جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2342 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
نامه ای به نماینده محترم اورامانات
شناسه : 2245

نویسنده : نسیبه عبدی /  برای مشاهده متن نامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر شهاب نادری نماینده اورامانات اولین روز کاری و فعالیت های جدی شما در تاریخ ۸خرداد۱۳۹۵ که مصادف است با ۲۱ماه مبارک شعبان، آعاز میگردد و چند ساعت تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

نویسنده : نسیبه عبدی /  برای مشاهده متن نامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر شهاب نادری نماینده اورامانات
اولین روز کاری و فعالیت های جدی شما در تاریخ ۸خرداد۱۳۹۵ که مصادف است با ۲۱ماه مبارک شعبان، آعاز میگردد و چند ساعت تا اولین ساعات حضور رسمی تان در مجلس شورای اسلامی و وظیفه خطیر نمایندگی باقی نمانده است.
بار دیگر این موفقیت را به شما تبریک میگویم و از خداوند منان برایتان سرافرازی وسربلندی را خواستارم.
باید بدانیم که هدف های بزرگ، مانند دویدن هستند،برای رسیدن به هدف های بزرگ،باید تلاش های کوچک را جدی گرفت. برای دویدن،
ابتدا باید راه رفت، سپس قدم ها را تند کرد و بعد دویدن را رقم زد.
بدانید تمام فعالیت ها و تلاشهایتان برای مردمان این دیار چه کوچک باشد و چه بزرگ با ارزش و قابل قدردانیست؛ پس نگران عاقبت کارها و امور نباشید و فقط گامهایتان را محکم و استوار بردارید که همانا در قیامت اعمال را شمارش نمیکنند بلکه آن را وزن میکنند .. وزن هر چیز بیشتر وابسته به جنس آن است تا مقدارش ❗️پس نیت ها را باید  خالص کرد ؛چه بسا چیزی کوچک باشد اما وزن زیاد دارد و چه بسا چیزهای بزرگ با وزن های کم.
 رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: همانا خداوند به پیکرها و چهره های شما نگاه نمیکند، بلکه به دلها و اعمال شما می نگرد.
قطعا توانایی شما در حد مسئولیتتان است و    قطعا شما توانایی امور نمایندگی را دارید پس  هر تلاشی داشته باشید قابل ستایش است زیرا که 🔹لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا وُسْعَهَا🔹   🌴(البقره/۲۸۶)🌴
💠 خداوند هیچ کس را جز به اندازه توانش تکلیف نمی کند.
در این وظیفه مهمتان تمام ساعات و شاید به جرئت  بتوان گفت تمام دقایق و ثانیه ها برای رسیدن به اهداف با ارزشند ،پس مبادا دقیقه ای بگذرد و کاری از امور مسلمانان و بندگان خدا پیش نرود؛ چرا که شما در این وظیفه و دراین مقام میتوانید یاریگر مردم باشید و سنگی را از میانه راه بردارید.
ما نیز دعای خیرمان را بدرقه راه شما برادر بزرگوارمان کرده و از خداوند توفیق و توان و تلاش روز افزون و آسانی امور و مشکلات را خواستاریم چرا که همه امور به دست پروردگار متعال است.ان شاءالله در راه خدمت به بندگان خدا همواره نور الهی روشنگر مسیرتان و راهنمای جاده های دشوار باشد.

نسیبه عبدی

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “نامه ای به نماینده محترم اورامانات”
  1. یاداوریای خودمانی و زیرکانه ایی بود.

     

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.