جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
مصاحبه با سازنده نرم افزار قرآنی تسکین
شناسه : 316

گزارش : واحد خبری پینوس مصاحبه ی اختصاصی وب سایت پینوس با جناب آقای عدنان حسینی مدیر عامل شرکت تسنیم سافت ، طراح و سازنده ی نرم افزار بین المللی قرآنی تسکین در روز ۳۱ آذر ماه ۱۳۹۱ توسط واحد خبری پینوس صورت گرفت . مدیر عامل شرکت تسنیم سافت می گوید : همیشه از […]

ارسال توسط :
پ
پ
گزارش : واحد خبری پینوس

مصاحبه ی اختصاصی وب سایت پینوس با جناب آقای عدنان حسینی مدیر عامل شرکت تسنیم سافت ، طراح و سازنده ی نرم افزار بین المللی قرآنی تسکین در روز ۳۱ آذر ماه ۱۳۹۱ توسط واحد خبری پینوس صورت گرفت .
مدیر عامل شرکت تسنیم سافت می گوید : همیشه از دوران کودکی آرزو داشتم اگر هر تخصصی کسب کردم  سعی ام بر آن باشد که با تلفیق تخصصم و مسائل دینی کاری علمی برای مسلمانان انجام داده باشم.

 

شاید یکی از مهمترین انگیزه ام همین مسئله بوده و ناگفته نماند که اساتید و دوستانی زیادی مشوق اینجانب بوده اند که از خداوند متعال خواستارم در تمامی مراحل زندگی موفق و مویدشان گرداند.



پینوس : ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما دوست ارجمند و گران مایه. از اینکه وقت تان را در اختیار وب سایت پینوس قرار دادید سپاس گزاریم. لطفا بیوگرافی مختصری از خودتان به عمل آورید و همینطور کارتان را معرفی کنید
الحمدلله و الصلاه و السلام علی رسول الله و علی آله و صحبه و من والاه

     با عرض سلام و خسته نباشید به تمام دوستان و برادران ایمانی عزیزم و بازدید کنندگان محترم از وب سایت پینوس، سید عدنان حسینی متولد سال ۱۳۶۸ از اهالی روستای شمشیر از توابع شهرستان پاوه هستم. دوره ابتدایی و راهنمایی رو در روستای شمشیر به اتمام رساندم و دوره دبیرستان رو در شهر پاوه گذراندم. مهر ۸۷ بود که در کنکور سراسری  قبول شدم و در اولین اولویت در رشته کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر فنی مهندسی، در استان گیلان پذیرفته شدم. ترم آخر دوره کاردانی در آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه کاشان) اصفهان( قبول شدم که به دلایلی از جمله مشغله زیاد کاری در شهر رشت نتوانستم در دانشگاه ثبت نام کنم. مهر امسال دوباره در دانشگاه کرمانشاه  پذیرفته شدم  و چون در بخش مرکز رشد و پارک علم و فناوری دانشگاه کردستان به خاطر ارائه چند طرح نرم افزاری مشغول به کار شدم به ناچار دوره کارشناسی رو به شهر سنندج انتقال دادم.

پینوس : از چه زمانی فعالیت هایتان را در این زمینه شروع کردید؟
تقریبا از مهر ۸۷  ترم اول دانشگاه، مطالعات خودم رو در این زمینه شروع کردم در اوایل ترم تا نزدیک یک سال و نیم فقط  در بخش ساخت اطلاعات، دیتابیس  و کارشناسی مذهبی نرم افزار کار نمودم که در این بخش چون پژوهش مربوطه به دلایلی در تخصص اینجانب نبود پژوهشی طولانی در علوم اسلامی و چند البته پر خیر برای اینجانب بود.

