جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2350 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 1908×
صفحه اصلی » گروه »
اعلام نتایج جشنواره وبلاگ نویسی پینوس
شناسه : 363

اولین جشنواره وبلاگ نویسی پینوس از نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۹۱ آغاز شد. آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از سوی هیات داوران در ۲ محور مورد نظر یعنی فرهنگ شهروندی و شهرستان پاوه از نگاه وبلاگ ارزیابی شد . به رغم کوتاه بودن مدت زمان ثبت آثار، استقبال وبلاگ نویسان برای شرکت در جشنواره خوب […]

ارسال توسط :
پ
پ
اولین جشنواره وبلاگ نویسی پینوس از نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۹۱ آغاز شد. آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از سوی هیات داوران در ۲ محور مورد نظر یعنی فرهنگ شهروندی و شهرستان پاوه از نگاه وبلاگ ارزیابی شد . به رغم کوتاه بودن مدت زمان ثبت آثار، استقبال وبلاگ نویسان برای شرکت در جشنواره خوب بود و با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست های مکرر بلاگرها، زمان شرکت در جشنواره نیز از سوی دبیرخانه تمدید شد و در مهلت ثبت آثار، ۴۰ اثر  به دبیرخانه اولین جشنواره وبلاگ نویسی پینوس ارسال شد که پس از بررسی دبیرخانه و حذف مطالب خارج از بازه زمانی مقرر، آثاری که دارای شرایط و شاخص های لازم برای راه یابی به مرحله ارزیابی بودند، در اختیار هیات داوران جشنواره قرار گرفت ، که اسامی افراد برتر به شرح زیر می باشد :

برای مشاهده اسامی نفرات برتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

* نفرات برتر جهت دریافت لوح تقدیر و جوایز به کافی نت ستاره واقع در میدان فرمانداری پاوه مراجعه نمایند .

نفرات برتر در موضوع پاوه از نگاه وبلاگ
رتبه نام و نام خانوادگی آدرس وبلاگ
اول احترام لطفی hawrami67.blogfa.com
دوم ابراهیم شمس sarkav.blogfa.com
سوم بهاره یوسفی paveh72.blogfa.com
سوم فرهاد صالحی www.salampave.ir
سوم پدرام گلشنی pawa-city.rozblog.com

نفرات برتر در موضوع فرهنگ شهروندی

رتبه نام و نام خانوادگی آدرس وبلاگ
اول شیما کریمی shahrvandi92.blogfa.com
دوم شهلا صادقی mandaranpavah.blogfa.com
سوم نگین نقشی negin-paveh.blogfa.com

——————————————————————————
.::  تـــــــوجــه   ::.

* به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره به رسم یادبود لوح تقدیری اهدا می شود لطفا جهت دریافت لوح تقدیر به کافی نت ستاره واقع در میدان فرمانداری پاوه مراجعه نمایید .

ثبت دیدگاه

30 دیدگاه برای “اعلام نتایج جشنواره وبلاگ نویسی پینوس”
  1. قضاوت کارآسانی نیست وباید جوابگوبود امیدوارم سلیقه ها درانتخاب بهترینها دخیل نبوده وهرکسی به حق خودش رسیده باشد.

    پاسخ
  2. به نظر بنده بهتر این بود که شما جدول وبلاگ های شرکت کننده با امتیازات را در پایگاه قرار یدادید . تا افراد امتیاز و رتبه ی خود را بدانند .
    با تشکر
    پاوه وب
    http://pavehweb.*****.ir/

    پاسخ
  3. اینا که اصلا هیچ ربطی به موضوع ندارن واقعا خیلی ناداورانه دوستان خودتان رو اول کردید و بقیه هیچ
    سلام پاوه وبسایت خبربی است

    hawrami67.blogfa.com که به زبان هورامیه و هیچ ربطی به پاوه از نگاه وب نداره فقط مشخصات دالانی رو گفته بقیه هم شعره

    paveh72.blogfa.com این وب از پست ۱ تا ۷ اومده چند مطلب زده بعد حظف کرده از پست ۷ بعدش میشه ۱۱ برای اینکه بگه مطالب زیاده و ۱۴ تا شده ولی این وب ۸ تا مطلب داره در اصل و واقعیت که ۵ تاشون بازم خبره

    واقعا که

    پاسخ
  4. با نظر دوستان موافقم
    گفتم توی این مسابقه شرکت کنم شاید این مثل جشنواره ده لا قه پارتی بازی نداشته باشه ولی

    دوستان قضاوت کنن
    ممنون

    pawa-city.rozblog.com

    پاسخ
  5. وای چه جوایزی بود شکه شدیم حسابی…انگاری مسخره مون کردن….دستتون خوش…اینجوریه؟؟مسابقه هم نمیذاشتین کسی منعتون نمیکرد!!!!!!!!

    پاسخ
  6. با سلام وبا تشکر فراوان از سایت وزین پینوس بابت برگزاری چنین جشنواره ای . البته هر جشنواره و یا همایش وکنگره ای برای اولین بار دارای نواقص ومشکلاتی است و این تازه شروع کار است امیدوارم این رویه سالها ادامه یابد و همین نظرات که عمدتا انتقاد هستند موجب کسب تجربه بیشتر برای کارهای آینده باشد دوستان پینوسی افرادی با تعهد ، با اخلاق ودوست داشتنی هستند و چنین انگهایی به آنان نمی چسبد امیدوارم از این انتقادها دلسرد نشوند .
    بنده خودم بی خبر بودم امروز بهم زنگ زدند که شدم دوم . اول تعجب کردم چون وب دایره المعارف هورامان خود به تنهایی شایدبار ۵۰ وبلاگ را داشته باشد اما متوجه شدم که موضوع جشنواره تنها پاوه بوده است . باز نگاهی به مطالب ارائه شده خود تحت عنوان پاوه مرکز هورامان شدم دیدم واقعا مطالب بسیار زیادی نوشته و ارائه شده وحداقل ۸ مقاله وزین در مورد پاوه در دایره المعارف هست که هر یک از این مقالات به تنهایی اعتبار وبلاگی را بالا می برد.
    خوب نیست دوستان در مورد ما اینجوری قضاوت کنند. بهتر است به این لینک مراجعه شود http://sarkav.blogfa.com/post-437.aspx
    باور کنید زحمات زیادی کشیده شده است والبته هیچ توقعی هم نیست بنده این جایزه را هنوز نگرفته ام هر چند که معتقدم اهمیت جایزه به قیمت مادی آن نیست. همین که دوستان پینوسی لطف کرده اندما را قابل دانسته اند ولوحی نوشته اند من آن را به دیده منت قبول می کنم .
    خدا شاهد است ۸ سال در عرصه وبلاگ نویسی فعالیت دارم و در این مدت اکثر وقت خود را مصروف نوشتن در مورد هورامان کرده ام هیچگاه نخواسته ام کسی حتی تشکری از من بکند چون هر کار کرده ام وظیفه خود دانسته ام.
    در مورد دوستان ضمن تبریک به آنان باید بگویم خانم لطفی اگر چه تازه شروع کرده اما دارد باقدرت پیش می رود و مایه ی افتخار است برای هورامان .آقای صالحی جوان شایسته ای که نام وبلاگش سلام پاوه است و اکثر نوشته هایش در مورد مسائل پاوه . خانم یوسفی در عرض چند روز تمام زیباییهای پاوه را در وبلاگی تحت عنوان پاوه شهر هزار ماسوله ارائه داده است. کار خانم کریمی واقعا عالست . خانم صادقی (ناژو) از افتخارات فرهنگی شهر پاوه است ایشان شاید بیش از هر وبلاگی دیگر در پاوه درخشیده است .و خانم نقشی هم وبلاگش تحت عنوان شهروندخوب شهرخوب حاوی مطالب بسیار خوبی است .
    امیدوارم این دوستانی که تازه شروع کرده اند و واقعا خوش درخشیده اند فقط به خاطر مسابقه نیامده باشند مخصوصا خانم لطفی که هورامان به کارهای ایشان بسیار نیازمند است.
    در پایان باز هم از سایت وزین پینوس و مدیریت آن آقای اسامه قادری تشکر میکنم .
    ابراهیم شمس مدیر وب دایره المعارف هورامان

    پاسخ
  7. نحوه ی درست قضاوت همون بود که شما جدول تمام شرکت کننده ها به همراه امتیازات آن ها را نشان میدادید تا هرکس بداند چه امتیازی کسب کرده است .
    به هر حال ممنون
    الان هم می توانید این کار را بکنید . در ضمن در هر جشواره ی بخش از نظر مردم و رالی مردمی هم هست . اگر هم این بخش را قرار بدهید که مردم هم رای بدهند البته صرفا به خاطر رای مردم میتوانید جالب باشد .

    پاسخ
  8. ده ستا وه ش بو په ی پیلواکیتا به لام هه رمانی ئیمه په ی گرته و جایزه ی نیه ن ته نیا گه ره کمانه هه ورامی و پاوه ی بژناسنمی…لوتفی

    پاسخ
  9. اولا دم همه ی اونایی گرم که این جشنواره رو راه انداختن دوما بازم دمشون گرم که این اولین باره تو این شهرستان ولی واقعا خودتون قضاوت کنین

    اخه وبلاگ به زبان هورامی چند نفر بازدید کننده داره .. من خودم با اینکه تو پاوم ولی نتونستم هورامیشو بخونم ثانیا ما میخواستیم گردشگر جذب کنیم نه اینکه شهرداری جدول رنگ کرده و چی کارا کرده . .. بیخیال شما هم مهم نباشه فدای سر اونایی که شرکت کردن*)*)*)*)

    تازه همه میدونیم که این داوران تو رودربایستی افتادن و این وبلاگ ها رو برنده اعلام کردنی خب بیاین جواب مردمو بدین که نظر میدن

    پاسخ
  10. با سلام و احترام خدمت شما جناب آقای پدرام گلشنی ///

    اسم شما و وبلاگ شما در سیستم ثبت نام ، ثبت نشده است و وبلاگ شما مورد داوری قرار نگرفته است ، آیا در زمان ثبت نام اس ام اس تاییدیه ثبت نام براتون ارسال شد ؟

    پاسخ
  11. سلام واقعا ؟ وقتی ثبت نام رو انجام دادم یه اس ام اس بعد یه روز اومد ولی حذفش کردم نوشته بود با سلام وبلاگ شما ثبت شد آدرس وبسایت پینوس هم زیرش نوشته شده بود ولی حالا میگید تاید نشده خیلی عجیبه

    پاسخ
  12. سلام واقعا ؟ وقتی ثبت نام رو انجام دادم یه اس ام اس بعد یه روز اومد ولی حذفش کردم نوشته بود با سلام وبلاگ شما ثبت شد آدرس وبسایت پینوس هم زیرش نوشته شده بود ولی حالا میگید تاید نشده خیلی عجیبه

    پاسخ
  13. لطفا شماره موبایلی رو که ثبت کردین در زمان ثبت نام جشنواره الان به این شماره ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۹۹۷۲۸ اس ام اس کنید تا پیگیری کنم .

    پاسخ
  14. فرستادم

    پاسخ
  15. با سلام دوستان اینم وب ما که وقتی آدرسش رو ثبت میکنی در نظرات با دامنه مشکل دراه و اون رو با *** نشون میده .
    من فکر نکنم هیچ کدوم از وبلاگ ها از لحاض گرافیک بالاتر از این باشند .
    دوستان تقاضا دارم بررسی کنید که آیا این وب بررسی شده چون با دامنه مشکل داره
    اینم برای دیدن پایگاه به این آدرس برید .

    http://www.penous.com/ftopict-3063.html

    پاسخ
  16. سلام به همه دوستان ،و تشکر از عزیزانی که واقعا زحمت کشیده اند و همچنین مسئولان و داوران.به عزیزانی که رتبه آورده اند تبریک میگم.مخصوصا دختر خاله عزیزم خانم لطفی،
    مطمئنم که هیات داوران کاملا منصفانه و دقیق رای داده اند.
    و نسبت دادن همچین صفت های اصلا شایسته این بزرگواران نیست.هرچند که وقتی شروع به نوشتن وبلاگ فرهنگ شهروندی کردم کاملا قصد برنده شدن داشتم و تمام تلاشمو کردم و واقعا دنبال شکار صحنه ها بودم.ولی واقعا دید بازتری نسبت به قبلا به رفتارها و آداب شهروندی کسب کرده ام و به امید خدا قصد دارم که نوشتن وبلاگم را همراه وبلاگ سرچه مه ی ژین ادامه بدم.
    از مدیر محترم درخواست میکنم که اگر وبلاگ فرهنگ شهروندی لیاقت دارد… آن را با نام فرهنگ شهروندی لینک فرمایید.
    باتشکر

    پاسخ
  17. سلام به همه عزیزان،از مدیر مسئول پینوس کمال تشکر رو دارم
    به اونایی هم که رتبه آوردن تبریک میگم،از جناب آقای شمس هم متشکرم،هدفم ترویج زبان هورامی بوده و هست، حال شرکت کردن در این مسابقه هم شد یک مشوق برام،امیدوارم بتونم برای هورامان کار کوچیکی انجام بدم.
    راستی دختر خاله گلم (ئه وین) خیلی بهت تبریک میگم وبلاگت عالیه…

    پاسخ
  18. سلام علیکم .. ممنون از زحمات همه .. بهاره گیان ، شیما گیان ،نگین گیان ، تبریک میگم . موفق باشید .

