آخرین اخبار

هدیه همراه اول و ایرانسل به خبرنگاران

بسته ۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه به مناسبت روز خبرنگار  توسط اپراتور همراه اول و ایرانسل برای خبرنگاران سراسر کشور فعال می‌شود. «یاسر رایگانی» مدیر روابط عمومی همراه اول روز شنبه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در توئیتر اعلام کرد امسال نیز مانند سال گذشته برای خبرنگاران ۲۰۰ گیگابایت اینترنت بر روی سیم‌کارت همراه […]

اشتراک گذاری
17 مرداد 1400
2 بازدید
کد مطلب : 2233

بسته ۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه به مناسبت روز خبرنگار  توسط اپراتور همراه اول و ایرانسل برای خبرنگاران سراسر کشور فعال می‌شود.

«یاسر رایگانی» مدیر روابط عمومی همراه اول روز شنبه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در توئیتر اعلام کرد امسال نیز مانند سال گذشته برای خبرنگاران ۲۰۰ گیگابایت اینترنت بر روی سیم‌کارت همراه اول در نظر گرفته شده است.

بسته اینترنت برای خبرنگارانی که نام آن‌ها در لیست معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، از فردا -۱۷ مرداد- فعال و پیامک فعال‌سازی از سوی این اپراتور برای‌شان ارسال خواهد شد.

روابط عمومی ایرانسل شنبه شب با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به تمام فعالان و تلاشگران عرصه رسانه اعلام کرد، به پاس زحمات این عزیزان و برای تقدیر از تلاش‌های آنان و فراهم کردن بستر مورد نیاز برای ایفای رسالت اطلاع‌رسانی در دنیای دیجیتال، مانند سال‌های قبل، هدیه ویژه‌ای را برای خبرنگاران ایرانسلی در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش، بسته اینترنت هدیه یک‌ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت، برای تمام خبرنگاران فهرست ارسالی سال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، فعال می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *