جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
دکتر خالد آذری را بیشتر بشناسیم
شناسه : 2223

عموم صاحبنظران توسعه بر این عقیده اند که منابع انسانی پایه و اساس تغییر و تحولات زندگی بوده و به واقع توسعه ملی بر حول محور نقش نیروی انسای تحقق می یابد. شهرستان پاوه با دارا بودن نیروهای انسانی کارآمد و متخصص، یکی از شهرستان های برتر در سطح استان کرمانشاه می باشد، بطوریکه پذیرفته […]

ارسال توسط :
پ
پ

عموم صاحبنظران توسعه بر این عقیده اند که منابع انسانی پایه و اساس تغییر و تحولات زندگی بوده و به واقع توسعه ملی بر حول محور نقش نیروی انسای تحقق می یابد.

شهرستان پاوه با دارا بودن نیروهای انسانی کارآمد و متخصص، یکی از شهرستان های برتر در سطح استان کرمانشاه می باشد، بطوریکه پذیرفته شدن بیش از ۴۱ نفر از جوانان این شهرستان در دو سال اخیر در مقطع دکترا و دکترای تخصصی پزشکی گویای استعداد و پتانسیل عظیم نیروی انسانی متخصص در این خطه می باشد.

 

موفقیت های علمی همواره از جایگاه و اعتبار ویژه ای برخوردار بوده است، اما اهمیت این موفقیت ها تنها در راهیابی نخبگان به قله های رفیع علمی کشور خلاصه نمی شود؛ بلکه نقش آفرینی سرمایه های انسانی ما به عنوان الگو و محرک های تاثیرگذار در جامعه زمانی ارزشمند تر است که اخلاقیات و تواضع را در کنار تحصیلات و همپای آن رشد و توسعه دهند.

 

خالد آذری دانشجوی دکترای رشته‌ی مهندسی مکانیک، یکی از جوانان نخبه و باخلاق دیارمان است، که صبح دیروز در سالن کنفرانس دانشکده‌ی مهندسی مکانیک دانشگاه امیرکبیر از رساله‌ی دکترای خود با عنوان «به‌سازی پیل سوختی اکسید جامد با اصلاح عوامل اثرگذار بر تنش پسماند و اعوجاجخالد آذری1 در اجزا سل» دفاع کرد.

 

خالد آذری، متولد سال ۱۳۶۵ در شهرستان پاوه و استان کرمانشاه است که تحصیلات ابتدایی و متوسطه‌ را در نوسود سپری نمود و مدرک دیپلم خود را با معدل ۱۹/۳۸ در رشته‌ی ریاضی فیزیک اخذ کرد.

 

وی در سال ۱۳۸۳ با رتبه‌ی ممتاز در رشته‌ی مهندسی مکانیک با گرایش ساخت و تولید وارد دانشگاه تبریز شد و با کسب رتبه‌ی دوم در میان دانشجویان هم‌ورودی‌، توانست با معدل کل ۱۷/۳۸ دوره‌ی کارشناسی را در سال ۱۳۸۷ به پایان برساند.

 

آذری همچنین در سال ۱۳۸۷ با کسب رتبه‌ی ۱ در کنکور کارشناسی‌ارشد موفق به ادامه‌ی تحصیل در رشته‌ی مهندسی مکانیک با گرایش ساخت و تولید در دانشگاه امیرکبیر شد و در سال ۱۳۸۹ با معدل ۱۷/۳۹ دوره‌ی کارشناسی‌ارشد خود را پشت سر نهاد.

 

لازم به ذکر است که مقاله‌ی حاصل از پایان‌نامه‌ی کارشناسی‌ارشد این جوان نوسودی، به عنوان مقاله‌ی منتخب سومین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید در دانشگاه تهران برگزیده شد.

 

خالد آذری در سال ۱۳۸۹ در دانشگاه صنعتی امیر کبیر در مقطع دکتری پذیرفته شد و بعد از اتمام دوران آموزشی و پژوهشی، از رساله‌ی دکترای خود دفاع کرد.

 

گفتنی است دکتر خالد آذری، کارشناس‌ارشد ۳ طرح پژوهشی ملی در پژوهشگاه نیرو با اعتبار بیش از ۱ میلیون دلار بوده و ۳ مقاله‌ی ISI ایشان در مجلات بین‌المللی با ضریب تاثیر بالا به چاپ رسیده است.

 

خالد آذری2

 خالد آذری4

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.