پینوس : آیا فعالیتتان فردی بوده یا تیمی؟ (اگر تیمی بیوگرافی از دوستانتان را هم مطرح کنید) و برای انجام این کار از چه کسانی کمک گرفتید؟
همانطوری که در اول برایتون توضیح دادم من از مهر ۸۷ شروع به فعالیت نمودم و در واقع در طراحی نرم افزارهای اسلامی جدا از طراحی تمامی نرم افزار کاربردی ، آموزشی و … بسیار وقت گیر و دارای حساسیت خاصی  است که نیاز به برنامه نویسی ماهر، گرافیستی با روحیه مذهبی، چندین کارشناس اسلامی ، محققی پویا و اسپانسری قوی دارد .
اینجانب متأسفانه به دلایلی هم چون دوری از دوستان در زمینه برنامه نویسی و در دسترس نبودن کارشناسان علوم دینی و عدم اعتماد شخصیت های اسلامی برای حمایت های همه جانبه از این پروژه مجبور برآن شدم که در تمام زمینه ها،  خودم به تنهایی کار ها رو انجام بدهم  در شهریور سال ۹۰ بعد از تأییدیه فنی نرم افزار و پذیرفته شدن در مرکز رشد دانشگاه کردستان که مرکزی کاملا علمی و تخصصی برای حمایت از مخترعان، و نوآوران در تمامی زمینه های فنی و مهندسی است  و پس از چندین مرحله داوری اعضایی هیئت علمی دانشگاه از جمله :
– دکتر رزاقی مدرس برق و الکترونیک دانشگاه کردستان ریاست مرکز رشد
– دکتر ارکات مدیر گروه صنایع
– دکتر میرزای ریاست بنیاد نخبگان
– پروفسور سلیمی معاون علمی پژوهشی دانشگاه
– دکتر افسری مدیر گروه فقه و حقوق
– دکتر رسول نژاد عضو هیئت علمی ادبیات عرب  و غیره …
با پیشنهاد اساتید مربوطه برآن شدم که برای پختگی و ویراستاری کامل طرح از دوستانم کمک بگیرم .
که در زمینه برنامه نویسی از دوست عزیزم مهندس سعید امینی از رشت و مهندس سعید ابراهیم زاده از بوکان کمک گرفتم و در زمینه گرافیک از خانم جمیله مجید زاده دانشجوی مهندسی شهرسازی دانشگاه کردستان و در زمینه کارشناسی اسلامی نرم افزار از جناب آقای دکتر سالم افسری مدیر گروه فقه و حقوق دانشگاه کردستان و در قسمت ویرایش صدا از مهندس عرفان وطن پرست و در قسمت کاربری زبان کوردی از آقای صلاح الدین دبیری از مریوان و مهدی قادری و در قسمت کاربری زبان انگلیسی از دکتر هوشیار علیزاده و آقای علیرضا غفاری و در قسمت کاربری زبان عربی از جناب آقای دکتر عبدالله رسول نژاد و آقای مهدی قادری و در زمینه تألیف ، آموزش ، و ویراستاری بخش تجوید از دکتر اسماعیل یوسفی مدرس حوزه و دانشگاه کمک گرفتم.
و در پایان شایسته ی ذکر است که در تمامی زمان حضور بنده در شهر سنندج و دانشگاه کردستان از کمک های معنوی و مادی برادر بزرگوارم کاک مهدی قادری بهره مند بوده ام. و در برابر مشکلات پیش آمده، ایشان را پشتوانه ی محکمی برای خود می دانم.
 
پینوس : انگیزه ی شما برای انجام این کار چه بوده؟ آیا کسی در این پروژه مشوق تان بوده است؟
همیشه از دوران کودکی آرزو داشتم اگرهر تخصصی کسب کردم  سعی ام برآن باشد که با تلفیق تخصصم و مسائل دینی کاری علمی برای مسلمانان انجام داده باشم. شاید یکی از مهمترین انگیزه ام همین مسئله بوده و ناگفته نماند که اساتید و دوستانی زیادی مشوق اینجانب بوده اند که از خداوند متعال خواستارم در تمامی مراحل زندگی موفق و مویدشان گرداند.

