شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
واکنش کابینه کردستان به حمله موشکی
شناسه : 3187

سهیلا قادری و هاشم عزیزی دو تن از رهبران حزب دموکرات کردستان ایران در حملات موشکی امروز کشته شدند  در پی حمله موشکی امروز ایران به مقر حزب دموکرات کردستان در استان اربیل عراق، کابینه کردستان عراق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ایران می‌خواهیم این حملات را تکرار نکند و به قوانین اقلیم احترام بگذارد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

سهیلا قادری و هاشم عزیزی دو تن از رهبران حزب دموکرات کردستان ایران در حملات موشکی امروز کشته شدند

 در پی حمله موشکی امروز ایران به مقر حزب دموکرات کردستان در استان اربیل عراق، کابینه کردستان عراق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ایران می‌خواهیم این حملات را تکرار نکند و به قوانین اقلیم احترام بگذارد.

حزب دموکرات کردستان حمله موشکی و هوایی به مقرش و کشته و زخمی شدن نیروهایش را تایید کرد. در اطلاعیه این گروه آمده است: ساعت ١٠.۴۵ دقیقە امروز شنبە تاریخ ٨ ماە سپتامبرمقر دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان در میانە جلسە پلونوم کمیتە مرکزی مورد هجوم حملە موشکی و هوایی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. به اطلاع عموم میرساند کە در طول این حمله و در پی آن هواپیماهای بی سرنشین ایرانی در فراز شهر کویە درحال پرواز مشاهدە شدەاند. در این حملە، قلعه دمکرات مورد اصابت چندین موشک قرار گرفته کە منجر به کشته و زخمی شدن شماری از اعضای حزب دمکرات کردستان از جمله سهیلا قادری و هاشم عزیزی دو تن از رهبران این حزب شدە است.



خبرگزاری مهر نیز نوشت که مقر این حزب در کردستان عراق «همزمان با برگزاری پلنوم این حزب، هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته» و گزارش‌های اولیه حکایت از کشته شدن ۱۱ تن از اعضای این حزب و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر دارد. مهر می‌نویسد که «سهیلا قادری» و «هاشم عزیزی» از رهبران بلندپایه این حزب جزو کشته‌شدگان هستند.

 

منبع : بهار نیوز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.