رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه پیشبینی نمیشود پیامکهای تبلیغاتی به صفر برسد، گفت: اقداماتی در این زمینه انجام دادیم که اگر واقعا کامل نباشد، ممکن است اقدامات دیگری هم انجام شود.
فلاح همچنین خاطرنشان کرد: برای ساماندهی پیامکهای تبلیغاتی، مصوبه ۲۷۰ هم در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات وجود دارد؛ ما گزارشها را به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه دادیم و به زودی گزارش این اقدامات را نیز میدهیم. البته اگر این اقدامات واقعا کامل نباشد، ممکن است اقدامات دیگری هم انجام شود.معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره همکاری سایر اپراتورهای همراه برای پوشش مسیر ریلی به اینترنت نسل چهار بیان کرد: یک بحث، پوشش است که اپراتورها باید بر اساس پروانههایشان پوششهایی ایجاد کنند اما بیش از آن، تعهداتی که دارند، بحثهای اقتصادی مطرح میشود. در جلسات اولیهای که داشتیم این موضوع با همه اپراتورها مطرح شد که بتوانند از این ظرفیتها استفاده کنند، زیرا راهآهن ظرفیتهای ارتباطاتی بسیار خوبی در مسیر دارد.فلاح ادامه داد: طی جلسات متعددی که برگزار شد و همکاران از راهآهن و نمایندگان فنی اپراتورها و سازمان تنظیم مقررات رادیویی آمدند، بحث طرح تجاری در این حوزه نهایی شد و همراه اول این مسیر را پوشش میدهد؛ البته با ابزارهای دیگر مانند رومینگ میتوان این پوشش را برای سایر اپراتورها هم ایجاد کرد اما این موضوعی است که همراه اول به آن اقدام کرده و میتواند مزیت رقابتی برایش باشد، مضاف بر اینکه باعث رضایت مسافران در مسیرهای ریلی هم شود و کیفیت مسافرتهای ریلی را در حوزه ارتباطی بهتر کند.
ثبت دیدگاه