پینوس : آیا فعالیت دیگری در این زمینه یا زمینه های دیگر انجام داده اید ؟
بله – تقریبا کارهایی انجام داده ایم که بنا به دلایلی فعلا از اسم بردنشان معذوریم و إن شاء الله در آینده نه چندان دور به اطلاع دوستان می رسانیم

پینوس : علت نام گذاری تسکین برای این نرم افزار چه بود ؟
همانطور که می دانید در ابتدا نام تسنیم قرآنی (( تسنیم یکی از کلمات قرآنی و نام چشمه ای در بهشت است و در سوره مبارکه مطففین آیه ۳۲ آمده است. )) را برای نرم افزار انتخاب کرده بودیم اما به دلایلی و با مشورت دوستان این نام را تغییر داده و از کلمه تسکین استفاده نمودیم.
تسکین مصدر باب تفعیل از ((سَکَنَ))  و به معنی آرامش دهنده، آرامش بخش و مرهم است و از کلمه سکینه که در قرآن آمده، الهام گرفته شده و البته می تواند مفهوم ضمنی آیه أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ را در بر داشته باشد.

پینوس : ساخت نرم افزار تسکین چه مدت زمان برد؟
ساخت نرم افزار تقریبا از سال ۸۷ تاکنون

پینوس : برای ساخت نرم افزار از چه برنامه های کامپیوتری استفاده کرده اید.؟
۱ – برنامه نویسی سی شارپ
۲ – برنامه نویسی ویژوال بیسیک
۳ – برنامه نویسی  Lingo – Director MX
۴ – نرم افزار Flash  برای تولید فایل های swf
۵ – ۳Dmax
۶ – Microsoft SQL Server 2005 –  Database
۷ – Photoshop CS5 Me Lite
و …

پینوس : قصد دارید در آینده نرم افزار تسکین را آپدیت کنید و قابلیت های جدیدی به آن اضافه کنید ؟
بله – حتما به امید خدا سعی داریم که هر سال نسخه جدیدتر و با قابلیت بیشتری برای نرم افزار اعمال کنیم

پینوس : با توجه به اینکه در نرم افزار بخش آموزش تجوید گذاشته اید ، نظرتان در مورد آموزش مجازی چیست ؟ و آیا این شیوه ی آموزش می تواند موفق واقع شود ؟
البته  طرح بسیار جالب و مبتکرانه ای است و نیاز به چندین مدرس متخصص دارد که در دنیای مجازی هم دارای اطلاعات عمومی اینترنت باشند اما چنین شرایطی نیاز به زمان، هزینه و امکانات دارد که باید با همت دوستان و کسانی که در این راستا توانایی دارند به آن رسید. البته دوست و استاد عزیز ما کاک اسماعیل یوسفی در این زمینه واقعا شخصیتی توانا و متواضعی می باشند –  من آدرس ایمیل ایشان رو درج می نماییم  و دوستان عزیز می توانند تا راه اندازی چنین طرحی بصورت کامل حداقل از توانایی کاک اسماعیل بهرمند باشند.
Esmaeil0515@yahoo.com

پینوس : آیا این نرم افزار در مدارس ودانشگاه ها کاربردی دارد ؟
نرم افزار ما در تمامی مقاطع تحصیلی  و تمامی سنین قابل استفاده می باشد و مدارس و دانشگاه هم از این قاعده مستثنی نمی باشند – مثلا بخش ترجمه شامل ۴۲ عنوان ترجمه قرآن به ۳۴ زبان زنده دنیا،۱۰ عنوان تفسیر عربی و ۵ عنوان تفسیر فارسی، ترجمه گویایی قرآن به سه زبان انگلیسی، کوردی، فارسی، سرچ قوی نرم افزار، آموزش تجوید و … می تواند در محیط دانشگاه جهت نوشتن مقالات کمک شایانی به محققان نماید.

