طراحی مدرن غرفه سازی برای قسمت های گوناگون نمایشگاه بخش اول

این بخش به معرفی وبسایتها و وبلاگها اختصاص دارد

مديران انجمن: tarannom, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Farhangi

طراحی مدرن غرفه سازی برای قسمت های گوناگون نمایشگاه بخش اول

پستتوسط monaj » يکشنبه تير ماه 23, 1398 2:56 pm





همان گونه که مشاهده کرده اید و می دانید نمایشگاه ها از بخش های مختلفی ساخته شده اند همان طور که می دانید هرغرفه بایستی در بخش مربوط به خود در نمایشگاه مستقر شود و پس از مشخص شدن مکان غرفه باید به طراحی آن پرداخت. بخش های مختلف نمایشگاه معمولا شامل:
طراحی مدرن غرفه سازی نمایشگاه

  بخش های آموزشی
  بخش های فنی
  بخش های تعاونی و مشاوران حرفه ای و زبده
  بخش های انجمنی
  معرفی و ارائه بروشور ها و فایل های گوناگون درباره ی فعالیت های غرفه
  کارگاه های آموزشی
  تولید کنندگان
  توزیع کنندگان
  کمپانی های فعال در زمینه های مرتبط
  شرکت های معتبر
  کارآفرینان
  توسعه دهندگان
  بخش های رسانه ای

نکاتی برای طراحی مدرن غرفه نمایشگاه:
به مطلوب ترین جایگاه مکانی رسیدن و چیدن صحیح محصولات:مهمترین موضوع برای طراح این است که یک موقعیت عالی و مساحت خوب برای غرفه پیدا کند. زیرا که هر چه مساحت بزرگتر باشد دست طراح برای طراحی و غرفه سازی مدرن باز تر است. بعد از اینکه مطلوب ترین موقیعت مکانی را یافتید بایستی یک طرح بسیار جذاب و متناسب با فعالیت شما برای قرار دادن محصولات پیاده کنید. همان طور که میدانید غرفه سازی نقش مهمی در رسیدن به هدف شما برای حضور در نمایشگاه دارد. توجه کنید که طراحی اتان در همان اندازه که مسئولان برگزاری تعیین کردند باشد و در همان ابعاد غرفه سازی را شروع کنید.
   ساده بی اندیشید:
ساده اندیشی در قاعده ی طراحی مدرن غرفه سازی از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار است. در حقیقت برای به کار گیری یک طرح مدرن برای غرفه سازی هیچ وقت به دنبال مفاهیم خاص و غیر قابل فهم و فلسفی و شلوغ لازم نیست بروید. در عصر امروزه نیز بهترین طراح به نام ترینانها در همه ی کار های خود از الگو های ساده و با دیدی بسیار ساده ولی مفید غرفه سازی می کند و واقعا از این طراح ها استقبال زیادی شده. برای اینکه طرح جدید و مطلوبی پیاده کنید کافیه فقط ذهن خود را خالی از همه چیز کنید و تنها به زمینه ی کاری مورد نظرتان فکر کنید تا مطلوب ترین کار را برای غرفه سازی به مشتری خود ارائه دهید.
  توجه ی ویژه ای به رنگ ها کنید: اگر قصد دارید طراحی جدیدی و خاصی داشته باشید بدانید که نفوذ و تاثیرپذیری رنگ ها بر مخاطبان و بازدید کنندگان، در غرفه سازی بسیار زیاد است! در حقیقت دنیای رنگ ها خیلی جالب و پر رمز و راز است که کافیست این رمز ها و قاعده ها را بدانید و در جای مناسب از ان استفاده کنید. بایستی با یک ترکیب رنگ جذاب و ویژه برای غرفه یک طرح پیاده کنید.
  مشخص کردن جای تک تک اشخاص حاضر در غرفه: اگر موضوع یک طراحی ساده و معمولی بود، می توانستیم این مورد را در نظر نگیریم ولی اینجا صحبت از طراحی مدرن و ویژه است، نمیشود با بی توجهی به این مورد ها، به نتیجه مطلوب خود نرسیم، به طراحی ای مدرن می گویند که حتی جای افراد را نیز مشخص می کند. همین طور بایستی با توجه به مساحت غرفه تعداد افرادی را برای حضور در غرفه تعیین کنند نه خیلی زیاد باشند نه کم. پس از مشخص کردن تعداد افراد جای آنها را تعیین کنید که در همه ی غرفه سازی های مدرن این امر موردی ضروری است.
  مواردی دیگر در طراحی مدرن غرفه سازی وجود دارد که در مقاله بعدی به آن میپردازیم.منبع: غرفه سازی آرمان










monaj
کاربر کوشا
کاربر کوشا
 
پست ها : 10
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 18, 1397 5:24 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به معرفی وبسایتها و وبلاگها

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان