سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2347 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه
شناسه : 1560

مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور فرهنگیان معزز شهرستان پاوه رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ اریبهشت ۹۳، در سالن اجتماعات امام خمینی پاوه برگزار گردید. خبرگزاری پاوه پرس، مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور فرهنگیان معزز شهرستان پاوه رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ اریبهشت ۹۳، در سالن اجتماعات امام […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور فرهنگیان معزز شهرستان پاوه رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ اریبهشت ۹۳، در سالن اجتماعات امام خمینی پاوه برگزار گردید.

تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه

خبرگزاری پاوه پرس، مراسم بزرگداشت روز معلم با حضور فرهنگیان معزز شهرستان پاوه رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ اریبهشت ۹۳، در سالن اجتماعات امام خمینی پاوه برگزار گردید.

 

به گزارش خبرگزاری پاوه پرس، این مراسم با حضور فرماندار محترم شهرستان، بخشدار محترم مرکزی، نمایندگان (امام جمعه محترم پاوه و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی)، اعضای محترم شورای اداری شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم و … پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی ج.ا.ا و نمایش کلیپی از پیام تبریک دانش آموزان شروع گردید.

 

سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، با خوش آمدگویی به مهمانان و تبریک روز معلم به تمامی فرهیختگان و تسلیت به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، صحبت های خویش را در تکریم صفات و ویژگی های مقام شامخ معلم آغاز نمود و در ادامه به تشریح موفقیت های آموزش و پرورش این شهرستان در ابعاد مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در سال تحصیلی جاری پرداخت.

 

تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه 1

سخنران مراسم نیز پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه بود، ایده پور با تشریح سیر گذر تاریخی آموزش آکادمیک ایران از مدرسه ی دارالفنون تهران تا دوران انقلاب و متعاقب آن تأثیر و تبیین جایگاه و شخصیت علمی و فکری شهید مطهری در تغییر رویکرد نظام آموزشی ایران افزود: دشمنان فکر و اندیشه تحمل وجود این عالم و اندیشمند بزرگ را نداشتند لذا ایشان را به شهادت رساندند اما غافل از اینکه هرگز قادر به از بین بردن افکار و اندیشه های وی نخواهند شد.

 

فرماندار پاوه با تشریح علمی نظریه ی تافلر، درعصر انفجار اطلاعات  رقابت امروز را رقابت بین شهرهای همجوار یا با مرکز استان ندانست بلکه رقابت بین تند و تندتر برشمرد و افزود: آیا تند هستیم یا تندتر، دیگر بحثی از سست و تند خبری نیست.

 

پرویز ایده پور در ادامه به جایگاه و موقعیت استراتژیک پاوه در ایران و نقش آن در پیروزی انقلاب پرداخت، وی تأثیرات مثبت این دیار را فقط مختص به دوران انقلاب ندانست.

 

پخش کلیپی از پیام تبریک و بیان خاطره توسط جمعی از بازنشستگان و نیز یاد نمودن از عزیزانی که بعد از سالها تأثیرگذاری در فرهنگ این دیار، به اقتضای تدبیر الهی به سرای باقی شتافتند، در نوع خود قابل تکریم بود.
قرائت پیام دکتر نعمت اله منوچهری خطاب به فرهنگیان و انجمن های التیام وصلاح الدین بیان خاطره ای به نظم توسط سعدی سپنجی دبیر مدارس متوسطه شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی مراسم بود.

تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه 6

دعوت از هنرمندان محبوب دیار فرهاد، هنرمندانی که هنرمندانه لبخند شادی را به سیمای مردم هدیه می بخشند از دیگر برنامه های وزین مراسم گرامیداشت مقام معلم پاوه بود. شونیوز و یا کرمانشاه ۲۰ برنامه ای که در طی سال گذشته به صدا و سیمای شبکه زاگرس مرکز کرمانشاه هویت و معنی دیگری بخشید، میهمان فرهنگیان شهرستان پاوه بودند تا با اجرای برنامه شاد در تکریم فرهنگ کهن مردم این دیارونیز با طنز اجتماعی در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی… مفاهیمی را یادآوری نمایند. که مورد استقبال جمیع فرهنگیان شهرمان واقع گردید وتشویق های مستمر آنان میزان رضایت مندی حاضرین را بازگو می نمود.

 

در خاتمه از معلمان نمونه استانی و شهرستانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه تجلیل و تقدیر شد. منتخبین ارجمند در حضور جمعی از مسئولین محترم شهرستان به رسم یادبود با عکس یادگاری این لحظه را در حافظه تاریح ثبت نمودند تا همچنان جامعه قدردان مساعی دلسوزانی باشند که شایسته ی تجلیل اند.
جناب آقایان: ۱- محمود الهیاری ۲- اکرم ولدبیگی ۳- هادی میرزایی معلمین ارجمند شهرستان پاوه که به عنوان معلم نمونه ی استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این میان معلمان نمونه منطقه ای نیز با حضور در سن از آنان تجلیل وتمجید به عمل آمد عبارتند از: جناب آقایان: ۱- محمد غریب احمدی ۲- علی نظر قادری ۳- محمد فتحی ۴- وزیر بهرامی ۵- سرکار خانم هفت سین خالدی مدکی ۶- ناصر محمدی ۷- بهروز ظهرابی ۸- محمدمهدی امینی ۹- ایوب ابراهیمی ۱۰- آرش قادری نیا ۱۱- ثابت ضیایی ۱۲- سرکار خانم اسماء عبدالهی ۱۳- ایرج طاهرپور ۱۴- محسن حسنی ۱۵- محمدغریب کاری