پینوس : برنامه ی شما برای آینده چه می باشد ؟
به امید خدا ما شرکتی رو با نام عنوان شرکت تسنیم سافت دنیای مجازی تأسیس نموده ایم، که به نوعی در تولید نرم افزار اولین شرکت تولیدی نرم افزارهای بین المللی در مناطق کرُدنشین و اهل سنت ایران بشمار می رود که اینجانب مدیرعامل شرکت و آقای مهدی قادری رئیس هیئت مدیره شرکت می باشند. که در واقع در نظر داریم محصولاتمان را که دارای قابلیت جهانی می باشند در سطح کشور و بین الملل گسترش دهیم و در میان برادران ایمانی افرادی را که دارای توانایی بالا در مسائل مختلف کامپیوتر از جمله ((برنامه نویسی ، اسکریپت نویسی (ملتی مدیا)، گرافیک ، طراحی سایت و … )) می باشند . جذب نموده و در این راستا باهم همکاری بنماییم.

پینوس : چه عامل یا عواملی باعث شد به فکر طراحی این نرم افزار بیافتید؟
احساس خلأ صد در صد در طراحی نرم افزار و انیمیشن در مناطق کردنشین و اهل سنت

پینوس : چه مشکلاتی پیش روی این فعالیت شما بوده؟
مطمئنا هر کسی بخواهد کار و هدفی را پیگیری نمایید و به انجام برساند. به اندازه بزرگی و کوچکی کار ، دچار مشکلات خاصی می شود. تا حال حاضر به امید خدای متعال توانسته ایم تا حدودی این مشکلات رو برطرف بنماییم و برای برطرف نمودن بقیه مشکلات از تمامی دوستان خواهشمندیم در اقامه نمازهایشان با خلوص دل برایمان دعاء کنند

پینوس : احساس می کنید به هدف خود رسیده اید؟
تاحدودی بله

پینوس : هدف شما از ساخت این نرم افزار چیست؟
همانطوری که در بالا توضیح دادم پر نمودن خلأ بزرگ در طراحی نرم افزار و انیمشن در مناطق کردنشین و اهل سنت و نوعی اداء دین به نسبت دین

پینوس : آیا شخصیت های دینی و مذهبی مطرح در انجام این کار به شما کمک نموده اند؟
من مسافرت های زیادی رفته و با شخصیت های اسلامی زیادی در این زمینه ملاقات داشته ام که دارای تحصیلات دانشگاهی در گرایش های اسلامی بوده و شهرتی خاص در بین عموم مردم داشته اند. که از راهنمایی ها و مشاوره ی همه ی این عزیزان بهره کافی را برده ام. البته دعای خیر این عزیزان همیشه به صورت ملموس در پیشبرد هدفم مرا یاری داده است.

پینوس : چند مدت دیگر نرم افزار قرآنی تسکین وارد بازار می شود؟
إن شاء الله حداکثر تا ۴۵ روز دیگه وارد بازار میشود.

پینوس : اندرز یا نکته ای برای مخاطبانتان در وب سایت پینوس :
واقعا وب سایت زیبا و پرمحتوایی دارید و من آینده ی روشنی  رو برای دوستان عزیزم در وب سایت پینوس پیش بینی می کنم. و در نهایت اندرزی را که استادِ حضرت شافعی رحمها الله به ایشان نمودند را به خود و همه ی مخاطبان پینوس تقدیم می کنم :
 


شَکَوْتُ إلَى وَکِیعٍ سُوءَ حِفْظِی فَأرْشَدَنِی إلَى تَرْکِ المعَاصی وَأخْبَرَنِی بأَنَّ العِلْمَ نُورٌ وَنُورُ اللَّهِ لَا یُهْدَى لِعَاصِی

 
به نزد وکیع شکایت بدی حافظه ام را بردم و او من را به ترک گناهان راهنمایی نمود و به من خبر داد که علم نور است و نور خداوند(که همان علم باشد) برای گناهکاران قابل دست یابی نیست.
والسلام علیم ورحمه الله و برکاته

پینوس : در پایان ضمن تشکر مجدد از اینکه وقت گران بهایتان را در اختیار مان گذاشتید ؛ از خداوند منان برای شما و همکاران گرامی تان؛موفقیت هر چه بیشتر در طراحی و ساخت نرم افزارهای اسلامی را خواستاریم .

