شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2392 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
تداوم بمباران مراکز درمانی غزه
شناسه : 4107

در سی و دومین روز جنگ غزه بمباران مناطق مسکونی غزه از جمله منازل و بیمارستان‌ها و مدارس ادامه دارد. منابع محلی فلسطینی هم از تداوم درگیری بین رزمندگان فلسطینی با نظامیان صهیونیستی در محورهای مختلف در مرکز و غرب نوار غزه خبر می‌دهند. در سی و دومین روز جنگ غزه  حملات هوایی رژیم صهیونیستی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سی و دومین روز جنگ غزه بمباران مناطق مسکونی غزه از جمله منازل و بیمارستان‌ها و مدارس ادامه دارد. منابع محلی فلسطینی هم از تداوم درگیری بین رزمندگان فلسطینی با نظامیان صهیونیستی در محورهای مختلف در مرکز و غرب نوار غزه خبر می‌دهند.

در سی و دومین روز جنگ غزه  حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد.

بمباران مناطق مسکونی غزه از جمله بیمارستان‌ها،  مدارس و منازل مسکونی از جمله اهداف صهیونیست‌ها در این حملات است. 

منابع فلسطینی گزارش دادند هواپیماهای صهیونیستی همچنان به شلیک گلوله منور بر فراز مجتمع پزشکی الشفاء در شهر غزه ادامه می‌دهند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم اسرائیل اطراف بیمارستان القدس در تل الهوا در جنوب شهر غزه را بمباران کرده است. 

برخی منابع گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی دیشب ساختمان قدس در مجتمع بیمارستانی شفا را با موشک هدف قرار داد. گزارش شده که این موشک به طبقه پنجم این ساختمان، اصابت کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد: جنگنده‌های اسرائیلی تنها بیمارستان روانپزشکی و چشم پزشکی نوار غزه را بمباران کردند. یک منبع پزشکی اعلام کرد که هشت آواره در بمباران بیمارستان کودکان النصر و الرنتیسی در شهر غزه به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که 15 کنوانسیون و قطعنامه بین‌المللی نتوانست از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه در مقابل حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی حفاظت کند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت دولت فلسطین، نیمی از بیمارستانهای غزه و ۶۲% از مراکز مراقبت‌های اولیه عملا از کار افتاده‌اند. 

از سوی دیگر منابع محلی فلسطینی از درگیری شدید بین رزمندگان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیست در مناطق «الزوایده» و «النصیرات» در مرکز و مناطق غربی غزه خبر دادند.

 

تهیه : اسامه قادری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.