 

تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه 67

حواشی مراسم:

 

* استقبال به عمل آمده قابل قبول، تلاش مجموعه قابل تقدیر، اما ضعفی که در خیلی از مراسمات و برنامه های شهرستان مشهود است و حتی به این برنامه نیز ختم نمی گردد، می توان از سیستم صوتی یاد نمود، سیستمی که بر کیفیت اجرای برنامه تأثیر نامطلوبی داشت، و آن ناشی از تداخل امواج و پژواک اصوات بود، ما که در قسمت عقب حضور داشتیم برنامه ی طنز را با تداعی برنامه های گذشته  در ذهن مرور می نمودیم بطوریکه بیشتر با خنده ی دیگران می خندیدیم و با توقف آنان مکث می نمودیم، به هر حال شنیدن صدا تنها ملاک یک سیستم صوتی مطلوب نیست بلکه تشخیص کیفیت صدا معیاری است که باید بدان توجه شود، و این نیز منوط به نحوه ی چینش بلندگو هاست (زاویه قرار گرفتن بلندگوها باید بر اساس نرم خاصی باشد).

* کلیپ پیام تبریک دانش آموزان هرچند که جالب بود اما از نظر بینندگان طولانی و به دلیل عدم کیفیت مطلوب صدا جذاب نبود.

* شورای شهر وشهرداری پاوه برای تکریم این مناسبت ارزشمند در حد توان ومقدورات خویش هزینه ای را در پاسداشت این ایام فرخنده تقبل نمود، اما این موضوع زیاد به چشم نیامد، پیام تبریکی هم ارسال نمود، اما آنطور که شایسته وبایسته باشد مورد توجه قرار نگرفت، از خیلی ها سوالاتی را در خصوص ویژگی های  متمایز برنامه جویا شدم، دوستان نقاط قوت وضعف ها را برشمردند اما این موضوع اصلاً در ذهن پرسش شوندگان دیده نشد، بخشی از این نقیصه مربوط به خود شورا وشهرداری است، وقتی برنامه ای ناقص انجام گیرد، کار فرهنگی باید نمود داشته باشد  انجام ندادنش بهتر از هزینه نمودن است ، در اینجا سخن ام با خودمان است که در آینده بدانیم چگونه برای هر موضوع ورود نمائیم بخش دیگر نیز… بماند.

سعدی

* در یک اقدام مثبت تصاویر بازنشستگان سال جاری پخش گردید، حرکت خوبی بود که باید از ویژگی های این مراسم پرداختن به بازنشستگان دانست، هر حرکت خوب ممکن است ضعف هایی داشته باشد ودر این خصوص نیز درج تصاویر غیر واضح و… از این عزیزان بود ،

* بعضی ها گفتند از آنجایکه دنگ خاص، ناوخاص،قیطاس والماس قرار بود بیایند حضور کودکان در این مراسم بیشتراز گذشته شده بود رفت وآمدهای مکرر آنان ونیز تصویر برداری بدون اجازه با متولیان امر را نمی پسندیدند.

* با خروج هنرمندان کرمانشاه بیست از سالن مراسم، جمع کثیری از همشهریان به دور آنان حلقه زدند وبا ابراز احساسات از جناب آقای سعید زندی کارگردان، ابراهیم مرادی (دنگ خاص)، مسعود معماری (الماس) رضا شیری نویسنده (قیطاس) و سید برومند کاظمی (ناوخاص) و عکسبرداری و عکس یادگاری از هنرمندان نامی استان مان به گرمی یاد و تجلیل  نمودند.

 

خبرگزاری پاوه پرس، آموزش و پرورش شهرستان پاوه هر ساله در تلاش است با تنوع برنامه ها، لحظات متفاوتی را خلق نماید که مورد توجه و استقبال حاضرین گردد، انصافاً هر سال نیز به سبب مساعی های ارزنده این اهتمام به نتیجه رسیده و جذبه ای برای ترغیب بیشتر فراهم گردیده است. بی شک همگان واقفند، حضور افراد در سالن اجتماعات آ. پ داوطلبانه بوده و اجباری به حضور وجود ندارد، اما آنچه که همه را وادار می نماید تا در این مراسم با احساس مسئولیت حضور یابند، میزان بهایی است که بدان پرداخته می شود. خیلی ها تمایل به حضور در مراسم تجلیل روز معلم از خود نشان می دهند، به هر حال عزیزانی در پشت صحنه که تعداد آنها نیز کم نمی باشد مایه می گذارند تا برنامه ای در خور سلایق وعلایق طراحی نمایند. ما همه ی این مساعی ها را اجر می نهیم و ضمن خداقوت روزهای خاطره انگیزی را برای فرهنگیان این دیار آرزو می نمائیم.

 

تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه 2

  تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه 3

 

تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه 4

 

تکریم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان پاوه 5

 

 

عکاس: سید احمد احمدی

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.