آدرس وب سایت شرکت تسنیم سافت :       http://tasnimsoft.net

————————————————————————————————————–

توضیحاتی در مورد نرم افزار :

نرم افزار جامع و بین المللی چند رسانه ای  قرآنی تسکین

Comprehensiveand internationalmultimediaquranicsoftware of tasnim

داری کاربری ۴ زبانه به زبانهای فارسی – کوردی – عربی و انگلیسی  و در ۴   پکیچ مختلف به زبانهای مربوطه و قابلیت ارسال و کاربری به مسلمانان در تمام کشورهای جهان  می باشد.

شرحی مختصر از امکانات نرم افزار ((دارای ۵ بخش مختلف ))

بخش اول (( ترتیل و ترجمه و تفسیر ))
۱ – دارای سه عنوان ترجمه گویای قرآن ((صوتی)) به زبانهای فارسی – کوردی – انگلیسی
۲ –  دارای سه دوره ترتیل کُل قرآن
۳ – دارای دو دوره تلاوت تجویدی قرآن
۴ – دارای ۴۲ عنوان ترجمه قرآن به بیش از ۳۴ زبان زنده دنیا
۵ – دارای ۱۰ عنوان تفسیر عربی قرآن
۶ – دارای ۷ عنوان تفسیر فارسی قرآن
۷–  دارای دفترچه یاداشت آیات قرآنی
۸– قابلیت تکرار ۵ بار هر آیه برای حافظان و نوآموزان روخوانی قرآن
۹ – ذخیره و چاپ متن عربی قرآن و ترجمه بصورت فایل متنی و ورد
۱۰ – جستجو و یا سرچ بسیار دقیق به چندین روش مختلف همراه با توضیحات کامل
۱۱ – دارای امکانات کافی از جمله تغیر رنگ صفحات و فونت آیات ، تغیر قالب صفحه و غیره …

بخش دوم (( آموزش تجوید ))
۱ – آموزش زیبای تصویری تجوید توسط استاد اسماعیل یوسفی
۲ – دارای چندین مبحث مختلف تجوید از سطح مبتدی تا پیشرفته

بخش سوم (( پویانمایی احکام و سرود اسلامی))
۱ –پخش ۶ عنوان کارتون و پویانمایی اسلامی
۲ – مقامات قرآن
۳ – مناجات اساتید پرآوازه قرآن
۴ – پخش ۶ عنوان سرود اسلامی کودکانه به ۶ زبان زنده دنیا
۵ – پخش ۱۲ عنوان سرود اسلامی عمومی به ۶ زبان زنده دنیا
۶ – پخش دکلمه و سخنرانی ۱۴ کودک نابغه جهان اسلام از ۱۴ کشور جهان
۷ – پخش ۸ عنوان اذان از ۸ استاد برجسته جهان اسلام
۸ – پخش ۶ عنون تلاوت خاشعه از ۶ قاری قرآن

بخش چهارم (( زندگینامه –عکس–و پخش تلاوتی مشهور از۶۰ قاری مشهور جهان اسلام در سه بخش ترتیل -قرائت مجلسی و دیگر سبک ها))

بخش پنجم (( نگارخانه اسلامی))
۱ – بخش کودک و قرآن
۳– بخش معماری مسجد شناسی و درج تصویر ۱۰۰ مسجد زیبای دنیایی اسلام در ۱۰۰ کشور جهان
۴– بخش کلیپ های زیبا
۵ – آموزش تصویری صحیح گرفتن وضو
۶ – آموزش طرز صحیح خواندن نماز
۷ – آموزش اذکار بعد از نماز

————————————————————————————————————–


تصاویر :

———————————————————————————-

———————————————————————————-

———————————————————————————-

———————————————————————————-

———————————————————————————-

———————————————————————————-

———————————————————————————-

———————————————————————————-

ثبت دیدگاه

43 دیدگاه برای “مصاحبه با سازنده نرم افزار قرآنی تسکین”
  1. واقعا زحماتِ این برادر بزرگوار در خور تقدیره؛ خدا ازشون راضی باشه.

