پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2334 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
دانشجوی روانسری، جوان برتر ایرانی شد
شناسه : 574

رستگار حسینی، دانشجوی مقطع دکترای فیزیولوژی ورزشی دانشگاه گیلان از میان ۸ هزار جوان برتر کشوری توانست رتبه‌ی برتر حوزه‌ی علوم انسانی در موضوع علم و فن‌آوری را از آن خود کند. جشنواره‌ی تخصصی «انتخاب جوان برتر» در موضوع علم و فن‌آوری به همت وزارت ورزش و معاونت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه الزهرا برگزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

رستگار حسینی، دانشجوی مقطع دکترای فیزیولوژی ورزشی دانشگاه گیلان از میان ۸ هزار جوان برتر کشوری توانست رتبه‌ی برتر حوزه‌ی علوم انسانی در موضوع علم و فن‌آوری را از آن خود کند.

جشنواره‌ی تخصصی «انتخاب جوان برتر» در موضوع علم و فن‌آوری به همت وزارت ورزش و معاونت فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

این جشنواره با هدف انتخاب و تقدیر از جوانان برتر در حوزه علم و فن‌آوری برگزار و بیش از ۸ هزار اثر به این جشنواره ارسال شد که پس از ۳ مرحله داوری ۲۴ اثر برگزیده و در مراسم اختتامیه از صاحبان این آثار تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، این جشنواره در ۷ حوزه فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی، هنر، پزشکی و بین رشته‌ای برگزار شد که رستگار حسینی علاوه بر کسب این افتخار در سال‌های ۹۰ و ۹۱ هم به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از سوی وزارت علوم برگزیده شده بود.

 

منبع : اصلاح وب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.