سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2336 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
آمار تکان‌دهنده کرونا در کرمانشاه
شناسه : 3695

استاندار کرمانشاه با اشاره به آمار بالای شیوع کرونا در استان گفت: کمیته نظارت گزارش خاطیان و‌ افرادی را که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، به دادستانی اعلام کند. هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد استانی کرونا خطاب به مدیران و فرمانداران، اظهار داشت: مسؤولان با جدیت بیشتری بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کرمانشاه با اشاره به آمار بالای شیوع کرونا در استان گفت: کمیته نظارت گزارش خاطیان و‌ افرادی را که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، به دادستانی اعلام کند.

هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد استانی کرونا خطاب به مدیران و فرمانداران، اظهار داشت: مسؤولان با جدیت بیشتری بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند.

وی اولویت اصلی در استان را مدیریت و‌ مهار کرونا دانست و گفت: وضعیت استان مطلوب نیست و‌ نیازمند بازنگری رفتار مردم و مسؤولان در پیشگیری از ویروس کرونا هستیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم باید این مهم را مدنظر داشته باشند که سلامت و‌ خود و‌ دیگران را به خطر نیاندازند، ادامه داد: وضعیت فعلی خسارات و مشکلات زیادی را برای جان و کسب و کارهای مردم ایجاد می‌کند، اگر توصیه‌های بهداشتی رعایت نشود همه بیمارستان‌ها درگیر می‌شوند.

وی از صدا و سیما خواست مکان‌های پرخطر شیوع ویروس کرونا را به همه مردم اعلام کند و افزود: رسانه‌ها به صورت گسترده در حساس‌سازی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم کار کنند.

وی تاکید کرد: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات در تمام با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد کنند و در صورت نیاز به مراجع قضایی معرفی کنند.

بازوند تصریح کرد: کمیته نظارت گزارش خاطیان و‌ افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند به دادستانی اعلام کند.

وی با بیان اینکه گزارش فعلی وضعیت کرونا تکان‌دهنده است، گفت: فرمانداران شخصا وارد شوند و مسایل را پیگیری کنند، اگر امروز اقدام جدی انجام نشود فردا باید هزینه‌های بیشتری برای مهار کرونا پرداخت کنیم.

بازوند تصریح کرد: بانک‌ها، باشگاه‌های ورزشی، اصناف، صنعت، معدن و تجارت استان و همه نهادها با جدیت بر انجام توصیه‌های بهداشتی نظارت کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مسؤولان با گروه‌های پرخطری که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند؛ برخورد کنند، هیچگونه قصوری را در این زمینه نمی‌پذیریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.