    پاسخ
  2. قبل از بیان هر مطلبی باید از مدیریت محترم وب سایت تشکر باید کرد
    که این گونه برادرانه این دوست فعال رو پبدا نموده و کامل و جامع مطالب رو برامون توضیح داده اند .
    کاک اسامه جان آفرین متن زیبایی بود
    أجرکم عند الله

    پاسخ
  3. واقع جسم این دوستان رو باید با طلا گرفت
    خیلی خوشحال شدم
    دست مدیریت سایت هزار مرتبه درد نکنه

    پاسخ
  4. ضمن عرض خسته نباشید و دعای خیر برای دوست گرامیمان امیدواریم که هم این نرم افزار و هم محصولات آتی به بهترین نحو استفاده شوند.
    یک تذکر هم به همه ی دوستان:

    کپی کردن از چنین نرم افزارهایی که حاصل سالها تلاش افراد است از لحاظ اخلاقی و دینی مشکل دارد شاید حق کپی در ایران زیاد جدی گرفته نشود اما برای چنین محصولاتی که برخاسته از تلاش بسیار افراد داخل ایران است ما نباید خود را گول بزنیم.

    خواهش مندم نه کسی کپی کند و نه کپی کردن دیگران را نادیده بگیرد هر چند با توضیح و تذکری به جا باشد .

    از واحد خبری هم بسیار ممنونم.

    پاسخ
  5. سلام و خداقوت خدمت سازنده این نرم افزاز زیبا وارزشمندوتشکر از واحد خبری پینوس اجرکم عندالله

    پاسخ
  6. عدنان جون ترکوندی به خاطر همه زحمت هایی که کشیدی خسته نباشی.
    توصیه ام به دوستان این است که غیر ممکن غیرممکن است
    بااین اوصاف به هدفشون بچسبند و به خدا توکل کنند.

    پاسخ
  7. خداوند منان قوتتان دهد
    آفرین

    پاسخ
  8. واقعا خسته نباشید و جزای خیرتان را انشالله از خداوند بگیرید
    ممنون و موفق باشید

    پاسخ
  9. من از این بابت خیلی خوشحالم که یک همشهریم
    چنین زحمتی رو کشیده

    پاسخ
  10. سلام دوستان عزیز
    آخر مصاحبه ای که با جناب مهندس کرده اید
    یه مطلبی رو از امام شافعی نقل کرده اند

    فکر منم هنگام درج کردن بهم خورده

    شکوت الی وکیع سوء حفظی فأرشدنی الی ترک المعاصی
    و قـال اعـلـم بـأن الـعـلم فضل و فـضـل الله لا یــؤتـــاه عـاص

    خواهش اصلاح نمایید

    پاسخ
  11. سلام
    ممنون از زحماتتون
    اما دوست گرامی که بهتون بر خورده من سرچیدم این شعر به اینصورت که جناب مهندس آورده اند درست است
    قرار نیست هرچی که شما فکر میکنید درسته درست باشه و بعدش هرکس چیزی گفت مخالف آنچه که فکر میکنید درسته رو گفت بهتون بربخوره
    سعی کنید کمتر بربخوره

    پاسخ
  12. سلام
    ممنون از زحماتتون
    اما دوست گرامی که بهتون بر خورده من سرچیدم این شعر به اینصورت که جناب مهندس آورده اند درست است
    قرار نیست هرچی که شما فکر میکنید درسته درست باشه و بعدش هرکس چیزی گفت مخالف آنچه که فکر میکنید درسته رو گفت بهتون بربخوره
    سعی کنید کمتر بربخوره

    پاسخ
  13. بسبار بسیار
    بابت این زحمتی که این دوستمون کشیدن ممنونم

    از خداوند منان میخوام در بهشت فردوس مأوایش دهد

    پاسخ
  14. وقتی که این مطلب رو خوندم که این دوستمون زحمت کشیده اند و این نرم افزار رو با این همه قابلیت طراحی نموده اند خیلی خوشحال شدم ،
    خوشحال شدم که یک نفر در شهر به بی امکانتی مثل پاوه توانستن یک محصول بین المللی طراحی کرده
    باور کنید بغضم گرفت !!!

