شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
غزه در آتش و خون
شناسه : 4115

ارتش مجهز به پیشرفته‌ترین تسلیحات و جنگ افزارهای آمریکایی و اروپایی امروز از ورود نظامیانش به بیمارستان الشفاء غزه خبر داده است، دفتر اطلاع رسانی غزه، یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به این مرکز پزشکی را جنایت جنگی خوانده است. منابع خبری از جمله الجزیره از ورود نظامیان متجاوز صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه خبر […]

ارسال توسط :
پ
پ

ارتش مجهز به پیشرفته‌ترین تسلیحات و جنگ افزارهای آمریکایی و اروپایی امروز از ورود نظامیانش به بیمارستان الشفاء غزه خبر داده است، دفتر اطلاع رسانی غزه، یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به این مرکز پزشکی را جنایت جنگی خوانده است.

منابع خبری از جمله الجزیره از ورود نظامیان متجاوز صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه خبر دادند، جایی که هزاران مجروح و بیمار و آواره در بدترین شرایط در سایه نبود آب و دارو و غذا و سوخت به سر می‌برند.

اشغالگران صهیونیست در ادامه دروغگویی و توجیه تجاوزات به مراکز بهداشتی با هدف دستاوردسازی برای خود ادعا می کنند که زیر این بیمارستان تونل فرماندهی حماس قرار دارد، حال آنکه نقشه‌های مهندسی این ادعا را رد می‌کند.

سازمان جهانی بهداشت: تماس ما با کارکنان بیمارستان الشفاء قطع شده است

رئیس سازمان جهانی بهداشت در پی گزارش‌ها از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در غزه اعلام کرد که تماس این نهاد بین‌المللی با کادر درمان قطع شده است.

تدروس آدهانوم گبرسیوس در پیامی در ایکس نوشت: «گزارش‌ها درباره نفوذ نظامی به داخل بیمارستان الشفاء به شدت نگران‌کننده‌اند. ما یکبار دیگر تماسمان را با کارکنان این بیمارستان از دست داده‌ایم.»

رئیس سازمان جهانی بهداشت گفته این نهاد بین‌المللی به شدت برای ایمنی کارکنان بیمارستان الشفاء و بیماران آنها نگران است.

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به نبود اسرا در بیمارستان الشفاء

رادیو اسرائیل گزارش داد ارتش این رژیم هنوز هیچ شواهدی که «گروگان‌ها» در داخل بیمارستان الشفاء باشند پیدا نکرده‌اند.

این رادیو گزارش داد جستجوها در داخل این بیمارستان ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی: به عملیات خود در بیمارستان الشفاء ادامه می دهیم

ارتش رژیم صهیونیستی بر ادامه تجاوزات خود به بیمارستان الشفاء غزه تاکید کرد.

وضعیت بیمارستان الشفاء در غزه از زبان یک پزشک

احمد المخللاتی، یکی از پزشکان بیمارستان الشفاء آخرین اخبار را از این مرکز پزشکی غزه بعد از ورود نظامیان اسرائیلی به این بیمارستان توصیف کرده است.

المخللاتی در مصاحبه با الجزیره گفت: «اوضاع دارد سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. تانک‌های اسرائیلی داخل بیمارستان و اطراف آن هستند.»

الان ۶ روز است که غذا و آب به بیمارستان نرسیده است و هیچ راهی برای به دست آوردن وسایل مورد نیاز نداریم. در داخل بیمارستان، بخش اکسیژن کار نمی‌کند.

چیزی که داریم می‌بینیم واقعا شوک‌آور است و خیلی بد است که کل دنیا نظاره‌گر این جنایت است و دارد اتفاقاتی که در اینجا می‌افتد را تماشا می‌کند.

همه ما الان داخل ساختمان هستیم و حتی نمی‌توانیم از پنجره ببینیم بیرون چه خبر است. چیزی برای خوردن و نوشیدن نداریم و حتی نمی‌توانیم در داخل بیمارستان از ساختمانی به ساختمان دیگر برویم.

هشدار حماس درباره احتمال صحنه‌سازی رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء

عزت  الرشق از رهبران جنبش حماس: اشغالگران اسرائیلی درباره بیمارستان الشفاء به تبلیغات دروغین روی آورده اند.

جنایت یورش به داخل بیمارستان الشفاء، دروغگویی های اشغالگران را برای جهانیان رو خواهد کرد.

یورش اشغالگران با سلاحها و تانکهایشان به داخل بیمارستان الشفاء، در راستای گسترش ارتکاب جنایات و تلاش بیهوده برای تصویر پیروزی ادعایی دروغین است.

بعید نمی دانیم که اشغالگران به صفحنه سازی و نمایش ساختگی و قراردادن سلاح و تجهیزات در بیمارستان الشفاء برای توجیه جنایات خود اقدام کنند.

مسئول اورژانس غزه: ادعای صهیونیستها درباره آوردن شیرخشک دروغ است، آنها رعب و ویرانی را آورده اند

مسئول اورژانس بیمارستان الشفاء غزه: ادعای صهیونیستها درباره آوردن شیرخشک و دستگاههای آنکوباتور(محفظه‌های نگهداری نوزادان) به بیمارستان الشفاء دروغ محض  است و آنها به جایش، رعب و وحشت و ویرانی را به این مکان آورده اند.

