پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2334 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
تقویت گردشگری پاوه و راهکار ها
شناسه : 4327

آریا سلیمانی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران / یک سال پیش در خصوص گردشگری مطلبی را به کانال های خبری  نوشتم . صحبت از افزایش ورود گردشگر به پاوه کردم . موانع و راهکار ها را بیان کردم و اضافه کردم که گردشگری در پاوه و اورامانات می تواند از هر صنعت دیگری درآمد زا […]

ارسال توسط :
پ
پ

آریا سلیمانی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران / یک سال پیش در خصوص گردشگری مطلبی را به کانال های خبری  نوشتم . صحبت از افزایش ورود گردشگر به پاوه کردم . موانع و راهکار ها را بیان کردم

Related image

و اضافه کردم که گردشگری در پاوه و اورامانات می تواند از هر صنعت دیگری درآمد زا باشد .
 در طی ده روز گذشته بیش از شصت هزار گردشگر به پاوه سفر کردند . و تخمین زده می شود در این مدت چیزی بالغ بر یک میلیارد تومان در امد حاصل شده است . البته مشکلاتی هم بدنبال داشت ؛ از ترافیک سنگین و فوق سنگین پاوه و جاده ها گرفته تا کمبود میوه و مواد غذایی و آلودگی محیط زیست و … .
من خوشبین هستم به اینکه شهرستان پاوه پتانسیل جذب یک میلیون گردشگر و یا حتی بیشتر در سال را دارد . البته در سایه تدبیر و چاره اندیشی سازمان و ادارات مربوطه اعم از فرمانداری ‌، شهرداری ، سازمان حفاظت محیط زیست و … .
 اگر برای مشکل ترافیک پاوه راه حلی فوری و درست پیدا کنیم ، اگر وضعیت جاده های خارج شهری ترمیم شوند ، اگر زیر ساخت های لازم برای توسعه گردشگری تقویت و در صورت لزوم ایجاد شوند و … جذب یک میلیون گردشگر با توجه به پتانسیل های شهرستان و توپو گرافی خاص منطقه امکان پذیر خواهد بود .
امیدوارم شهردار جدید پاوه و سایر مسوولین توسعه گردشگری پاوه را سرلوحه کار خود قرار دهند و همه با هم برای توسعه گردشگری قدم های اساسی برداریم .
در صورت باز گشایی مرز شوشمی که هنوز مشخص نیست در چه تاریخی رسما باز خواهد شد صنعت گردشگری رونق بیشتری خواهد یافت . منصفانه نیست که قول هایی را که مسوولان در خصوص باز گشایی شوشمی داده بودند را عملی نکنند .
و سخن آخر : ( صنعت گردشگری و بازگشایی مرز شوشمی دو فرصت طلایی هستند که می توانند مشکل بیکاری را در شهرستان پاوه به حداقل برسانند و یقین دارم که برنامه توسعه گردشگری می تواند جزو شعار ها و برنامه های کاندیداهای انتخابی اسفند ماه مجلس باشد ).

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.