سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2347 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
استارت احداث پارک جنگلی در پاوه
شناسه : 1502

نشستن بر بام بزرگترین شهر پلکانی ایران رویایی است که در حال تحقق است، در پی مصوبه شورای اسلامی شهر پاوه و موافقت اداره منابع طبیعی شهرستان و اهتمام شهرداری پاوه عصر روز شنبه مورخ ۹۳/۰۱/۳۰ در یک حرکت نمادین با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ونیروهای خدماتی شهرداری پاوه استارت پارک جنگلی با […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشستن بر بام بزرگترین شهر پلکانی ایران رویایی است که در حال تحقق است، در پی مصوبه شورای اسلامی شهر پاوه و موافقت اداره منابع طبیعی شهرستان و اهتمام شهرداری پاوه عصر روز شنبه مورخ ۹۳/۰۱/۳۰ در یک حرکت نمادین با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ونیروهای خدماتی شهرداری پاوه استارت پارک جنگلی با غرس نمودن ۲۰۰ اصله درخت زده شد.

 

درختکاری در پاوه

خبرگزاری پاوه پرس، نشستن بر بام بزرگترین شهر پلکانی ایران رویایی است که در حال تحقق است، در پی مصوبه شورای اسلامی شهر پاوه و موافقت اداره منابع طبیعی شهرستان و اهتمام شهرداری پاوه عصر روز شنبه مورخ ۹۳/۰۱/۳۰ در یک حرکت نمادین با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ونیروهای خدماتی شهرداری پاوه استارت پارک جنگلی با غرس نمودن ۲۰۰ اصله درخت زده شد.

 

ویژگی منحصربفرد پارک مذکور که زمینه ساز احداث کمر بند سبز پاوه خواهد بود انشاالله با اراده مردم فهیم و مصلحت اندیش شهروندانش به عنوان مکانی جهت توسعه امر گردشگری در غرب استان کرمانشاه و در شهر زیبای پاوه خود نمایی می نماید.

 

بستری که با توسعه زیرساخت ها باید همراه گردد، طراحی آبشار و … ظرفیتی را به وجود می آورد که امید می رود با تحقق آن اولین گام جهت بازدید گردشگران وشهروندان طبیعت دوست دیارمان را بر بام شهرمان داشته باشیم.

 

 رویای دست یافتنی فرصتی را به وجود می آورد تا از نگاه بالا و مشرف بر بزرگترین شهر پلکانی ایران بتوان زیبایی ها وظرافت خاص این خطه از میهن اسلامی را نظاره گر بود.

 

پاوه زیباست،داشتن زیبایی هزینه می خواهد، این هزینه را باید مردم فهیم این دیار به ویژه اهالی محل پرداخت نمایند، حفظ وحراست از پوشش سبز کار فردی نیست همت جمع را می طلبد واراده ی شهری که طالب پیشرفت وسعادت است.

 

شهرداری پاوه با همراهی منابع طبیعی شهرستان گام اول را به نیکویی برداشتند، امید است در سال آتی ودر هفته درختکاری با همت عالی مردم این دیار و در فراخوانی عمومی شهروندان با غیرت مان اعم از زن و مرد، پیر وجوان، دانش آموز وکارمند، مغازه دار و… در یک روز با غرس ده ها هزار اصله از درخت رکورد عزت وافتخار را برای مردم این دیار  بار دیگر ثبت نمائیم.

 

این فقط کلام و حرف تنها نیست این عزمی است که مردم در صحنه های حساس خویش به ثبت رسانده اند، روز با شکوه بدون خودرو روزی که نوید آینده ی بهتر را با مشارکت مردم فعال این دیار رقم زد، این بار نیز عزم تان را در روز زمین پاک که در عصر روز سه شنبه مورخ دوم اردیبهشت از سراب هولی تا ویمیر با پاکسازی طبیعت زیبای دیارمان است همچنان طالبیم ، ….  با تقدیر از مساعی ارزنده و تلاش های خستگی ناپذیر دلسوزان دیارمان و به امید تحقق رویاهای شیرین شما مردم شریف اورامانات.

 

این امر شدنی است اگرما نتوانستیم شما باید در آینده آن را بسازید

 

پارک جنگلی

درختکاری در پاوه2درختکاری در پاوه3

درختکاری در پاوه4درختکاری در پاوه5

 

درختکاری در پاوه1درختکاری در پاوه6درختکاری در پاوه7

درختکاری در پاوه9

درختکاری در پاوه11

درختکاری در پاوه10

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.