مدیر اورژانس بیمارستان  الشفاء: ۵ روز است در محاصره ایم/ همه افراد حاضر غیرنظامی هستند

مدیر اورژانس بیمارستان  الشفاء گفتما پنج روز است که در این بیمارستان در محاصره هستیم، ما خودمان همدیگر را می شناسیم، همه کسانی که در این بیمارستان هستند، غیر نظامی‌اند.

وضعیت فاجعه بار بیمارستان غزه

مدیران بیمارستان الشفاء غزه: وضعیت فاجعه بار است و هر روز افراد بیشتری جان خود را از دست می دهند.

نظامیان صهیونیست شمار زیادی از آوارگان را به نقطه نامعلومی منتقل کردند

نظامیان صهیونیست شمار زیادی از آوارگان را بازداشت کرده، چشمانشان را بسته و با وادار کردن آنها به درآوردن لباسهایشان به نقطه نامعلومی منتقل کرده اند.

مبارزه تیمهای پزشکی برای نجات جان مجروحان در بیمارستان الشفاء/ نظامیان صهیونیست درهای بیمارستان را منفجر کردند

مسئولان بیمارستان الشفاء: اشغالگران بیشتر درهای ورودی بیمارستان الشفاء را منفجر کردند و ترکشها هر کسی را که در بیمارستان است، هدف قرار  داده است.

تیمهای پزشکی برای نجات مجروحان مبارزه می کنند.

مسئول اورژانس بیمارستان الشفاء غزه : فقط تیراندازی از سمت نظامیان صهیونیست است

مسئول اورژانس بیمارستان الشفاء غزه: در این مکان تنها چیزی که می بینیم، تیراندازی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی است نه طرف دیگر

حتی یک قطره آب در بیمارستان الشفاء وجود ندارد

مسئول اورژانس بیمارستان الشفاء: آب بیمارستان کاملا قطع شده و حتی یک قطره آب در این مکان یافت نمی شود.

جنایت صهیونیستها در منفجر کردن انبار دارویی و تجهیزات پزشکی بیمارستان الشفاء

منابع فلسطینی: نظامیان صهیونیست انبار دارو و تجهیزات پزشکی بیمارستان الشفاء را منفجر کردند.

اقدامات رعب آور نظامیان صهیونیست در داخل بیمارستان الشفاء/ استقرار تانکها در محوطه بیمارستان

منابعی از داخل بیمارستان الشفاء گفتند: نظامیان صهیونیست در داخل ساختمانهای مرکز پزشکی الشفاء حضور دارند، صدای تیراندازی شدید در بیمارستان و اطراف آن شنیده می شود.

این منابع همچنین گفتند که تانکهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در داخل محوطه بیمارستان الشفاء استقرار دارند.

نظامیان متجاوز با بلندگو از فلسطینیان می خواهند که خود را تسلیم آنها کنند. نظامیان صهیونیست همچنین شماری از آوارگان و خانواده‌های شهدا و مجروحان را بازداشت کردند.

درخواست یونیسف برای توقف جنگ افروزی رژیم صهیونیستی

مدیر یونیسف(صندوق کودکان سازمان ملل) از غزه خواستار توقف جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی شد.

مرکز اروپایی: اسرائیل بیمارستان غزه را به بازداشتگاه و شکنجه‌گاه تبدیل کرده است

مرکز اروپایی مدیترانه: اسرائیل ساختمانهای بیمارستان الشفاء را به مرکزی برای بازداشت و شکنجه فلسطینیان تبدیل کرده است.

بازداشت شماری از آوارگان فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی که پس از محاصره همه جانبه بیمارستان الشفاء و پشتیبانی آتش سنگین هوایی به زور وارد بیمارستان الشفاء شده اند، اقدام به بازداشت شماری از آوارگان پناه گرفته در آن کردند.

رویترز به نقل از یک منبع پزشکی: ادعای اسرائیل درباره تبدیل بیمارستان الشفاء به مرکز فرماندهی حماس دروغ است

رویترز به نقل از یک پزشک در بیمارستان الشفاء غزه: اتهامات اسرائیل مبنی بر اینکه حماس، این مرکز بهداشتی را به مقر فرماندهی خود  تبدیل کرده است، صحت ندارد.

یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی: هیچ دولتی بر ما برای توقف جنگ فشار وارد نمی‌کند

یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی به رادیو ارتش این رژیم : فشارها بر ما(صهیونیستها) فقط رسانه ای است، و هیچ فشاری از سوی هیچ کشوری بر ما برای توقف عملیات(تجاوزات) در بیمارستان  الشفاء غزه وجود ندارد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال پیروزی ساختگی در یورش به بیمارستان الشفاء است

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: یورش به بیمارستان الشفاء و ایجاد رعب و وحشت در میان کادر درمان و مجروحان و آوارگان یک جنایت جنگی همه جانبه است.

