سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2347 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
شرایط پذیرش سرباز معلم اعلام شد
شناسه : 1328

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضمن تشریح شرایط پذیرش سرباز معلم، گفت: امسال دو هزار و ۶۰۰ سرباز معلم در آموزش و پرورش کشور مشغول به خدمت می شوند. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رحمان علیدوست” معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: امسال به […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضمن تشریح شرایط پذیرش سرباز معلم، گفت: امسال دو هزار و ۶۰۰ سرباز معلم در آموزش و پرورش کشور مشغول به خدمت می شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رحمان علیدوست” معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: امسال به درخواست سازمان آموزش و پرورش و تشخیص ستاد کل نیروهای مسلح، دو هزار و ۶۰۰ مشمول به عنوان سرباز معلم در مراکز آموزش و پرورش کشور مشغول به خدمت می شوند.

وی افزود: در طرح سرباز معلم، مشمولان علاقمند برای خدمت در آموزش و پرورش، به ادارات این سازمان در سراسر کشور مراجعه کرده و پس از ارائه درخواست و طی مراحل گزینش و انتخاب این افراد از سوی سازمان متبوع، اسامی آنان به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می شود.

سرهنگ علیدوست در خصوص شرایط پذیرش سرباز معلم اظهار داشت: مشمولان متقاضی شرکت در این طرح می بایست فاقد غیبت بوده و با رعایت ضوابط و شرایط ابلاغ شده از سوی مرکز آموزش و پرورش استان ها پذیرش می شوند.

وی افزود: در استانهایی که با حجم بالایی از درخواست های مشمولان برای شرکت در این طرح مواجه می باشند، اعضای بسیج، خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت جذب برخوردار خواهند بود.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اذعان داشت: این مشمولان پس از طی مراحل گزینش در آموزش و پرورش هر استان، اسامی آنان به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام، سپس با در نظر گرفتن سهمیه پیش بینی شده و انجام تحقیقات لازم، اسامی افراد تایید شده به سازمان وظیفه عمومی ارائه و این سازمان نیز در نهایت مشمولان مذکور را در اول تیرماه سال ۹۳ به مراکز آموزش سپاه اعزام می نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.