جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1914×
دستگیری شش توزیع کننده مواد مخدر جوانرود
شناسه : 558

در یک ماه گذشته شش نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان جوانر.د دستگیر و مقادیری مواد مخدر از جمله شیشه از آنها کشف و ضبط شد. به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، مصطفی عظیمی در نشست مبارزه با مواد مخدرتبدیل مواد مخدر سنتی به صنعتی را زنگ خطری برای جامعه […]

ارسال توسط :
پ
پ

در یک ماه گذشته شش نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان جوانر.د دستگیر و مقادیری مواد مخدر از جمله شیشه از آنها کشف و ضبط شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، مصطفی عظیمی در نشست مبارزه با مواد مخدرتبدیل مواد مخدر سنتی به صنعتی را زنگ خطری برای جامعه دانست و افزود: آشنایی بیشتر خانواده ها و اجتماع و عزم جدی مسوولان در فرهنگ سازی، آموزش، پیشگیری و مبارزه با توزیع کنندگان این مواد ضروری است.

وی اظهار کرد: اگر کلیت جامعه از مواد مخدر احساس خطر کنند مواد مخدر در جامعه جایگاهی نخواهد داشت.

عظیمی، بهترین و اثرگذارترین راه مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری اجتماعی، برگزاری کلاس های مهارت زندگی و آشنایی شهروندان با خطرات مواد مخدر عنوان کرد. برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ای، اجرای کلاس های مهارت زندگی، توزیع دفترک و سخنرانی کارشناسان مجرب در مدارس و دانشگاه ها در خصوص خطرات مواد مخدر و اعتیاد از مهمترین مصوبات این نشست بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.