یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2361 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم در نوسود
شناسه : 1558

مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور ائمه جماعات، مسئولین، فرهنگیان نوسود و نودشه، فرماندهان نظامی و انتظامی و … در سالن دانش نوسود برگزار گردید. خبرگزاری پاوه پرس؛ مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور ائمه جماعات، مسئولین، فرهنگیان نوسود و نودشه، فرماندهان نظامی و انتظامی و … در سالن دانش نوسود برگزار گردید.   به […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور ائمه جماعات، مسئولین، فرهنگیان نوسود و نودشه، فرماندهان نظامی و انتظامی و … در سالن دانش نوسود برگزار گردید.

محمدصادق کریمی

خبرگزاری پاوه پرس؛ مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور ائمه جماعات، مسئولین، فرهنگیان نوسود و نودشه، فرماندهان نظامی و انتظامی و … در سالن دانش نوسود برگزار گردید.

 

به گزارش خبرگزاری پاوه پرس، رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک هفته معلم هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت مقام معلم و قدردانی از زحمات فرهنگیان بخش نوسود عنوان کرد.

 

محمدصادق کریمی اظهار نمود، انسان همواره نیازمند علم و دانش است و از بدو تولد تا زمان مرگ یا باید معلم باشد یا دانش آموز و یا مستمع. اگر بخواهیم در زندگی مفید واقع شویم و کارایی لازم را داشته باشیم در هر سه حالت نیازمند آموزش و دریافت آموزه های علمی و جدید می باشیم.

 

وی ضمن اعلام رضایت مندی کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان از بازدید بعمل آمده در سوم اردیبهشت سال جاری از آموزش و پرورش منطقه بیان داشت: به مصداق جمله مقام معظم رهبری ” ما آموزگار و معلم جهادی بوده ایم بدون اینکه وقتی را بشناسیم و …” همواره تلاش نموده ایم و تلاش ما نیز چیزی جز اداء وظیفه نبوده است.

 

کریمی در پایان به اهم فعالیت های انجام گرفته پرداخت و بیان داشت تمام تلاش و فعالیت ما در جهت ایجاد فضایی مطلوب برای فرهنگیان و دانش آموزان گرامی می باشد.

سرهنگ عبدی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد شهدای معلم و ۳۵ هزار شهید دانش آموز نیاز جامعه کنونی را به جوانان پاکی دانست، که در مسیر بسیج برای اقتدار این مملکت گام بردارند.

سرهنگ عبدی یکی از دلایل اصلی پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس را جوانان با ایمان و مخلصی دانست که حاصل دسترنج خانواده ها و معلمانشان بودند.

 

وی عنوان نمود: دشمن با نشانه گرفتن خانواده ها و آموزش و پرورش سعی در منحرف نمودن جوانان مان دارد و این می طلبد که بیش از پیش در درجه اول خانواده ها و در درجه دوم فرهنگیان و معلمان گرامی به مسئولیت خطیر خود در زمینه تربیت و پرورش اخلاقی دانش آموزان در کنار آموزه های درسی و علمی اهتمام ورزند.

پروین

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز با اشاره به جمله ای از شهید رجایی معلمی را عشق، ذوق و هنر دانست.

 

پروین ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم، احادیث و جملاتی از بزرگان بیان داشت: معلمی منزلت و جایگاه ارزشی دارد. ارزش و جایگاه معلم را نمی توان با هیچ چیز دیگر عوض نمود، و همین ارزش و جایگاه است که باعث شده معلمان مورد اعتماد جامعه و خانواده ها باشند.

وی در ادامه گفت: معلم شخصیتی انسان ساز دارد. انسان با ارزش ترین مخلوق خداوند می باشد و بالاتر از وی وجود ندارد، پس چه کسی بهتر از معلم است برای تربیت انسان.

 

در پایان مراسم بخشدار نوسود جایگاه معلم را ارزشمند دانست، و اظهار داشت: همه پیامبران خود را معلم می دانستند.

 

سالم مصطفایی

سالم مصطفایی در ارتباط با جایگاه آموزش و پرورش عنوان نمود: زیربنای تمام پیشرفت های علمی و توسعه کشور از آموزش و پرورش شروع شده و مدیون زحمات تمام مربیان و معلمانی است که تاکنون تلاش کرده اند.

 

مصطفایی در پایان خاطرنشان ساخت: امروز در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و مسئولین و دلسوزی و همراهی آحاد مردم جامعه، کشور جمهوری اسلامی ایران در عرصه پیشرفت و تکنولوژی در مجامع بین المللی به قله های دانش و ترقی رسیده و همه این موفقیت ها ممکن و مسر نبوده مگر مبتنی بودن بر ارزش های اسلامی و تلاش های مربیان و معلمان گرامی.

لازم به ذکر است مجری برنامه حکمت محمدی بود و در این مراسم  گروه های سرود دبیرستان دخترانه نسیبه نودشه و دبستان دخترانه حضرت زینب نوسود، همچنین دانش آموزان ارغوان جلالی، مریم سلامت، روژینا رحمانیان و آروین شیرخانی به اجرای ترانه، سرود و دکلمه پرداختند.

 

گفتنی است در دقایقی از برنامه شاهد هنرنمایی استاد ایرج کریمیان نوازنده تار، و در بخش های دیگر آقایان مومن برومندی، محمدرشید آموزگار، عطا حیدری، فرج الله رمضانی و نوزاد امینی به قرائت شعر و بیان خاطراتی پراختند.

 مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش نوسود برگزار گردید.10مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش نوسود1 مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش نوسود2 مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش نوسود3 مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش نوسود4مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش نوسود5 مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش نوسود6 مراسم گرامیداشت مقام معلم در بخش نوسود7

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.