جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
شناسه : 104

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت               صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت ماهی گذشت ،ماهی که انسانها مهمان خالقشان بودند. او میزبان بود و ملائک را مأمور پذیرایی ما انسانها نموده بود. چه سعادتی بهتر ازاین … روزهایی گذشت که انسانها لب فرو بسته بودند از طعام و […]

ارسال توسط :
پ
پ
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت               صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

ماهی گذشت ،ماهی که انسانها مهمان خالقشان بودند. او میزبان بود و ملائک را مأمور پذیرایی ما انسانها نموده بود. چه سعادتی بهتر ازاین … روزهایی گذشت که انسانها لب فرو بسته بودند از طعام و شبهایی که ملائک به آسمان دنیا فرود آمده بودند و برای روزه دارانی که رضای خالق و محبت او را می جستند استغفار و طلب مغفرت می نمودند و از خدا می خواستند که هر آنچه را که می خواهند به آنان عطا کند و این خدای مهربان و عزیز است که ندا می دهد بندگانم من دنیا و آنچه را که در آن است برای ترقی و پیشرفت شما آفریده ام ،پیامبران را برای تکامل تان گسیل داشته ام و ملائک را مأمور حفاظت از شما قرار دادم و سفارش نمودم که فقط مرا بخوانید و از من بخواهید.حال دیگر ماه مهمانی بندگان پایان یافت و امروز روز پاداش و جزا است  ،مزد صبر و اسقامت است ،پاداش عبودیت خالصانه و تضرع عاجزانه،پاداش گرسنگی و تشنگی های طاقت فرسای روزهای گرم و طولانی،اجر کنترل نگاه  از تیر ها،مزد حفظ زبان از گوشتهای مردارو نگاه داشتن دستها و پاها ازاعمال نامطلوب. مژده باد بر شما آن هنگام که مخاطب ( سلام قولا"من رب الرحیم ) ، ( سلام علیکم طبتم فادخلوا ها خالدین ) می شوید . آن جایگاه  والا (و یجزون الغرفه بما صبروا و یلقون فیها تحیه و سلاما) مبارکتان باد .
گوارایتان باد این اجر بی حساب ، زیرا که شما فاتحان قله صبر و اخلاص بودید . نوش جانتان این عزت و افتخار والا و غیر قابل وصف .
ای محبوبان درگاه رحمن و ای مؤمنان واقعی . امروز روزی است که همه لبیک گویان این عزت و سربلندی را جشن میگیریم و شعار «الله اکبر الله اکبر الله اکبر ،لا إله إلا الله،الله اکبر الله اکبر و لله الحمد» سر میدهیم به امید رسیدن به رمضان دیگر .

عید سعید فطر را بر تمامی کاربران گرامی تبریک عرض می نماییم

.:: گروه وب سایت پینوس ::.

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “عید سعید فطر مبارک !!!”
  1. استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

    پاسخ
  2. عیدکم مبروک و عبادتکم مقبول،تقبل الله منا و منکم صالح الاعمال

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.