سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2347 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
شناسه : 77

گردآورنده : ارشاد بادفر برنامه های صهیونیسم برای دستیابی به سیطره ی جهانی : اولین و مهمترین اقدام آنها در این راستا برنامه ریزی یهودی برای سیطره یافتن بر رسانه های ارتباط جمعی جهان بود که نتیجه آن شستشوی مغزی و انحراف افکار عمومی خصوصاً در آمریکا و اروپا و در نتیجه زیبا جلوه داده […]

ارسال توسط :
پ
پ

گردآورنده : ارشاد بادفر

برنامه های صهیونیسم برای دستیابی به سیطره ی جهانی : اولین و مهمترین اقدام آنها در این راستا برنامه ریزی یهودی برای سیطره یافتن بر رسانه های ارتباط جمعی جهان بود که نتیجه آن شستشوی مغزی و انحراف افکار عمومی خصوصاً در آمریکا و اروپا و در نتیجه زیبا جلوه داده چهره یهود در میان مردم بود. این فعالیت ها در ابتدا چندان موفقیت آمیز نبود. اما با آمدن هیتلر نازی و اقداماتی که بر علیه یهودیان انجام داد این تبلیغات و مظلوم نمایی ها به اوج خود رسید که در اینجا بود به نتیجه ای که می خواستند دست یافتند که البته یهودیان علاوه بر اینکه چهره خود را در افکار عمومی زیبا جلوه می دادند به زشت جلوه دادن چهره عرب و مسلمانان پرداختند تا آنها را دشمن تاریخی مسیحیت قلمداد کرده و در جنگ بین یهودیان و مسلمانان مسیحیان را به طرف داری از خود وادارند. یهود در راستای هدف دستیابی به سیطره جهانی در فکر تسلط بر خبرگزاری جهان بود از جمله مهمترین خبرگزاری های جهان خبرگزاری «رویتر» است که موسس آن «ژویس دو رویتر» یهودی بوده است ….

از دیگر خبرگزاری های مهم جهان که تحت تسلط یهودیان بود می توان به خبرگزاری «آسوشیتدپرس» ، خبرگزاری «یوناپتدپرس» ، «نیویورک تایمز» یکی از مشهورترین روزنامه های آمریکایی ، «روزنامه واشنگتن پست» ، روزنامه بسیار مشهور انگلیسی «تایمز» ، تلویزیون صدای آمریکا و بسیاری دیگر اشاره کرد .شرکت ITV بزرگترین شرکت فیلم سازی در بریتانیا است که صاحبان آن دو نفر یهودی می باشند.در آمریکا نیزبیش از ۹۰% فیلم ها توسط یهودیان ساخته می شوند.
نفوذ سیاسی صهیونیسم در کشورهای جهان :
کشورهایی که صهیونیسم بیشترین نفوذ را در آنها داشت، انگلیس، فرانسه و آمریکا بوده اند. اباایبان در کتابش تحت عنوان « داستان ملتم» عظمت نفوذ صهیونیسم در آمریکا را با چنین عبارتی توصیف می کند: «در طول تاریخ یهود نتوانسته است در هیچ جا مثل ایالات متحده نفوذ کند نفوذ ما نسبت به جمعیتمان که در حدود ۳% کل آمریکا می باشد، بسیار بالا است».

