شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
کنسرت گروه ژوانا در پاوه برگزار شد
شناسه : 1643

در راستای فعالیتهای اجتماعی محوله و در پاسخ به افکارعمومی که پیامد آن را می توان در نشست های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پاوه به عینه مشاهده نمود، اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی سنتی با اجرای هنرمندانی توانمند از استان هنرمندخیز کردستان نمود. سایت های خبری سلام پاوه وپاوه پرس؛ در راستای فعالیتهای اجتماعی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در راستای فعالیتهای اجتماعی محوله و در پاسخ به افکارعمومی که پیامد آن را می توان در نشست های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پاوه به عینه مشاهده نمود، اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی سنتی با اجرای هنرمندانی توانمند از استان هنرمندخیز کردستان نمود.

کنسرت موسیقی  4

سایت های خبری سلام پاوه وپاوه پرس؛ در راستای فعالیتهای اجتماعی محوله و در پاسخ به افکارعمومی که پیامد آن را می توان در نشست های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پاوه به عینه مشاهده نمود، اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی سنتی با اجرای هنرمندانی توانمند از استان هنرمندخیز کردستان نمود.

 

برنامه ای که با حمایت هواداران جوان و با انگیزه سایت های صدرالذکرهمراه بود، جوانانی که اتاق فکر شدند و در این رابطه علیرغم میل باطنی در روند اجرای امور، به حرمت تلاش های معمول تصمیم ساز شدند و اندوخته ای از تجارب (کاستی وتوانمندی) ماحصل آن گردید تا نویدی برای برگزاری موفقیت آمیز برنامه های متنوع دیگر در دیارمان گردد.

 

پشت صحنه همه بودند، حامیان و همراهان به کثرت و کلیت شهرهمگام وهمراه شدند، تا امری را منتج به نتیجه نمایند. علل توفیق نیز مرهون آن همه همدلی ها بود و باید چنین می شد، چرا که در شهری که برای تأمین صندلی و یا یافتن سیستم صوتی، نورپردازی ، فیلمبرداری و… باید یافتنی ها را در شهرهای همجوار (کرمانشاه و سنندج ) جستجو نمود، نیاز به این همه همراهی ها احساس می شود.

 

در اینجا با اجازه حضرات گرانمایه اجازه می خواهیم تقدیرها و تجزیه و تحلیل، نقدهای وارده، مصاحبه های شهروندان قبل و بعد از اجرای برنامه و… را در سلسله مطالب بعدی به تفصیل تقدیم حضور انورهمشهریان ارجمند نماییم.

 

و اینک نیز از زاویه ای دیگر به موضوع نگریسته و شور و اشتیاق وصف ناپذیر همشهریان را در کمال متانت و بزرگواری شان بازگو نمائیم ، ما امشب همچون گذشته مبهوت وشیفته شخصیت والا وانسان محور مردمی شدیم که به حق باید با دیده تکریم بدانها نگریست و هرآنچه که شایسته بزرگوارانشان است از صمیم قلب نثارشان نمائیم.

کنسرت موسیقی  2

حضور شورانگیز شهروندان و نظم و انضباط در تمام ابعاد را باید از نکات بارز و ویژگی منحصربفرد کنسرت موسیقی یاد شده دانست، ورود و خروج علاقمندان و هنردوستان در ابتدا وانتهای برنامه پیام هایی در خود مستتر دارد که نمودی از بلوغ فرهنگی واجتماعی مردمان این دیار را می رساند.

 

نگارنده ی سطور گرچه سررشته ای در این خصوص ندارد لکن از آنجایکه موسیقی را زبان آرزوها، انتظارها وعواطف بشری می دانند در حد بضاعت و برداشت خویش تنوع موجود را برحسب ویژگی های عاطفی و فرهنگی در میان اکراد گسترده تر از سایر اقوام حس نموده و هنرمند نام آوازه جناب کاک سعداله نصیری در معیت گروه همراه (ژوانا) را دارای سبک خاصی می داند و به گزاف نیز نمی گوید که ایشان همچون سایر هنرمندان هواداران مخصوص به خود را دارد و بی شک بیشترین مشتاقانش را می توان در این شهر یاد و نام برد.

 

همه می دانیم در دنیا زبان های گوناگونی برای ارتباط انسان ها با یکدیگر وجود دارد، اما در این میان زبان واحدی (موسیقی) وجود دارد که همه ی افراد به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. همین ویژگی سبب گردید که در این کنسرت بجز همین زبان، زبان محاوره ی دیگری جایگزین نگردد، برخلاف برنامه های مرسوم سخنران نداشت ازکسی و یا شخصیتی، لسانی تجلیل و تقدیربه عمل نیامد.

 

اگر باورداشته باشیم که موسیقی زبان فطرت انسان است، آنگاه برایمان سهل خواهد بود تا تأثیرش را بر روح و روان درک کنیم. و به همین سبب است که عوامل اجرایی وحامیان برنامه رضایت مندی خویش را در بروز و ظهورعواطف و سیمای حاضرین و ناظرین نظاره گرباشند وآن را موهبتی ارزشمند برای خویش توصیف نمایند، به امید آنکه جمعی دیگر به تبعیت … ادامه دهنده ی مسیری باشند که تعالی بخش آینده ی دیارمان باشند. انشاالله

 

 اینک گزارش تصویری مراسم  ارائه و مابقی مباحث مورد نظر را در پست های جدید تقدیم حضور می نماید .

کنسرت موسیقی   1

 

 

عوامل اجرایی برگزاری کنسرت در معیت هنرمندان گروه ژوانا به سرپرستی سعداله نصیری

 

کنسرت موسیقی 5

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.