نفر باسواد ۳۰۰ هزار تومان پاداش داده می شود. نسرین بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح ریشه کنی بی سوادی در کرمانشاه به وسیله دفتر مشارکت بانوان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه از اجرای طرح ریشه کنی بی سوادی با مشارکت بانوان کرمانشاهی خبرداد و گفت: به این افراد به ازای هر نفر باسواد ۳۰۰ هزار تومان پاداش داده می شود.

نسرین بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح ریشه کنی بی سوادی در کرمانشاه به وسیله دفتر مشارکت بانوان استانداری کرمانشاه و  با همکاری معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان برگزار و در آن از بانوان تحصیل کرده از مقاطع تحصیلی دیپلم به بالا استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این طرح هر بانوی تحصیل کرده و باسواد که توان آموزش به یک فرد بی سواد در رنج سنی ۱۰ تا ۴۹ سال را داشته باشد می تواند در این طرح شرکت کنند.

بهادری ادامه داد: بانوان تحصیلکرده ای که قصد شرکت در این طرح را دارند می توانند با مراجعه به کانون های فرهنگی اجتماعی بانوان در سراسر استان، اسامی خود و افراد بی سوادی را که قصد سوادآموزی به آنان را دارند ثبت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در پایان گفت: پس از ثبت نام اسامی بی سوادان در سامانه استعلام شده و پس از تایید دوره آموزشی این افراد آغاز می شود.

 

منبع : مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.