    پاسخ
  19. چرا نظر هارو تایید نمی کنید؟

    پاسخ
  20. آقای قادری برسی کردید ؟

    پاسخ
  21. بله … کمی حجم اطلاعات زیاده انشاالله تا فردا شب معلوم میشه و باهاتون تماس میگیرم و نتیجه رو بهتون اطلاع میدم .

    پاسخ
  22. مسابقه جالبی بود .مخصوصا برا آدمای آماتوری مث خودم.به هر حال بابت اینکه باعث شدید دنبال ی همچین موضوعی بریم ممنون.برنده شدنم اونقدمهم نیس ک زحمتای داورا رو زیر سوال ببریم .مهم حضور ما و فعالیتمون تو یه همچین جاییه.

    پاسخ
  23. کار جالبی بود همه برندگان هم حق خودشان بود اینها همه تحصیلکرده های این شهرند هرکس ادعایی دارد هذا گرز وهذا میدان وبلاگش را نشان دهد . آخه چرا این حسادتها باید نشان داده شود تا آنهایی که برای شهرشان و منطقه شان زحمت می کشند کارشان زیر سوال برود . باید به وب سایت دوستداشتنی پینوس برای چنین کاری آفرین گفت . آنها هنر خودشان را پارسال در قضیه برپایی رصد خانه نشان دادند.

    پاسخ
  24. تنها سایتی که بدون تایید مستقیم میذاره نظرات برن رو سایت و نشون داده بشن پینوسه از این کارشون خیلی خوشم میاد پس دوستانی که نظر میدین لطفا جنبه داشته باشین و این آزادی که برامون گذاشتن سو استفاده نکنید و بذارید حداقل اینجا نشون بدیم که جنبه داریم و بی ادبی نمیکنیم

    پاسخ
  25. سلام و عرض ادب خدمت همگی خصوصا عزیزانی که در جشنواره وبلاگ نویسی شرکت نموده اند./ دوستان گرامی همانطور که مستحضرید انجام هر کاری برای اولین بار قطعا با مشکلات و نواقصی همراه است ؛ پس نباید انتظار داشت این مسابقه بدون خطا باشد . اگر ایراد و اشکالی در مسابقه رخ داده قطعا بدون هیچ هدف و غرضی بوده و هیچ گاه عمدا صورت نگرفته است . قضاوت کار خیلی دشواری است، امیدوارم توانسته باشم ۲۰ امتیازی را که برای هر وبلاگ در اختیار داشتم بر اساس قوانین وضع شده حتی الامکان با کمترین خطا ارائه داده باشم . در مجموع ۱۰۰ امتیاز برای ارزابی هر اثر در نظر گرفته شده بود که سهم هر داور ۲۰ امتیاز بود . از این ۲۰ امتیاز ۱۲ امتیاز برای محتوا، ۵ امتیاز برای قالب و گرافیک و ۳ امتیاز برای پویایی نظرات . به طور خلاصه در ارزیابی ۱۲ امتیاز محتوا وبلاگهایی که مطالب کپی شده ، بدون منبع و … ثبت نموده امتیاز کمتری نسبت به آنهایی که مطالب تولیدی ، گردآوری ، کپی همراه با منبع ، استفاده از تصاویر مناسب و کافی و … ثبت نمودند دریافت کردند . ۵ امتیاز قالب و گرافیک اکثر وبها یکی بود ( قالب ها کپی شده بودند ، بنر تولیدی نبود و … ) بجز چند وبلاگی که نمره کامل را دریافت نمودند . ۳ امتیاز نظرات هم براساس تعداد نظرات (متناسب با مدت زمان فعالیت) ، پویایی نظرات ، ارائه آمار بازدید در قالب و … ارائه گردید . در ضمن برای کاهش خطا در قضاوت تعداد داوران ۵ نفر بود ( با سلایق متفاوت ، سنین مختلف و … ) . دوستان گرامی، برگزارکنندگان و داوران این جشنواره فقط و فقط با هدف ارتقای دنیای مجازی شهرستان دست به این اقدام زدند و یک ریال از هیچ کسی دریافت ننموده اند . امیدواریم که با بضاعت مالی و نبودن حامی مالی (برای تهیه جوایز نفیس ، برگزاری مراسم برای تقدیر از شرکت کنندگان و افراد برتر ) ، تجربه کم و … توانسته باشیم به خوبی هرچه تمام تر برای اولین بار (برای عموم مردم) جشنوراه وبلاگ نویسی را در شهرستان فرهنگی و پرظرفیت پاوه برگزار کرده باشیم و این شروع پایانی در پی نداشته باشد . پیروز و سربلند باشیم /