صهیونیسم و مسئله فلسطین :
طراحان اندیشه ی صهیونیسم به هیچ وجه به یهودیت حتی در شکل تحریف شده اش ایمان نداشته اند. بلکه بیشتر پراگماتیسم گرایانی (تعصب در اثبات عقیده خود) بودند که میراث های یهودیت را برای تحقق بخشیدن به بلند پروازی های قومشان در رابطه با انتقام گیری از اسلام و استثمار سرزمین های اسلامی و جلوگیری از بیداری و اتحاد امت اسلام به روش غربی به کار گرفتند.
تا قبل از جنگ جهانی اول که سرزمین فلسطین جزء امپراتور عثمانی محسوب می شد اکثر ساکنان آن مسلمان فلسطینی بودند و با اقلیت یهودی و مسیحی ساکن در این سرزمین همزیستی مسالمت آمیز داشتند طبق آمار منتشر شده در سال ۱۹۱۸، ۹۲% از ساکنان فلسطین اعراب فلسطینی بودند که بر  97.5 % خاک فلسطین تسلط داشتند و یهودیان ۸% جمعیت آنجا را تشکیل می دادند یعنی فقط ۵۶۰۰۰ نفر یهودی در فلسطین زندگی میکردند که مالک ۲.۵ % از اراضی آنجا بودند. اما پس از صادر نمودن اعلامیه مشهور «بالفور» توسط انگلیس که به یهودیان آمریکا وعده واگذار نمودن قسمتی از خاک فلسطین را داده بود با اعزام یهودیان از سراسر جهان به خاک فلسطین در سال ۱۹۴۷ تعداد یهودیان ۷۰۰۰۰۰ نفر رسید
دولت انگلیس در سال ۱۹۴۷ مسئله فلسطین را به سازمان ملل ارجاع داد و مجمع عمومی سازمان ملل در ۲۹ نوامبر این سال تحت فشار دولت های حامی صهیونیسم به تقسیم فلسطین رای داد. به این ترتیب که حدود ۲۰۶۷۳ کیلومتر مربع را که حدود ۷۸% خاک فلسطین محسوب می گردد به اشغالگران واگذار نمود. کناره غربی رود اردن را که ۵۲۹۵ کیلومترمربع وسعت داشت و ۲۰% از خاک فلسطین محسوب می شد، در اختیار اردن قرار داد و نواز غزه را که ۳۵۴ کیلومتر مربع وسعت داشت و برابر ۱.۵% خاک فلسطین بود، به مصر واگذار کرد دولت های غربی نیز بلافاصله دولت جدید التاسیس را به رسمیت شناختند و در نتیجه ۷۵۰۰۰۰ نفر از مردم فلسطین آواره شدند.
مسئله انتخاب فلسطین :
در ابتدا هرتزل سرزمین آفریقایی موزامبیک و پس از آن کنگو را به عنوان وطنی برای قوم یهود مطرح کرده بود. در سال ۱۸۹۷ انگلیس آرژانتین را پیشنهاد داد و پس از آن اوگاندا مطرح شد. و در نهایت تئودور هرتزل موضوع تشکیل حکومت و کشوری برای یهود را به قضیه ای دینی تبدیل کرد و در پی آن کشور فلسطین را برای این منظور انتخاب کردند و در نهایت طرح هرتزل به بازنشست و یک سال پس از مرگ او یعنی در سال ۱۹۰۵ کنفرانس جهانی یهود موضوع تشکیل حکومت یهودی در فلسطین را به تصویب رساند.
ادعای حق تاریخی یهود بر سرزمین فلسطین :
اولین بنیان گذاران بیت المقدس یکی از قبایل قدیمی عرب به نام «یبوسیون» بوده اند.آنها همراه با کنعانیها سی قرن پیش از میلاد مسیح شبه جزیره عربستان را ترک کرده بودند و در آن زمان قدس کنونی ، «اورشالم» یا شهر «شالم» که خدای یبوسیان بود نام داشت.ابراهیم (ع) ۱۰۰ سال سن داشت که فرزند او اسحق (ع) به دنیا آمد. ابراهیم (ع) در سن ۱۷۵ سالگی وفات یافت در حالی که مالک حتی یک وجب خاک در فلسطین نبود. اسحق (ع) به سن ۶۰ سالگی رسید که فرزند او یعقوب (ع) به دنیا آمد و اسحق (ع) در سن ۱۸۰ سالگی وفات نمود در حالیکه او نیز مالک حتی یک وجب از خاک فلسطین نبود. یعقوب در سن ۱۳۰ سالگی در حالی که ۷۰ فرزند داشت. به مصر مهاجرت نمود و در سن ۱۴۷ سالگی در آنجا وفات یافت بنابراین مشاهده می شود که ابراهیم (ع) و فرزندش اسحق (ع) و نوه ایشان یعقوب (ع) ۲۳۰ سال را به عنوان غریب و مهاجر در آن سرزمین زندگی کرده اند و حتی مالک یک وجب زمین هم نبوده اند.
تورات می گوید: «مدت زمان اقامت بنی اسرائیل در مصر ۴۳۰ سال بوده و در آن مدت آنها آواره و مهاجر بوده و دارای ملک و زمینی نبوده اند. بنابراین بهتر آن بود یهودیان خواستار حاکمیت بر مصر شوند زیرا در آن کشور ۴۳۰ سال زندگی کرده بودند در حالی که در فلسطین تنها ۲۳۰ سال زندگی کرده بودند.» در زمان فتح فلسطین به وسیله سپاه اسلام مسلمانان در حالی وارد بیت المقدس شدند که در آن شهر مردم یهودی وجود نداشتند زیرا قبلاً توسط رومیها از قدس رانده شده بودند پس از آن بسیاری از مردم بیت المقدس مسلمان شدند و مردم عرب و مسلمان حدود ۱۴۰۰ سال در آنجا ساکن بوده و زندگی می کردند.
قضیه فروش زمین :
سخن یهود:«ملت فلسطین سرزمین خود را به یهودیان فروختند، پس چرا از ما می خواهند سرزمینی را آزاد کنیم که فروخته شده و پول آن هم گرفته شده است؟» در این مورد ذکر این نکته ضروری است که:
به طور کلی مجموع زمینهایی که عرب های فلسطینی تا قبل از سال ۱۹۴۷ و در دوران حاکمیت انگلیس بر فلسطین به یهودیان فروختند حدود ۲۶۲ کیلومتر مربع یعنی تنها یک درصد از کل خاک فلسطین بود. حال سوال اینست که بقیه ی زمین ها چگونه در اختیار اسرائیل قرار گرفته است؟!
هولوکاست :
هولوکاست یک واژه ی یونانی است و از دو لغت «holos » به معنی همه و «kausts» به معنی سوزاندن تشکیل شده است پس هولوکاست یعنی همه سوزی یهودیان که در جنگ جهانی دوم روی داده است.
ماجرا از اینجا آغاز شد که فردی متعصب به نام هیتلر تحت تاثیر کشیشی به نام «جورج لانز» معتقد بود نژاد آریایی از دیگر نژادها برتر است و بقیه نژادها بخصوص نژاد یهود حق حیات نداشته و باید بمیرند.
هیتلر بعد از در دست گرفتن حکومت و بر پا کردن جنگ جهانی دوم شروع به کشتار یهودیان کرد. طبق اسنادی که در دادگاه جنایات جنگی موجود بود، هیتلر برای کاهش زمان و هزینه ، تصمیم گرفت هرکس که خون یهودی در بدن دارد را بکشد آنهم توسط گاز Zykclon به شکل عریان  و بعد سوزاندن آنها. این اقدام وحشیانه جمعیت بسیار زیادی را به کام مرگ کشاند. اما در این اقدامات که به هولوکاست مشهور گردید نکاتی قابل ذکر است:
۱- در مورد تعداد کشته شدگان ابهام وجود دارد. ا غلب این تعداد را تا ۱.۵ میلیون نفر می دانند اما یهودیان و غرب آنرا ۶ میلیون نفر اعلام می کنند.
۲- در این فاجعه تمامی کشته شدگان یهودی نبوده اند و تعداد زیادی از اسلاوها، کولی ها ، کمونیست ها و… کشته شده اند.
۳- صهیونیست ها هولوکاست را بهانه ای برای مهاجرت به خاورمیانه قرار داده اند.
۴- در کشورهای غربی هیچ کتابی در تشکیک این موضوع حق چاپ ندارد و مورخین زیادی    بوده اند که به خاطر این موضوع از دانشگاه اخراج شده اند.
۵- در سال ۱۹۸۵ انکار این موضوع در آلمان جرم قابل مجازات اعلام شد.
۶- در فرانسه در سال ۱۹۹۰ قانونی اعلام شد که هرگونه تردید درباره هولوکاست جرم است.

