سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2336 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
گازرسانی به شهرستان های نودشه و نوسود
شناسه : 716

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص میزان بهره مندی استان کرمانشاه از گاز شهری گفت: هم اکنون ۹۶ درصد از جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره مندند. سید حمید فانی تصریح کرد: در واقع از ۲۹ شهر استان کرمانشاه ۲۱ شهر از نعمت گاز برخوردار هستند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص میزان بهره مندی استان کرمانشاه از گاز شهری گفت: هم اکنون ۹۶ درصد از جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره مندند.
سید حمید فانی تصریح کرد:

در واقع از ۲۹ شهر استان کرمانشاه ۲۱ شهر از نعمت گاز برخوردار هستند. وی گفت: هم چنین هم اکنون ضریب نفوذ انرژی گاز در ۱۹ شهر استان رقمی معادل ۹۰ درصد است. فانی تصریح کرد: چنین شهرهایی را شهرهای سبز می نامند، و ضریب نفوذ ۹۰ درصد یعنی بیش از ۹۰ درصد مرم در این شهرها از انرژی پاک(گاز) استفاده می کنند….

استفاده از سیستم LNGبرای اولین بار در کشور

وی هم چنین در خصوص گازرسانی به شهرهای نودشه و نوسود از شهرستان پاوه گفت: به علت مسیر صعب العبور گازرسانی به این مناطق با دشواری هایی همراه بوده که با توجه به این مسئله گازرسانی به این مناطق از طریق سیستم LNG صورت خواهد گرفت.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: گازرسانی با استفاده از این سیستم به صورتی خواهد بود که گازفشرده را از طریق خودرو حمل و درون شبکه گازرسانی تزریق می کنند.

فانی گفت: در صورت انجام گازرسانی از طریق این سیستم برای اولین بار در کشور در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی گفت: پس از بررسی نظرات و اعلام نتایج و پذیرش این طرح آن را به صورت پایلوت به مرحله اجرا در می آوریم…….

 

منبع : بخشداری نوسود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.