    پاسخ
  26. با سلام به تمامی دوستان عزیز

    به نظرم خیلی بی انصافیه دل آدم های رو شکوند که با تمام جان و دل برای بالا آوردن سطح فرهنگی شهر پاوه و اهل سنت ایران تلاش می کنند !!
    و تازه بدونه هیچ چشم داشتی ، بدونه هیچ اسپانسری ، و بدونه هیچ دلسوزی
    به نظرم اصلا منصفانه نیست!!
    اینگونه تبر ناعدالتی رو گشود و بر سر بانیان این مسابقه گذاشت
    شاید یادمون رفته که مسئولین این وب سایت بچه های مثل خودمونن!!
    شاید یادمون رفته هزینه این مسابقه هم پول توجیپی یه ماهشون بود!!
    نمیدونم شاید همه ای این انتقادها را رو یه نفر نوشته، و باز دور از انصافه من کٌلی حرف بزنم،

    ولی در کل دست همه بجه های پینوس طلا…

    پاسخ
  27. سلام به همه پینوسی های گرامی

    ضمن تشکر فراوان از داوران گرامی که بیشتر وقت گرانبهای خودشون رو صرف این جشنواره کردن خداییش دور از انصافه اگه بگید که ناعادلانه داوری کردن مطمئنا اون افرادی که وبلاگشون برنده شده زحمت کشیدن و هیچ کدوم هم ناعادلانه برنده نشدن به همه شون تبریک میگم خواهران نگین و بهاره و شیما و بقیه دوستان برنده
    موفق باشید

    از تمامی بچه های خوب پینوس بی نهایت سپاسگذارم

    جزاکم الله خیرا

    پاسخ
  28. با سلام و احترام خدمت کلیه کاربران گرامی //// ضمن پوزش به اطلاع میرساند با توجه به وجود یک مورد مشکل فنی در ثبت نام آقای پدرام گلشنی و عدم داوری وبلاگ ایشان ، امروز وبلاگ pawa-city.rozblog.com توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه به امتیاز کسب شده این وبلاگ نیز رتبه سوم در زمینه پاوه از نگاه وبلاگ را کسب نمود .

    پاسخ
  29. سلام
    ممنون که رسیدگی نمودید

    پاسخ
  30. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کلیه ی عزیزان وب سایت پینوس . بر خود لازم می دانم از کلیه ی کسانی که در برگزاری این جشنواره سهیم بوده اند تشکری داشته باشم . از تمامی کسانی هم که در این جشنواره شرکت کرده اند تشکر می کنم . این کار باعث انگیزه ای مضاعف در وبلاگ نویسان سطح شهرستان پاوه شده است و همچنین در راستای اعتلای فرهنگ غنی این شهرستان به نظر من بسیار موثر بوده است . هر کاری برای اولین بار نقاط ضعف و قوتی دارد که این کار و جشنواره هم استثنا از دیگر کار ها نیست اما نکته ی مهم این فکر و تصمیم بجا و مفید است که این عزیزان برای این کار انجام داده اند که امیدوارم با حمایت همه جانبه تمام وبلاگ نویسان و مسئولین این شهرستان همچنان ادامه داشته باشد . در اینجا تبریک و خسته نباشید می گویم به برندگان این جشنواره و همچنین تشکر ویژه ای دارم از هیئت داواران که سلام پاوه را جزء برندگان قرار دادند و به دوستان منتقد هم عرض می کنم بنده هم با تنی چند از نظرات شما موافقم که به نظر من مخاطبین هم باید در این انتخاب سهم داشته باشند اما بی انصافی است اگر برندگان را که بدون حب و بغض هیئت داوران برنده شده اند مورد انتقاد قرار دهیم . و یا داوران را به جانبداری محکوم کنیم ما نباید اصل عمل را که برگزاری این جشنواره برای اولین بار در سطح شهرستان است را فراموش یا کمرنگ جلوه دهیم .
    در پایان خدمت یکی از دوستان گرامی که گفته بودند سلام پاوه یک وب سایت خبریه عرض کنم سلام پاوه یک وبلاگ با دامنه ی ir, tk است , و توانایی وب سایت شدن را هم دارد و یکی از وبلاگ هایی است که به صورت اختصاصی در راستای فرهنگ شهروندی و شهرستان پاوه فعالیت می کند و این را با بررسی مطالب آن قابل استناد است . با تشکر

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.