دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2362 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
تجمّع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه در تهران
شناسه : 3821

 تجمّع دانشجویی و مردمی در اعتراض به توهین به پیامبر اسلام – صلّی‌الله علیه وسلّم– چهارشنبه ۷ مهرماه در مقابل سفارت فرانسه در تهران برگزار شد. دکتر جهاندار امینی دانش آموخته‌ی حقوق و علوم دینی و امام و خطیب مسجد اهل سنّت حضرت اسماعیل تهران، در این تجمّع اعتراضی در مقابل سفارت فرانسه سخنرانی کرد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

 تجمّع دانشجویی و مردمی در اعتراض به توهین به پیامبر اسلام – صلّی‌الله علیه وسلّم– چهارشنبه ۷ مهرماه در مقابل سفارت فرانسه در تهران برگزار شد.

دکتر جهاندار امینی دانش آموخته‌ی حقوق و علوم دینی و امام و خطیب مسجد اهل سنّت حضرت اسماعیل تهران، در این تجمّع اعتراضی در مقابل سفارت فرانسه سخنرانی کرد.

معترضان پلاکاردهایی با محتوای محکومیت توهین به پیامبر اسلام و کاریکاتورهای امانوئل ماکرون در دست داشتند و خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شدند.

این رویداد در رسانه‌های خارجی نیز منعکس شد.

روزنامه تلگراف در اشاره به این تجمع، به حمل پلاکاردها و دست نوشته‌هایی اعتراضی از سوی مردم و دانشجویان در ایران مبنی بر محکومیت توهین به پیامبر اکرم – صلّی‌الله علیه وسلّم– اشاره کرد.

خبرگزاری رویترز هم ضمن پوشش تجمع اعتراضی به اقدام موهن نشریه‌ی  فرانسوی اعلام کرد که معترضان ایرانی در حالی در برابر سفارت فرانسه حضور یافتند که دست‌نوشته هائی پیرامون درخواست تحریم کالاهای فرانسوی را با خود حمل می‌کردند.

در همین ارتباط، خبرگزاری‌ فرانسه به تجمع در برابر سفارت فرانسه در تهران در اعتراض به موضع ضدّ اسلامی ماکرون اشاره کرد. این خبرگزاری در ادامه تأکید کرد که معترضان با پرچم‌هایی در برابر سفارت فرانسه حضور یافتند و بنرهایی با خط قرمز بر تصویر کالاهای فرانسوی در دست داشته و خواستار تحریم کالاهای ساخت این کشور شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : ایسنا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.