    ولی وقتی که یک دفعه لوگوی وب سایت رو دیدم که تغیر کرده خیلی دلم سوخت وخیلی گریه کردم
    برای بی کسی مان برای سارینای وجودمان

    مدیریت محترم سایت به نظرم بعد از چند روز لوگوی این مصاحبه رو دوباره درج کن
    چون این دوستمان میتواند خیلی حرفها برای نوجوانان و جوانان وحتی من ۴۰ ساله داشته باشد. که شاید عدنان دیگر به شوق آمد و کاری زیباتر انجام داد…
    تا سارینای دیگر
    دیگر به این سادگی نسوزد…

    پاسخ
  15. اتفاقا یک بار دیگر برسی کنید

    اشتباهی بیت ها درج شده

    پاسخ
  16. أجرکم عندالله

    پاسخ
  17. الله تعالی موفقت گرداند

    با قلم می گویم:
    ای همزاد٬ ای همراه
    ای هم سرنوشت،
    هردومان حیران بازیهای دورانهای زشت،
    شعرهایم رانوشتی
    دست خوش؛
    اشک هایم را کجا خواهی نوشت؟

    پاسخ
  18. سلام و سپاس فراوان به خاطر زحمات کاک عدنان حسینی ،برای تهیه این محصول گرانبها باید به کجا مراجعه نماییم؟ از مدیر سایت پینوس هم بسیار سپاسگزارم همیشه ازین خبرا بذارید.

    پاسخ
  19. دستتون درد نکنه

    پاسخ
  20. شَکَوْت إلَى وَکِیعٍ سُوءَ حِفْظِی
    وَأَخْبَرَنِی بِأَنَّ الْعِلْمَ نُورٌ
    فَأَرْشَدَنِی إلَى تَرْکِ الْمَعَاصِی
    وَنُورُ اللَّهِ لَا یُهْدَى لِعَاصِی

    اشتباه درج شده اصلاح نمایید

    پاسخ
  21. اگه تونستم به مدیر سایت اطلاع میدم ممنونم

    پاسخ
  22. اا

    پاسخ
  23. ارزش خریدن داره

    پاسخ
  24. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خوشمان آمد
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  25. با سلام به تمامی دوستان عزیز وب سایت زیباییه
    و از این دوستان هم جهت طراحی این نرم افزار خیلی متشکریم

    پاسخ
  26. با سلام به دوستان عزیز

    کارتون عالی بود….

    پاسخ
  27. راستی شرکت این دوستان غیر از نرم افزار قرآنی کارهای دیگه ای رو میخوان انجام بدن

    پاسخ
  28. راستی شرکت این دوستان غیر از نرم افزار قرآنی کارهای دیگه ای رو میخوان انجام بدن

    پاسخ
  29. با سلام به استاد عزیز آقای زوراسنا
    شرکت مربوطه احتمالا در تمامی زمینه ها فعالیت بکنه ولی اولین محصولشون فعلا یک محصول قرآنیه

    پاسخ
  30. سلام –

    فقط میتونم بگم دستتون درد نکنه

    پاسخ
  31. سلام- کاک اسامه جان مصاحبه خیلی زیبایی بود
    دستتون درد نکنه
    خدای متعال جزای خیرتان بدهد

    پاسخ
  32. قبل خواندن این مصاحبه از وجود این چنین نرم افزارى اونم تو دانشگاه کردستان بى اطلاع بود و خوشحالم از نزدیک ببینمتون

