دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2362 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
شناسه : 184

به اطلاع کاربران گرامی میرساند وب سایت پینوس در نظر دارد  به مناسبت اولین سالگرد فعالیت خود مراسمی با محوریت فضای مجازی و تأثیر آن ، با حضور مدیران وب سایت و وبلاگ های پاوه و اورامانات ، پزشکان ، دانشگاهیان و سایر اقشار برگزار نماید . لذا از علاقه مندان دعوت به عمل می […]

ارسال توسط :
پ
پ
به اطلاع کاربران گرامی میرساند وب سایت پینوس در نظر دارد  به مناسبت اولین سالگرد فعالیت خود مراسمی با محوریت فضای مجازی و تأثیر آن ، با حضور مدیران وب سایت و وبلاگ های پاوه و اورامانات ، پزشکان ، دانشگاهیان و سایر اقشار برگزار نماید . لذا از علاقه مندان دعوت به عمل می آید که با تشریف فرمایی خود ما را در این فعالیت اجتماعی سودمند همراهی نمایید .

با توجه به اینکه  ظرفیت برای عموم محدود است  ، توصیه می شود هرچه سریعتر جهت رزرو صندلی ، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۹۹۷۲۸  ارسال نمایید .

زمان : ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۰  ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷
مکان : سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “اطلاعیه شماره شش ( همایش پینوسی )”
  1. جناب آقای قادری
    با سلام واحترام
    فعالیت یکساله شما عزیزان در راستای اطلاع رسانی به مردم اورامانات را می ستایم ازاینکه با حضور در وبلاگ روانسر خبر واظهارلطف ما را به جشن خود دعوت نمودی بسیار مسرورم .با توجه به اینکه نمی توانم در این جشن مبارک وعلمی شرکت نمایم مرا مورد عفو قرار دهید لذا به احترام این دعوت ” پینوس ” را در روانسر خبر لینک نمودم .

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.