یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2362 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
“شهرکرد” میزبان هنرنمایی گروه کامکار
شناسه : 387

گروه موسیقی کامکار‌ها به سرپرستی هوشنگ کامکار ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در تازه‌ترین کنسرت خود در شهرکرد به اجرای برنامه می پردازند. این کنسرت در سالن ورزشی حجاب شهرکرد برگزار می‌شود و اعضای این گروه در این برنامه هنری به اجرای موسیقی کردی و فارسی می‌پردازند.   پشنگ کامکار (سنتور)، ارسلان کامکار (عود […]

ارسال توسط :
پ
پ

گروه موسیقی کامکار‌ها به سرپرستی هوشنگ کامکار ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در تازه‌ترین کنسرت خود در شهرکرد به اجرای برنامه می پردازند.

این کنسرت در سالن ورزشی حجاب شهرکرد برگزار می‌شود و اعضای این گروه در این برنامه هنری به اجرای موسیقی کردی و فارسی می‌پردازند.

 

پشنگ کامکار (سنتور)، ارسلان کامکار (عود و همخوان)، اردشیر کامکار (کمانچه و همخوان)، اردوان کامکار (سنتور)، بیژن کامکار (دف و خواننده)، هانا کامکار (دف و همخوان)، قشنگ کامکار (سه تار و همخوان)، ارژنگ کامکار (تمبک) و نیریز کامکار (تار) به عنوان اعضای گروه موسیقی کامکار‌ها در این اجرا‌ها به روی صحنه خواهند رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.