سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2349 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
سقوط خودرو به سد داریان، جان مادر و فرزند را گرفت
شناسه : 4516
حادثه دلخراش شامگاه سه شنبه(۱۴فروردین۱۴۰۳) خودرو پژو ۴۰۵ در ۹۶ کیلومتری سروآباد در محدوده روستای ناو، واژگون شد و به داخل سد داریان سقوط کرد که بر اثر آن ۲ نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند.
ارسال توسط :
پ
پ

در این حادثه که بامداد امروز اتفاق افتاد، راننده خودرو نجات یافت ولی مادر و کودک ۵ ساله این خانواده، همراه با ماشین در دریاچه غرق شدند.

فرماندار پاوه با حضور در محل حادثه به تشریح تلاش های صورت گرفته نیروهای امدادی پرداخت و گفت: با تلاش نیروهای امدادی و هلال احمر پاوه و گروههای مردمی خودروی سقوط کرده‌ در سد داریان پیدا شد.

علیرضا حیدری ادامه داد: از بامداد امروز با هماهنگی با بهمن پرورش غواص توانمند و نیروهای امدادی هلال احمر و نیروهای مردمی بعد از گذشت چند ساعت خودروی سقوط کرده‌ همراه پیکر یک نفر از سرنشینان که اهل بخش شاهوی روانسر و ساکن شهرستان پاوه بودند، پیدا شدند.

علیرضا حیدری افزود: بهمن پرورش غواص کرمانشاهی در ادامه جستجوی جنازه دو نفر از اعضای این خانواده را در دریاچه سد داریان، از آب بیرون کشید.

وی عنوان کرد: با توجه به وقوع حادثه در محدوده شهرستان سروآباد با هماهنگی با دادستان پاوه و فرماندار سروآباد اقدامات لازم جهت انتقال جسد فوت شدگان به پاوه صورت گرفت.

گفتنی است این حادثه مرگبار در محدود جغرافیایی شهرستان سروآباد رخ داده است که فرماندار این شهرستان نیز در محل حادثه حضور پیدا کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.