فهرست منابع
۱- اختاپوس صهیونیسم در گذر زمان – گردآوری جمعی از دانشجویان (۹ منبع)

۲- سرزمین قدس شریف و مسجد الاقصی – عبدالرحمن پیرانی

۳- حقایق چهل گانه مسئله فلسطین- دکتر محسن محمد صالح- ترجمه: محمد ابراهیم ساعد رودی

۴- صهیونیسم و جنبش روشنگری یهود- عبداله شهبازی

۵- پایگاه اینترنتی : www.Geohive.com (مساحت و جمعیت کشورها و شهرهای جهان)

ثبت دیدگاه

5 دیدگاه برای “صهیونیسم ( قسمت دوم )”
  1. کاک ارشاد دستت درد نکنه مطلب بسیار مختصر و مفیدی بود. امیدوارم این مطلب شما موتور محرکی بشه برای سایر دوستان که صهیونیسم، یهود و جنایت ها، دروغ ها و توطئه های اونا رو بهتر بشناسن

    پاسخ
  2. آقای بادفر بسیار ممنون مطلبتون خیلی جالب بود

    پاسخ
  3. ده سو وه ش بو کاک ارشاد گیان.

    مطلب مفید و قابل استفاده ای بود.

    پاسخ
  4. دوست خوبم همه منابعی که استفاده کردی یکطرفه به قاضی رفتند.کاش با کمی تحقیق بیشتر به دو سه کتاب مرجع وقابل استناد ارجاع میدادی.منابع دسته اول تاریخی نه یک سری کتابهای دینی سطحی وجانبگرایانه.امیدوارم دوستان ما مطالعات غیر دینی هم داشته باشن واینقدر محدود بار نیان

    پاسخ
  5. ممنون از مقاله ی خوب و مستدلتان…
    با نظر سیف موافقم این بحث خیلی خیلی جای کار داره حتی اگر کسی هم شرکت نکرد از خودتون می خوام سلسله وار ادامه بدید.
    از کاربر:کو منابع عمیقت؟ هم درخواست میکنم این منابع دست اول تاریخیی رو که ذکر کردند نام ببرند تا من هم استفاده کنم البته حرفشان تا حدودی درست است باید همه ی جوانب کار رو بررسی کرد

    در ادامه باز هم اصرار بر ادامه ی بحث دارم سطح پینوس باید از اینی که الان هست بالاتر برود .

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.