    پاسخ
  33. سلام زحمات شما عزیزان قابل ستایش است خسته نباشید

    پاسخ
  34. سلام : خیلی ممنونم هر وقع اومدید. قدمتون روی چشم در خدمتم

    یکی از اعضای تسنیم سافت

    پاسخ
  35. سلام خواهش این شعر آخر مطلب رو در سکن

    شَکَوْتُ إلَى وَکِیعٍ سُوءَ حِفْظِی
    فَأرْشَدَنِی إلَى تَرْکِ المعَاصی
    وَأخْبَرَنِی بأَنَّ العِلْمَ نُورٌ
    ونورُ الله لا یهدى لعاصی

    پاسخ
  36. با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی //// ممنون بابت تذکرتون اصلاح شد .

    پاسخ
  37. دمت گرم خیلی آقای

    خیلی کارتم درسته

    تو دیگه کی هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  38. سلام – بسیار ممنونیم هر موقع اومدید در خدمیتم

    یکی از اعضای پینوس

    پاسخ
  39. سلام الله برشما
    واقعا جای بسی افتخار ومباهات است برای برادران دینی وایمانی،همچون شما.
    خوش به حالتان که چنین توشه ای برای آخرت خود اندوخته اید،واگردراین راه بادشواریها،موانع وکم مهری اطرافیان روبرو بوده اید اجرتان راجز ازخدای سبحان وتعالی نمیخواهید.امیدوارم اندیشه کسب رضای الله عزوجل مایه آرامش دل ودرون ورفع آلام و خستگیهای جسم وجانتان باشد.
    ازقدرت کلام خارج است اگربخواهم فقط باگفتن چندجمله ارزش واقعی زحمات شما و اراده ی آهنین و صحابه آسای شما رابر صفحه ای ازجنس منت وقدردانی بیاورم ولی همین قدر میگویم که کارتان بزرگترین جهادعلمی درمنطقه وباجرأت میگویم درسطح جهانی به نسبت وضعیت وفضای علمی،اقتصادی،سیاسی وازهمه مهمتر سن شماست،واقعا شاهکاره وکورشه اون چشمی که این بزرگی رو نبینه .
    امیدوارم که شاهد موفقیت ها وآثارارزشمند بعدی شماهم باشیم.
    ما چشم انتظار دیدن این اثر عظیم و شاهکارشماهستیم امیدواریم بتوانیدهرچه زودتر این نرم افزار قرآنی فوق العاده را روانه بازارکنید.
    به امید آن روز…
    سربلند باشید.

    پاسخ
  40. راستش رو بخوای خیلی وقته دنبال یک نرم افزار جامع قرآنی اهل سنت میگردم

    تا حدودی هم نا امید هم شدم

    الان که این مصاحبه رو خوندم خیلی خوشحال شدم

    سلام به طراحان این پروژه بزرگ و سلام به تو ای کاک اسامه که این مصاحبه انجام دادید .

    خیلی جالبه این مصاحبه رو تا الان نزدیک ۱۶ هزار نفر خوندن
    نمیدونستم تا این حد برای مردم هم مهمه

    سلاویچ بو کاک میلاد یوسفی

    پاسخ
  41. به حق و به انصاف عدنان حسینی یه نخبه اس که تونسته با کمترین امکانات مادی و معنوی به این درجه بزرگ برسه و یک محصول جهانی تولید کنه
    آقای حسینی، چه مردم این قضیه رو درک کنن و یا نکنن کار شما یک انقلاب فرهنگی به تمام معنا بوده، اونم با این سن و سال پایینتون
    —————–
    و یک تشکر ویژه هم بابت این مصاحبه زیبا از مدیر محترم سایت آقای قادری بدهکاریم
    که دوستان احساس میکنم با بازدید نزدیک ۳۰ هزار نفره از مصاحبه ای که با عدنان انجام دادید
    به خوبی نشون دادن قدر کسی مثل شما، کاک اسامه گرامی رو خوب میدونن!!

    پاسخ
  42. ممنونم از همه ی شما

    پاسخ
  43. موفق باشید
    معلموه خیلی نرم افزار خوبیه

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.