سکوت جامعه بین المللی و ناتوانی آن در برابر جنایات صهیونیستها و حمایت نامحدود دولت بایدن از آنها علت اصلی جری تر شدن رژیم فاشیستی برای ارتکاب جنایات و قلدرمآبی است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در برابر مقاومت شجاع ملت فلسطین شکست و مقهور شده، به دنبال  ارائه تصویر پیروز دروغین از خود با به تصویر کشیدن بیمارستان الشفاء به عنوان یک دژ نظامی در برابر جامعه متزلزل صهیونیستی است.

واکنش اردن به تجاوز نظامیان صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه

وزارت خارجه اردن: یورش به بیمارستان الشفاء غزه را محکوم کرده و اسرائیل را مسئول جان غیرنظامیان و تیمهای پزشکی فعال در آن می دانیم.

نظامیان صهیونیست در حال بازجویی از کارکنان و بیماران بیمارستان الشفاء

منابع خبری بین‌المللی گزارش دادند نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حال بازجویی از کادر درمان و بیماران بیمارستان الشفا در غزه هستند.

الجزیره گزارش داد ارتش اسرائیل با پشتیبانی آتش تانک‌ها به ساختمان‌های اصلی الشفاء اعم از ساختمان اورژانس و بخش جراحی‌های خاص حمله کرده‌اند.

طبق این گزارش نظامیان ارتش رژیم اسرائیل وارد ساختمان‌ها شده‌اند و در حال انجام عملیات جستجو هستند و به صورت تک به تک از پزشکان و کادر درمان بازجویی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی این اقدامات را به بهانه اینکه مبارزان حماس از بیمارستان شفا برای انجام عملیات‌های خود استفاده می‌کنند، انجام می‌دهند، اما تا کنون هیچ شواهدی در تأیید این ادعاها وجود نداشته است.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین اقدام به استقرار چندین گذرگاه بازرسی الکترونیکی در درب‌های ورودی ساختمان‌های اصلی بیمارستان الشفا کرده‌اند و هر فردی اعم از بیمار یا کادر درمان قبل از ورود باید مورد بازرسی و بازجویی قرار گیرد.

هنوز حدود ۳۰۰۰ نفر در داخل این بیمارستان حضور دارند که برخی از آنها جزو آسیب‌پذیرترین بیمارها هستند.

گزارش رسانه آمریکایی از ورود تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء

وبگاه سی‌ان‌ان به نقل از یک خبرنگار در داخل بیمارستان الشفاء در غزه که بزرگترین مجموعه بیمارستانی این منطقه است گزارش داده تانک‌های اسرائیل وارد این بیمارستان شده‌اند.

یک خبرنگار خبرگزاری فلسطین، وفا به سی‌ان‌ان گفت: «چیزی که ما می‌بینیم این است که تانک‌ها سلاح‌های خود را به سمت بیمارستان نشانه گرفته‌اند. هنوز مطمئن نیستیم که نظامیان وارد بیمارستان شده اند یا خیر.»

سی‌ان‌ان می‌گوید آخرین گزارش‌ها حاکی است که صدها نفر از کارکنان و بیماران این بیمارستان هنوز داخل الشفاء حضور دارند. همچنین چندین هزار نفر از مردم غزه در اطراف این بیمارستان پناه گرفته‌اند.

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی: اطلاعاتی درباره وجود گروگانها در بیمارستان الشفاء وجود ندارد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هیچ اطلاعاتی مبنی بر وجود گروگانها(اسرای صهیونیست نزد مقاومت) در داخل بیمارستان الشفاء وجود ندارد و عملیات جستجو و بازرسی همچنان ادامه دارد.

یک خبرنگار فلسطینی: ارتش رژیم صهیونیستی، بیمارستان الشفاء را به پادگان نظامی تبدیل کرد

یک خبرنگار فلسطینی در اطراف مجتمع بیمارستانی الشفاء: ارتش اسرائیل بیمارستان الشفاء را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

این خبرنگار افزود تانکهای اسرائیلی پیش از ورود نظامیان، این مجتمع را از همه طرف محاصره کرده اند.

به گفته این خبرنگار فلسطینی، صهیونیستها هر آنچه را در اطراف بیمارستان می بینند، هدف حمله قرار می دهند.

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی: فعالیت نظامیان ما در داخل بیمارستان الشفاء مشخص است

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که نظامیانش به عملیات متمرکز در داخل بیمارستان الشفاء غزه ادامه می‌دهند و فعالیتشان در این مجتمع مشخص و بر اساس داده های اطلاعاتی است.

به اعتراف ارتش رژیم متجاوز صهیونیستی، تا کنون هیچ نشانه و علائمی مبنی بر وجود افراد ربوده شده در داخل بیمارستان الشفاء وجود ندارد.

هشدار دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه درباره اوضاع فاجعه بار بیمارستان الشفاء

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه تاکید کرده است که حمله اشغالگران به مجتمع پزشکی الشفاء یک جنایت جنگی،  اخلاقی و ضد بشری است.

این دفتر اعلام کرد که اشغالگران در جریان محاصره مجتمع پزشکی  الشفاء، پنج ساختمان آن را بمباران کردند و هم را به رگبار بستند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.