جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
شهروند اهل سنت معاون فنی بیمه ایران
شناسه : 2711

برای اولین بار با حکم مدیرعامل بیمه ایران، محمد زاهدنیا از مدیران با سابقه این شرکت، بعنوان معاون فنی منصوب شد. به گزارش اصلاح‌وب، زاهدنیا دارای مدارک کارشناسی مدیریت بیمه و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بیمه است و هم‌اکنون‌ دوره دکتری خود را در رشته حقوق در واحد علوم و تحقیقات تهران سپری […]

ارسال توسط :
پ
پ

برای اولین بار با حکم مدیرعامل بیمه ایران، محمد زاهدنیا از مدیران با سابقه این شرکت، بعنوان معاون فنی منصوب شد.

به گزارش اصلاح‌وب، زاهدنیا دارای مدارک کارشناسی مدیریت بیمه و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بیمه است و هم‌اکنون‌ دوره دکتری خود را در رشته حقوق در واحد علوم و تحقیقات تهران سپری می‌کند‌.

معاون فنی جدید، بیمه ایران معین دارای تالیفاتی‌ در رشته‌ بیمه‌های مسؤولیت، مهندسی، طرح‌های خاص و بیمه‌های اعتباری است و مقالات علمی و تخصّصی‌ مختلفی از ایشان در نشریات تخصصی بیمه‌ای به چاپ رسیده و یا در سمینارهای مرتبط ارائه شده است.

از جمله مهم‌ترین مناصب سازمانی وی می‌توان به ریاست اداره کل طرح‌های مخصوص، معاون بیمه‌های مهندسی و مسؤولیت، عضو شورای فنی و مطالعات، دبیر شورای بازاریابی، مدیر شورای فنی و مطالعات و سرپرستی معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ایران اشاره کرد. زاهدنیا عضو هیات مؤسّس‌ و اولین نایب رییس هیأت‌ مدیره انجمن کارشناسان صنعت بیمه،کارشناس رسمی دادگستری در رشته بیمه، مدرس در مرکز آموزش و دانشگاه علمی- کاربردی بیمه ایران، پژوهشکده بیمه و مدیر مسؤول فصلنامه تخصصی بیمه نیز بوده است. وی سوابق ارزشمندی در زمینه خلق محصولات متنوّع‌ بیمه‌ای در سطح صنعت بیمه کشور دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.